Inzerce

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Služby zákazníkům jsou v české e-commerce velmi podceňovaným tématem. Přitom právě ony mohou být výborným vedlejším zdrojem příjmu firmy, ze kterého mohou financovat svůj rozvoj, marketing či nové pracovní síly.

Spuštění vlastních služeb, které mohou být doplňkem k tradičnímu prodeji zboží e-shopu, přitom nemusí být náročné. Řada potenciálně vhodných služeb nevyžaduje takřka žádné finanční investice a jejich údržba je velice jednoduchá, jelikož jsou outsourcovány na třetí stranu.

Společně s odborníkem na finanční řízení firem Michalem Koubkem jsme pro vás udělali unikátní průzkum českého trhu a shrnuli, jaké služby e-shopy nabízí a jak je můžete vyzkoušet i vy.

Jednotlivé služby jsme rozdělili do dvou kategorií:

  1. Služby, v rámci kterých e-shopym prodávají služby někoho jiného (např. pojištění či splátkový prodej).
  2. Vlastní služby, které vytváří samy e-shopy (např. servis, dárková balení a mnoho dalšího).

V rozhovoru, který si můžete přehrát i jako podcast o podnikání, jsme pro vás jednotlivé služby představili, a to včetně příkladů z tuzemského trhu.

Pokud nad vlastními službami přemýšlíte, ale nechcete podcenit nastavení jejich byznys modelu, správné nacenění a samotné spuštění, můžete kontaktovat Michala Koubka a využít tak jeho byznysových zkušeností.

Jak dělají byznys největší české e-shopy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

lastuvka-endler-web

Nebankovní financování firem: Jaké vznikají možnosti? | Jan Laštůvka a Vít Endler

Právě vyšlo

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání