Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Jaromír Řánek: Jak dělá vendor marketing Alza.cz?

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Mezi velmi častá témata, která mi posíláte, patří i vendor marketing, tedy spolupráce s dodavateli a dalšími partnery e-shopů. Rozhodl jsem se proto téma probrat i s největším českým e-shopem Alza.cz.

Pozvání do rozhovoru přijal Jaromír Řánek, ředitel business developmentu Alza.cz. Povídali jsme si o tom, co to vlastně vendor marketing je a jak v probíhá v praxi. Na příkladu samotné Alzy jsme rozebrali několik způsobů, jak se vendoři podílí na marketingových kampaních Alzy a co všechno jim její marketingové a obchodní oddělení dokáže nabídnout.

Řeč ale nebyla jen o tom, jak vendor marketing dělá největší hráč na poli české e-commerce, ale i o tom, co mohou vyzkoušet menší hráči a jaké další spolupráce se svými vendory mohou vyzkoušet. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co to je vendor marketing a jak jej můžete vyzkoušet i vy?
  • Co všechno svým vendorům nabízí Alza.cz a jak na tom vydělává?
  • Jaké kampaně s vendory vytváří a jaké mají výsledky?
  • Co všechno se dá zpeněžit a využít pro marketingové účely, a to nejen na webu, ale i v kamenných prodejnách e-shopu a na dalších místech?
  • Jak s vendory komunikovat a jak jim prodat svoje nápady?
  • Co mohou vyzkoušet i menší e-shopy?

Další rozhovory s Alzou:

Víte o tom, že nenajdete web, na kterém by Alza více sdílela svoje interní know-how, než je MladýPodnikatel.cz? Poslechněte si některé z našich rozhovorů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Inzerce