Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Lukáš Kořínek (Bubble): Když od 18 let budujete marketingovou agenturu

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 144 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Když zadáte jméno Lukáše Kořínka do vyhledávačů, zjistíte o něm, že ho média označují za „mladého úspěšného podnikatele“. Bodejť by ne, když svou agenturu začal budovat už ve svých 18 letech a dnes v ní má 30 lidí, obratově se pohybuje kolem 40 milionů korun ročně a mezi klienty má třeba Pernod Ricard, Sazku, Philips, McDonald’s, Tchibo a další.

Příběh Lukáše Kořínka je velmi zajímavý v mnoha ohledech. Jako jedna z první jeho agentura nabízela mobilní marketing. Dnešní perspektivou to není nic moc zvláštního, jenomže ona ho nabízela už v roce 2007, kdy na trh byla uvedena teprve první generace iPhonů a Lukášovi bylo 18 let.

Od mobilního marketingu se postupně přesunul k social a digital marketingu. Dnes mu nejvíce vyhovuje, když Bubble označujeme za obsahovou agenturu.

Přesunula se nejen agentura, ale i on sám. Z pozice specialisty do pozice manažera, který musí řešit provozní záležitosti firmy, finance a spoustu věcí, které původně ani nezamýšlel. Jak sám v rozhovoru přiznává, nikdy netrval na tom, aby byl podnikatel.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Přesto jeho firma roste a Lukáš tak může vyprávět třeba o tom, jak se vaše práce mění v průběhu rozšiřování vašeho týmu, jak uhlídat kvalitu vašich služeb a v čem dělají chybu začínající podnikatelé.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaké to je, když vás média označují za úspěšného podnikatele?
  • Jak zájem médií ovlivní vaše podnikání?
  • Jak důležitý je brand zakladatele firmy?
  • Jak vznikla agentura Bubble a proč se jmenuje zrovna takto?
  • Jak Lukáš získal první klienty (spoiler: prvním klientem byla rovnou Fanta)?
  • Jaký má Lukáš názor na český agenturní trh?
  • Jakou má Bubble hodnotu a jak se vůbec určuje hodnota agentur?
  • Co musí leader agentury ovládat?
  • Jak Lukáš zvládá přerod ze specialisty na manažera?
  • Jak Bubble hledá a vybírá nové zaměstnance?
  • Funguje přetahování lidí z jiných firem?
  • Jak to udělat, aby se vám do firmy hlásili lidé sami?
  • Co stojí za úspěchem Bubble?
  • V čem se od Lukáše mohou inspirovat začínající podnikatelé?

Podobné videorozhovory:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lucie-zitterbartova-web

První rok po založení marketingové agentury | Lucie Zitterbartová (Lucky Citron)

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

radek-prochazka-web

Budování úspěšné firmy a aktuální stav na trhu komerčních nemovitostí | Radek Procházka (Prochazka & Partners)

Právě vyšlo

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

Viktor Hanáček Sledovat @viktorhanacek

Před 6 roky

Velice fajn *palecnahoru*

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

Inzerce