Inzerce

Inzerce

Zdeněk Pejcel (mooza inspire): Jak pracuje moderní obchodník, firemní kultura pro obchodní tým, budoucnost obchodu

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Zdeněk Pejcel je zakladatelem společnosti mooza inspire, která pomáhá firmám implementovat SalesForce a lépe tak řídit vztahy s jejich klienty. S obchodem začínal před 20 lety a v našem rozhovoru se podělil o své zkušenosti.

Inzerce

Protože Zdeněk zrovna hledá nové obchodníky, povídali jsme si o tom, čím je vlastně do firmy chce přitáhnout a co je nutné pro to, aby firemní prostředí podporovalo jejich výkon. Rozebrali jsme také základní dovednosti úspěšného obchodníka a budoucnost obchodu jako takového.

Rozhovor si můžete přehrát také jako podcast o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Zdeněk začínal s obchodem a jak se v něm můžete zlepšit?
  • Jaké dovednosti podle něj musí zkušený obchodník ovládat?
  • Jak dnes vypadá trh obchodníků a čím je zaujmout?
  • Jak pro ně vytvořit efektivní pracovní prostředí?
  • Jak se bude práce obchodníků do budoucna vyvíjet?

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-paradys-web

Jak vzniká agentura? Příběh Blueglue | Pavel Paradýs

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

kafka-pelanek-web

Předání firmy nástupci | Daniel Kafka & Radim Pelánek (Fragile)

Právě vyšlo

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan