Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

V Česku snad neexistuje e-shop, o kterém byste s takovou jistotou věděli, že je dvojka na trhu. O CZC.cz to víte zejména díky jeho kampani Dvojky, o které jsem před několika měsíci natáčel s marketingovým ředitelem firmy Milanem Dudou. Jak ale celou kampaň s odstupem hodnotí generální ředitelka CZC.cz Jitka Dvořáková?

Na výsledky kampaně se jí ptá mnoho lidí. Jak sama v rozhovoru přiznává, měli ji rozjet mnohem dříve. Alza však reaguje jen velmi sporadicky, což CZC.cz nijak nevadí.

Jitka Dvořáková sama sebe označuje za námezní sílu. Pohybuje se totiž v prostředí, ve kterém většinu firem vedou samotní zakladatelé a manažerské pozice ještě nejsou tak obvyklé. Povídali jsme si proto i o tom, jaký je rozdíl mezi firmou vedenou manažerem a zakladatelem a proč se vedení CZC.cz vzdal jeho zakladatel Josef Matějka, se kterým jsem si povídal v tomto rozhovoru.

Probrali jsme také největší zdroje růstu firmy do budoucna a to, jak jí dnes fungují služby pro zákazníky. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se Jitka Dvořáková dostala do čela CZC.cz?
  • Jak dnes pracuje a čemu se ve firmě nejvíce věnuje?
  • V čem se liší pohled zakladatele-podnikatele a manažera na vedení firmy?
  • Kde jsou největší příležitosti CZC.cz do budoucna?
  • Jaké jsou aktuální ekonomické výsledky firmy a jak vypadá její finanční řízení?
  • Jak se daří službám pro zákazníky, které CZC.cz nabízí?
  • Jaká je budoucnost CZC.cz a do čeho bude investovat?

Další rozhovory, které vás zaujmou:

 

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Dunící ještěr

Před 5 roky

Od té doby co je koupil Mall se hodně zhoršili… Už to není taková ta rodinná firma co to bejvalo… Moc hledí na koruny, škrtí na zaměstnancích a zákaznické podpoře… Reklamace neřeší ochotně…

https://dvojkanatrhu.cz/

Odpovědět »

Jatecak

Před 5 roky

Od té doby co CZC koupil Mall už to není co bejvalo, už to není taková ta rodinná firma… Moc škrtí koruny, na úkor technikům a zákaznické podpoře… Reklamace řeší otřesně…

https://www.dvojkanatrhu.cz

Odpovědět »

rz

Před 5 roky

Kdy bylo CZC.CZ ve ztrátě před příchodem paní Dvořákové? Sel jsem na justici az k roku 2005 a mozna jsem slepej, ale videl jsem jen cerny cisla. To uz je podruhy, co tohle slysim, ja fakt nevim, ale jedinej kráter vidim ve 2017, coz uz je uplne jina pisnicka a pusobi tam uplne jiny faktory..

Odpovědět »

Jirka

Před 5 roky

Jen tak mimochodem, nový účes ti sluší, rozhodně změna k lepšímu :-)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

Premium
martin-kus-web

Z nuly vybudovali značku Vuch. Díky čemu vyrostli? | Martin Kůs

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek