Inzerce

Inzerce

Ondřej Prokop (Fresh): 10 let budování internetové agentury, vývoj vlastního CMS, soft-skills podnikatele

Přes 10 let strávil Ondřej Prokop budováním své agentury Fresh, která klientům pomáhá s internetovým marketingem a webovými stránkami. Nebyly to snadné roky. Několikrát se na to Ondřej chtěl vykašlat, ale nikdy to neudělal. Co se za to desetiletí naučil a co díky němu získal?

Agenturní byznys není jednoduchý. Jak Ondřej v rozhovoru přiznává, jednou z jeho velkých nevýhod je to, že jen sotva se vám agenturu povede prodat za nějaké větší peníze. Fresh chtělo koupit několik firem, ale jejich nabídky byly příliš nízké.

S Ondřejem jsme si povídali o dalších úskalích agenturního byznysu, volbě služeb, které firma klientům nabízí, hiringu nových lidí i o tom, proč málem předběhli Slevomat a jak vydělali na tom, že se jim ho nakonec předběhnout nepovedlo.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč je agenturní byznys tak náročný a jaká skrývá největší úskalí?
  • Proč chtěl Ondřej z firmy několikrát utéct, ale nakonec to neudělal?
  • Co se za těch 10 let naučil a jak mu pomáhá mentoring?
  • Proč přestali vyvíjet vlastní CMS a jak vydělali na slevomatech?
  • Jak agentura Fresh získává nové klienty a co jí funguje v marketingu?
  • Jak podnikat v agenturním byznysu?
  • Jak přemýšlí nad svými službami a jak je prodává klientům?

Jak se budují agentury? Poslechněte si rozhovor se zakladateli:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

petr-macek-web

Procesní řízení v digitálních agenturách | Petr Macek (Caflou.cz)

petr-macek-web

Petr Macek: Jak řídit cashflow digitální agentury v době krize?

Právě vyšlo

jiri-rostecky-zive

Živě: Pavel Minář o podnikání na volné noze a nastavení procesů

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

milan-fiala-9-web

Milan Fiala (eVisions.cz): Největší překážky v expanzi e-shopu do zahraničí

vojtech-tucek-web

VIDEO: Vojtěch Tuček: V čem tkví (ne)úspěch webu VideaČesky.cz?

josef-havelka-web

Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost

libor-winkler-web

Libor Winkler: Budování byznysu, filantropie, tipy pro neziskovky

Inzerce