Eliška Vyhnánková patří mezi nejpopulárnější konzultanty marketingu na sociálních sítích v Česku. Paradoxní na ní ale je, že se jen ve velmi omezené míře věnuje konzultacím a práci pro klienty, ale místo toho většinu jejího podnikání tvoří školení a kurzy.
V rozhovoru, který si můžete přehrát i jako podcast o podnikání, si proto povídáme o tom, jak k takovému byznys modelu došla, zda neztrácí praktické zkušenosti v marketingu a proč se vůbec klientům příliš nevěnuje.
Rozebrali jsme také to, jak školení prodává, jak je organizuje a jak pracuje na vlastním marketingu a budování značky.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce