Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Jaromír Řánek: Jak dělá vendor marketing Alza.cz?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 143 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Mezi velmi častá témata, která mi posíláte, patří i vendor marketing, tedy spolupráce s dodavateli a dalšími partnery e-shopů. Rozhodl jsem se proto téma probrat i s největším českým e-shopem Alza.cz.

Pozvání do rozhovoru přijal Jaromír Řánek, ředitel business developmentu Alza.cz. Povídali jsme si o tom, co to vlastně vendor marketing je a jak v probíhá v praxi. Na příkladu samotné Alzy jsme rozebrali několik způsobů, jak se vendoři podílí na marketingových kampaních Alzy a co všechno jim její marketingové a obchodní oddělení dokáže nabídnout.

Řeč ale nebyla jen o tom, jak vendor marketing dělá největší hráč na poli české e-commerce, ale i o tom, co mohou vyzkoušet menší hráči a jaké další spolupráce se svými vendory mohou vyzkoušet. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co to je vendor marketing a jak jej můžete vyzkoušet i vy?
  • Co všechno svým vendorům nabízí Alza.cz a jak na tom vydělává?
  • Jaké kampaně s vendory vytváří a jaké mají výsledky?
  • Co všechno se dá zpeněžit a využít pro marketingové účely, a to nejen na webu, ale i v kamenných prodejnách e-shopu a na dalších místech?
  • Jak s vendory komunikovat a jak jim prodat svoje nápady?
  • Co mohou vyzkoušet i menší e-shopy?

Další rozhovory s Alzou:

Víte o tom, že nenajdete web, na kterém by Alza více sdílela svoje interní know-how, než je MladýPodnikatel.cz? Poslechněte si některé z našich rozhovorů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-hajek-web

E-shopům roste podíl affiliate na obratu. Jak to? | Ondřej Hájek (eHub)

Premium
martin-matejka-web

SEO e-shopu. Základy, které musíte znát | Martin Matějka

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Právě vyšlo

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Inzerce