Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 100 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

V Česku snad neexistuje e-shop, o kterém byste s takovou jistotou věděli, že je dvojka na trhu. O CZC.cz to víte zejména díky jeho kampani Dvojky, o které jsem před několika měsíci natáčel s marketingovým ředitelem firmy Milanem Dudou. Jak ale celou kampaň s odstupem hodnotí generální ředitelka CZC.cz Jitka Dvořáková?

Na výsledky kampaně se jí ptá mnoho lidí. Jak sama v rozhovoru přiznává, měli ji rozjet mnohem dříve. Alza však reaguje jen velmi sporadicky, což CZC.cz nijak nevadí.

Jitka Dvořáková sama sebe označuje za námezní sílu. Pohybuje se totiž v prostředí, ve kterém většinu firem vedou samotní zakladatelé a manažerské pozice ještě nejsou tak obvyklé. Povídali jsme si proto i o tom, jaký je rozdíl mezi firmou vedenou manažerem a zakladatelem a proč se vedení CZC.cz vzdal jeho zakladatel Josef Matějka, se kterým jsem si povídal v tomto rozhovoru.

Probrali jsme také největší zdroje růstu firmy do budoucna a to, jak jí dnes fungují služby pro zákazníky. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se Jitka Dvořáková dostala do čela CZC.cz?
  • Jak dnes pracuje a čemu se ve firmě nejvíce věnuje?
  • V čem se liší pohled zakladatele-podnikatele a manažera na vedení firmy?
  • Kde jsou největší příležitosti CZC.cz do budoucna?
  • Jaké jsou aktuální ekonomické výsledky firmy a jak vypadá její finanční řízení?
  • Jak se daří službám pro zákazníky, které CZC.cz nabízí?
  • Jaká je budoucnost CZC.cz a do čeho bude investovat?

Další rozhovory, které vás zaujmou:

 

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Právě vyšlo

Premium
petr-krivanek-web

Jak si nastavit firmu, abychom se z ní nepodělali? | Petr Křivánek (Happy Sport)

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Nejoblíbenější

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Komentáře

Dunící ještěr

Před 3 roky

Od té doby co je koupil Mall se hodně zhoršili… Už to není taková ta rodinná firma co to bejvalo… Moc hledí na koruny, škrtí na zaměstnancích a zákaznické podpoře… Reklamace neřeší ochotně…

https://dvojkanatrhu.cz/

Odpovědět »

Jatecak

Před 3 roky

Od té doby co CZC koupil Mall už to není co bejvalo, už to není taková ta rodinná firma… Moc škrtí koruny, na úkor technikům a zákaznické podpoře… Reklamace řeší otřesně…

https://www.dvojkanatrhu.cz

Odpovědět »

rz

Před 3 roky

Kdy bylo CZC.CZ ve ztrátě před příchodem paní Dvořákové? Sel jsem na justici az k roku 2005 a mozna jsem slepej, ale videl jsem jen cerny cisla. To uz je podruhy, co tohle slysim, ja fakt nevim, ale jedinej kráter vidim ve 2017, coz uz je uplne jina pisnicka a pusobi tam uplne jiny faktory..

Odpovědět »

Jirka

Před 3 roky

Jen tak mimochodem, nový účes ti sluší, rozhodně změna k lepšímu :-)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

Inzerce