Služby zákazníkům jsou v české e-commerce velmi podceňovaným tématem. Přitom právě ony mohou být výborným vedlejším zdrojem příjmu firmy, ze kterého mohou financovat svůj rozvoj, marketing či nové pracovní síly.
Spuštění vlastních služeb, které mohou být doplňkem k tradičnímu prodeji zboží e-shopu, přitom nemusí být náročné. Řada potenciálně vhodných služeb nevyžaduje takřka žádné finanční investice a jejich údržba je velice jednoduchá, jelikož jsou outsourcovány na třetí stranu.
Společně s odborníkem na finanční řízení firem Michalem Koubkem jsme pro vás udělali unikátní průzkum českého trhu a shrnuli, jaké služby e-shopy nabízí a jak je můžete vyzkoušet i vy.
Jednotlivé služby jsme rozdělili do dvou kategorií:
V rozhovoru, který si můžete přehrát i jako podcast o podnikání, jsme pro vás jednotlivé služby představili, a to včetně příkladů z tuzemského trhu.
Pokud nad vlastními službami přemýšlíte, ale nechcete podcenit nastavení jejich byznys modelu, správné nacenění a samotné spuštění, můžete kontaktovat Michala Koubka a využít tak jeho byznysových zkušeností.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.