Inzerce

Inzerce

Lukáš Kořínek (Bubble): Když od 18 let budujete marketingovou agenturu

Když zadáte jméno Lukáše Kořínka do vyhledávačů, zjistíte o něm, že ho média označují za „mladého úspěšného podnikatele“. Bodejť by ne, když svou agenturu začal budovat už ve svých 18 letech a dnes v ní má 30 lidí, obratově se pohybuje kolem 40 milionů korun ročně a mezi klienty má třeba Pernod Ricard, Sazku, Philips, McDonald’s, Tchibo a další.

Příběh Lukáše Kořínka je velmi zajímavý v mnoha ohledech. Jako jedna z první jeho agentura nabízela mobilní marketing. Dnešní perspektivou to není nic moc zvláštního, jenomže ona ho nabízela už v roce 2007, kdy na trh byla uvedena teprve první generace iPhonů a Lukášovi bylo 18 let.

Od mobilního marketingu se postupně přesunul k social a digital marketingu. Dnes mu nejvíce vyhovuje, když Bubble označujeme za obsahovou agenturu.

Přesunula se nejen agentura, ale i on sám. Z pozice specialisty do pozice manažera, který musí řešit provozní záležitosti firmy, finance a spoustu věcí, které původně ani nezamýšlel. Jak sám v rozhovoru přiznává, nikdy netrval na tom, aby byl podnikatel.

Přesto jeho firma roste a Lukáš tak může vyprávět třeba o tom, jak se vaše práce mění v průběhu rozšiřování vašeho týmu, jak uhlídat kvalitu vašich služeb a v čem dělají chybu začínající podnikatelé.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaké to je, když vás média označují za úspěšného podnikatele?
  • Jak zájem médií ovlivní vaše podnikání?
  • Jak důležitý je brand zakladatele firmy?
  • Jak vznikla agentura Bubble a proč se jmenuje zrovna takto?
  • Jak Lukáš získal první klienty (spoiler: prvním klientem byla rovnou Fanta)?
  • Jaký má Lukáš názor na český agenturní trh?
  • Jakou má Bubble hodnotu a jak se vůbec určuje hodnota agentur?
  • Co musí leader agentury ovládat?
  • Jak Lukáš zvládá přerod ze specialisty na manažera?
  • Jak Bubble hledá a vybírá nové zaměstnance?
  • Funguje přetahování lidí z jiných firem?
  • Jak to udělat, aby se vám do firmy hlásili lidé sami?
  • Co stojí za úspěchem Bubble?
  • V čem se od Lukáše mohou inspirovat začínající podnikatelé?

Podobné videorozhovory:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

radek-prochazka-web

Budování úspěšné firmy a aktuální stav na trhu komerčních nemovitostí | Radek Procházka (Prochazka & Partners)

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Založení agentury Socialsharks, škálování agenturního byznysu, předání firmy CEO

Právě vyšlo

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Viktor Hanáček Sledovat @viktorhanacek

Před 4 roky

Velice fajn *palecnahoru*

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

filip-cihal-web

Filip Číhal: Jak budovat úzce zaměřený magazín a profitovat?

jiri-fabian-web

Jiří Fabián: Tvorba podcastu CZpodcast, prodej firmy za desítky milionů, rozjezd startupu

petr-litos-web

Petr Litoš (Crew.cz): Firma jako koníček, prodej komiksů a jednička na trhu

twitter-cerny

Twitter: Jak získat co nejvíce retweetů?

Inzerce