Inzerce

Inzerce

Petr Andrýsek: Jak se buduje úspěšná agentura?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

Začínal na Webtrhu. Dělal weby a prodával je za babku. Chvíli taky žil s 200 korunami na týden a docela dlouho se ničemu nevěnoval pořádně. Pak se do toho pustil a vybudoval agenturu Socialsharks. Dnes odmítá zájemce o koupi jeho firmy a vybírá si z příležitostí, které se mu naskytují. To je Petr Andrýsek.

Můj dnešní host patří mezi ty, co dokázali lapit příležitost do vlastních rukou a vybudovat úspěšnou firmu. S rozmachem sociálních sítích roste poptávka po skutečných odbornících a Petr navíc kombinuje dvě důležité zásady – dělat svou práci na maximum a specializovat se na konkrétní věc.

Dnes zaměstnává 35 lidí, z nichž část pracuje v Gruzii. Firma má obrat v desítkách milionů, loni vyrostla asi o 300 % a mezi referencemi najdeme třeba UniCredit Bank, Teta drogerii, Dr.Max, Big Shock! a spoustu dalších.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Petr začínal a čemu dnes vděčí za svůj úspěch?
  • Co odlišuje úspěšné agentury od těch méně úspěšných?
  • Jaké největší problémy dnes řeší?
  • Jak do firmy hledá nové zaměstnance?
  • Proč podniká sám a nemá investora?
  • Proč odmítl několik nabídek na koupi jeho firmy?
  • Jak by se firmy měly specializovat?
  • Kde na trhu vidí největší příležitosti pro freelancery?
  • Co by poradil začínajícím podnikatelům?
  • A mnoho dalšího!
socialsharks-1
První kanceláře Socialsharks.
socialsharks-2
Druhé kanceláře.
socialsharks-5
Takhle to vypadá dnes.
socialsharks-3
Tým Socialsharks z Gruzie.
socialsharks-4
A tenhle je z Česka.

Další inspirativní příběhy:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

radek-prochazka-web

Budování úspěšné firmy a aktuální stav na trhu komerčních nemovitostí | Radek Procházka (Prochazka & Partners)

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Založení agentury Socialsharks, škálování agenturního byznysu, předání firmy CEO

Právě vyšlo

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

Zdeněk Vaněrka

Před 6 roky

Na justici tato společnost nemá výkazovky. Porušuje tak zákon, upozorněte na to prosím.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

Premium
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy