Strategií, jak rozšířit podíl firmy na trhu, je mnoho. Společnost eHub.cz provozující populární affiliate síť si jako jednu ze svých strategií zvolila přebírání konkurenčních firem. Za poslední rok takto pohltila tři menší konkurenční hráče a získala nejen nové klienty, ale také zkušenosti, o které se s námi podělil její spoluzakladatel Ondřej Hájek.
Firmě se povedlo konkurenci pohltit během velmi krátké doby. Současně k tomu nepotřebovala příliš velký kapitál. Jak Ondřej v rozhovoru přiznává, o podobné strategii nemusí uvažovat jen velké firmy, ale i ty menší. Stačí si nastavit správná očekávání, vyjednat s konkurencí výhodné podmínky a nepodcenit proces přechodu konkurence pod vaši firmu. Rozhovor najdete i jako podcast o podnikání.
Více informací o sloučení eHub.cz a eRetail.cz najdete v oficiální zprávě zde.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Jakub
Před 4 roky
Super
Odpovědět »