Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Lukáš Kořínek (Bubble): Když od 18 let budujete marketingovou agenturu

A když vás média označují za úspěšného mladého podnikatele. Je vám to k něčemu?

Líbí se ti Jirkovy rozhovory?

Podpoř ho a dej mu lajk na jeho facebookové stránce.
Dostaneš se tak k bonusovým videím i k historkám ze zákulisí.

Když zadáte jméno Lukáše Kořínka do vyhledávačů, zjistíte o něm, že ho média označují za „mladého úspěšného podnikatele“. Bodejť by ne, když svou agenturu začal budovat už ve svých 18 letech a dnes v ní má 30 lidí, obratově se pohybuje kolem 40 milionů korun ročně a mezi klienty má třeba Pernod Ricard, Sazku, Philips, McDonald’s, Tchibo a další.

Příběh Lukáše Kořínka je velmi zajímavý v mnoha ohledech. Jako jedna z první jeho agentura nabízela mobilní marketing. Dnešní perspektivou to není nic moc zvláštního, jenomže ona ho nabízela už v roce 2007, kdy na trh byla uvedena teprve první generace iPhonů a Lukášovi bylo 18 let.

Od mobilního marketingu se postupně přesunul k social a digital marketingu. Dnes mu nejvíce vyhovuje, když Bubble označujeme za obsahovou agenturu.

Přesunula se nejen agentura, ale i on sám. Z pozice specialisty do pozice manažera, který musí řešit provozní záležitosti firmy, finance a spoustu věcí, které původně ani nezamýšlel. Jak sám v rozhovoru přiznává, nikdy netrval na tom, aby byl podnikatel.

Přesto jeho firma roste a Lukáš tak může vyprávět třeba o tom, jak se vaše práce mění v průběhu rozšiřování vašeho týmu, jak uhlídat kvalitu vašich služeb a v čem dělají chybu začínající podnikatelé.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaké to je, když vás média označují za úspěšného podnikatele?
  • Jak zájem médií ovlivní vaše podnikání?
  • Jak důležitý je brand zakladatele firmy?
  • Jak vznikla agentura Bubble a proč se jmenuje zrovna takto?
  • Jak Lukáš získal první klienty (spoiler: prvním klientem byla rovnou Fanta)?
  • Jaký má Lukáš názor na český agenturní trh?
  • Jakou má Bubble hodnotu a jak se vůbec určuje hodnota agentur?
  • Co musí leader agentury ovládat?
  • Jak Lukáš zvládá přerod ze specialisty na manažera?
  • Jak Bubble hledá a vybírá nové zaměstnance?
  • Funguje přetahování lidí z jiných firem?
  • Jak to udělat, aby se vám do firmy hlásili lidé sami?
  • Co stojí za úspěchem Bubble?
  • V čem se od Lukáše mohou inspirovat začínající podnikatelé?

Podobné videorozhovory:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 1

  1. Viktor Hanáček

    -

    Velice fajn *palecnahoru*

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář

Skrýt reklamu