Poslechněte si 173 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Mezi velmi častá témata, která mi posíláte, patří i vendor marketing, tedy spolupráce s dodavateli a dalšími partnery e-shopů. Rozhodl jsem se proto téma probrat i s největším českým e-shopem Alza.cz.
Pozvání do rozhovoru přijal Jaromír Řánek, ředitel business developmentu Alza.cz. Povídali jsme si o tom, co to vlastně vendor marketing je a jak v probíhá v praxi. Na příkladu samotné Alzy jsme rozebrali několik způsobů, jak se vendoři podílí na marketingových kampaních Alzy a co všechno jim její marketingové a obchodní oddělení dokáže nabídnout.
Řeč ale nebyla jen o tom, jak vendor marketing dělá největší hráč na poli české e-commerce, ale i o tom, co mohou vyzkoušet menší hráči a jaké další spolupráce se svými vendory mohou vyzkoušet. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Fajn rozhovor. Za sebe bych doplnil, že se vendor marketing skutečně dá dělat i u menších e-shopů, my jej třeba v Sanasportu řešíme taktéž pravidelně s mnoha značkami. Když dodavatel zná "sílu" prodejce (nejen e-shopu), pak se téhle investice určitě nemusí bát.
DoporučujemePremium rozhovory exkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
— Dála Musil (@dalamusil) 15. prosince 2018
Víte o tom, že nenajdete web, na kterém by Alza více sdílela svoje interní know-how, než je MladýPodnikatel.cz? Poslechněte si některé z našich rozhovorů:
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 dny
Před 2 dny
Před 3 týdny
Před 3 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc