Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jaromír Řánek: Jak dělá vendor marketing Alza.cz?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 173 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Mezi velmi častá témata, která mi posíláte, patří i vendor marketing, tedy spolupráce s dodavateli a dalšími partnery e-shopů. Rozhodl jsem se proto téma probrat i s největším českým e-shopem Alza.cz.

Pozvání do rozhovoru přijal Jaromír Řánek, ředitel business developmentu Alza.cz. Povídali jsme si o tom, co to vlastně vendor marketing je a jak v probíhá v praxi. Na příkladu samotné Alzy jsme rozebrali několik způsobů, jak se vendoři podílí na marketingových kampaních Alzy a co všechno jim její marketingové a obchodní oddělení dokáže nabídnout.

Řeč ale nebyla jen o tom, jak vendor marketing dělá největší hráč na poli české e-commerce, ale i o tom, co mohou vyzkoušet menší hráči a jaké další spolupráce se svými vendory mohou vyzkoušet. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co to je vendor marketing a jak jej můžete vyzkoušet i vy?
  • Co všechno svým vendorům nabízí Alza.cz a jak na tom vydělává?
  • Jaké kampaně s vendory vytváří a jaké mají výsledky?
  • Co všechno se dá zpeněžit a využít pro marketingové účely, a to nejen na webu, ale i v kamenných prodejnách e-shopu a na dalších místech?
  • Jak s vendory komunikovat a jak jim prodat svoje nápady?
  • Co mohou vyzkoušet i menší e-shopy?

Další rozhovory s Alzou:

Víte o tom, že nenajdete web, na kterém by Alza více sdílela svoje interní know-how, než je MladýPodnikatel.cz? Poslechněte si některé z našich rozhovorů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Premium
juraj-slesar-web

Knihkupectví Martinus: Nic jako lovebrand neexistuje | Juraj Šlesar

richard-kondas-web

Marketing značky outdoorového oblečení ZAJO | Richard Kondáš (Dexfinity)

Právě vyšlo

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce