Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Strategií, jak rozšířit podíl firmy na trhu, je mnoho. Společnost eHub.cz provozující populární affiliate síť si jako jednu ze svých strategií zvolila přebírání konkurenčních firem. Za poslední rok takto pohltila tři menší konkurenční hráče a získala nejen nové klienty, ale také zkušenosti, o které se s námi podělil její spoluzakladatel Ondřej Hájek.

Inzerce

Firmě se povedlo konkurenci pohltit během velmi krátké doby. Současně k tomu nepotřebovala příliš velký kapitál. Jak Ondřej v rozhovoru přiznává, o podobné strategii nemusí uvažovat jen velké firmy, ale i ty menší. Stačí si nastavit správná očekávání, vyjednat s konkurencí výhodné podmínky a nepodcenit proces přechodu konkurence pod vaši firmu. Rozhovor najdete i jako podcast o podnikání.

Více informací o sloučení eHub.cz a eRetail.cz najdete v oficiální zprávě zde.

Další rozhovory, které se vám hodí:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

jiri-peslar-web

Měnové konverze: Na co si dát pozor, pokud podnikáte v zahraničí? | Jiří Peslar (Allrisk)

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

jaroslav-rasa-web

Jaké firmy zvládají těžká období lépe? | Jaroslav Řasa (ABRA)

marek-odehnal

Jak pracuje investiční poradce pro zkušené manažery a podnikatele? | Marek Odehnal

Komentáře

Jakub

Před 3 roky

Super

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Inzerce