Inzerce

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Přehrát celé video

Pro úspěch v byznysu je velmi důležitá znalost zákazníka. Pro mnoho podnikatelů to ale končí čtením dat v Google Analytics a podobných nástrojích analyzujících především návštěvnost a chování na webu.

Jak zákazníka poznat skutečně do hloubky? Jak díky tomu dělat správná strategická rozhodnutí, zefektivnit marketing, rozšířit nabídku produktů a služeb, zlepšit web a celkově v podnikání více prosperovat? A jak to dělají značky jako Zoot, Queens a další?

O tom je můj rozhovor s Makevision, které se na poznání zákazníků firem zaměřuje. Pozvání přijali šéfové firmy Matez Jindra a Honza Páv. Rozhovor není placenou reklamou, ale mojí upřímnou snahou pomoci firmám lépe poznat své zákazníky a zdokonalit svou nabídku a prezentaci.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Pro předplatitele
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Právě vyšlo

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Pro předplatitele
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Pro předplatitele
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá