Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Eliška Vyhnánková: Prodej školení a kurzů, podnikání na volné noze, osobní marketing

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Eliška Vyhnánková patří mezi nejpopulárnější konzultanty marketingu na sociálních sítích v Česku. Paradoxní na ní ale je, že se jen ve velmi omezené míře věnuje konzultacím a práci pro klienty, ale místo toho většinu jejího podnikání tvoří školení a kurzy.

V rozhovoru, který si můžete přehrát i jako podcast o podnikání, si proto povídáme o tom, jak k takovému byznys modelu došla, zda neztrácí praktické zkušenosti v marketingu a proč se vůbec klientům příliš nevěnuje.

Rozebrali jsme také to, jak školení prodává, jak je organizuje a jak pracuje na vlastním marketingu a budování značky.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak podniká Eliška Vyhnánková a co tvoří příjmy v jejím podnikání na volné noze?
  • Proč se příliš nevěnuje práci pro klienty?
  • Jak prodává vlastní kurzy a školení?
  • Jak je organizuje a co jí při nich funguje nejvíc?
  • Jak se zbavila trémy vystupovat před lidmi?
  • Jak pracuje na osobním marketingu?

Další rozhovory s populárními freelancery:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
zdenek-vlcek-web

3 roky neinvestují do reklamy. Jak rostou JablečnéDíly.cz? | Zdeněk Vlček

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták