Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Služby zákazníkům jsou v české e-commerce velmi podceňovaným tématem. Přitom právě ony mohou být výborným vedlejším zdrojem příjmu firmy, ze kterého mohou financovat svůj rozvoj, marketing či nové pracovní síly.

Spuštění vlastních služeb, které mohou být doplňkem k tradičnímu prodeji zboží e-shopu, přitom nemusí být náročné. Řada potenciálně vhodných služeb nevyžaduje takřka žádné finanční investice a jejich údržba je velice jednoduchá, jelikož jsou outsourcovány na třetí stranu.

Společně s odborníkem na finanční řízení firem Michalem Koubkem jsme pro vás udělali unikátní průzkum českého trhu a shrnuli, jaké služby e-shopy nabízí a jak je můžete vyzkoušet i vy.

Jednotlivé služby jsme rozdělili do dvou kategorií:

  1. Služby, v rámci kterých e-shopym prodávají služby někoho jiného (např. pojištění či splátkový prodej).
  2. Vlastní služby, které vytváří samy e-shopy (např. servis, dárková balení a mnoho dalšího).

V rozhovoru, který si můžete přehrát i jako podcast o podnikání, jsme pro vás jednotlivé služby představili, a to včetně příkladů z tuzemského trhu.

Pokud nad vlastními službami přemýšlíte, ale nechcete podcenit nastavení jejich byznys modelu, správné nacenění a samotné spuštění, můžete kontaktovat Michala Koubka a využít tak jeho byznysových zkušeností.

Jak dělají byznys největší české e-shopy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

michal-cumpelik-web

Správa rozsáhlých dat ve firmě, vývoj služby Tabidoo | Michal Čumpelík

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

zdenek-pejcel-web

Zdeněk Pejcel (mooza inspire): Jak pracuje moderní obchodník, firemní kultura pro obchodní tým, budoucnost obchodu

petr-macek-web

Jaká čísla sledovat ve firmě? Důležitá KPIs napříč oblastmi | Petr Macek (Caflou)