Inzerce

Jaromír Řánek: Jak dělá vendor marketing Alza.cz?

Mezi velmi častá témata, která mi posíláte, patří i vendor marketing, tedy spolupráce s dodavateli a dalšími partnery e-shopů. Rozhodl jsem se proto téma probrat i s největším českým e-shopem Alza.cz.

Pozvání do rozhovoru přijal Jaromír Řánek, ředitel business developmentu Alza.cz. Povídali jsme si o tom, co to vlastně vendor marketing je a jak v probíhá v praxi. Na příkladu samotné Alzy jsme rozebrali několik způsobů, jak se vendoři podílí na marketingových kampaních Alzy a co všechno jim její marketingové a obchodní oddělení dokáže nabídnout.

Řeč ale nebyla jen o tom, jak vendor marketing dělá největší hráč na poli české e-commerce, ale i o tom, co mohou vyzkoušet menší hráči a jaké další spolupráce se svými vendory mohou vyzkoušet. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co to je vendor marketing a jak jej můžete vyzkoušet i vy?
  • Co všechno svým vendorům nabízí Alza.cz a jak na tom vydělává?
  • Jaké kampaně s vendory vytváří a jaké mají výsledky?
  • Co všechno se dá zpeněžit a využít pro marketingové účely, a to nejen na webu, ale i v kamenných prodejnách e-shopu a na dalších místech?
  • Jak s vendory komunikovat a jak jim prodat svoje nápady?
  • Co mohou vyzkoušet i menší e-shopy?

Další rozhovory s Alzou:

Víte o tom, že nenajdete web, na kterém by Alza více sdílela svoje interní know-how, než je MladýPodnikatel.cz? Poslechněte si některé z našich rozhovorů:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

lukas-adamek-web

Affilliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů