Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopySponzorovánoVideo

Služby zákazníkům jsou v české e-commerce velmi podceňovaným tématem. Přitom právě ony mohou být výborným vedlejším zdrojem příjmu firmy, ze kterého mohou financovat svůj rozvoj, marketing či nové pracovní síly.

Spuštění vlastních služeb, které mohou být doplňkem k tradičnímu prodeji zboží e-shopu, přitom nemusí být náročné. Řada potenciálně vhodných služeb nevyžaduje takřka žádné finanční investice a jejich údržba je velice jednoduchá, jelikož jsou outsourcovány na třetí stranu.

Společně s odborníkem na finanční řízení firem Michalem Koubkem jsme pro vás udělali unikátní průzkum českého trhu a shrnuli, jaké služby e-shopy nabízí a jak je můžete vyzkoušet i vy.

Jednotlivé služby jsme rozdělili do dvou kategorií:

  1. Služby, v rámci kterých e-shopym prodávají služby někoho jiného (např. pojištění či splátkový prodej).
  2. Vlastní služby, které vytváří samy e-shopy (např. servis, dárková balení a mnoho dalšího).

V rozhovoru, který si můžete přehrát i jako podcast o podnikání, jsme pro vás jednotlivé služby představili, a to včetně příkladů z tuzemského trhu.

Pokud nad vlastními službami přemýšlíte, ale nechcete podcenit nastavení jejich byznys modelu, správné nacenění a samotné spuštění, můžete kontaktovat Michala Koubka a využít tak jeho byznysových zkušeností.

Jak dělají byznys největší české e-shopy:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu