Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Michal Hanáček (Pilulka): Jak vytvořit věrnostní program e-shopu?

Věrnostní programy už dávno nejsou jen o slevách. Inspirujte se od Pilulky, jejíž program má přes 300 000 členů, a využijte potenciál toho vašeho naplno.

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingVideo

Vyplatí se vám vlastní věrnostní program? Kolik jeho tvorba stojí, jak ho správně nastavit a jak následně vyhodnocovat? Právě o tom přišel mluvit Michal Hanáček, CEO Pilulka.cz a Pilulka.sk, které mají v rámci Pilulka Klubu přes 300 000 členů.

Věrnostní program si většina lidí spojí se slevami. Těch je ale kolem nás spousta a zákazníci už je považují v podstatě za samozřejmost. Jaký smysl má tedy tvorba věrnostních programů, které zákazníkům opět umožňují dosáhnout na nižší ceny? Podle Michala Hanáčka velký a je chyba věrnostní programy využívat jen pro slevy a nepokusit se jejich potenciál rozšířit. Pro Pilulku představují nejen prostor pro motivaci zákazníka k dalším nákupům, ale také i cenný zdroj dat, nástroj k efektivnější komunikaci se zákazníky a způsob propojení online lekáren s těmi kamennými.

„Nejloajálnější zákazník je ten, kterého jste jednou špatně obsloužili, ale dokázali jste si ho obrátit na svoji stranu. Takový zákazník bude velmi těžko odcházet, protože už s vámi má špatnou zkušenost, ale vy jste mu ukázali, že máte charakter a že umíte napravit chybu,“ vysvětluje Hanáček využití věrnostních programů jako jednoduchého řešení pro případ, že něco pokazíte – třeba zákazníkovi doručíte špatné zboží.

Věrnostní program v takové chvíli může celou situaci obrátit ve váš prospěch. Stačí zákazníkovi darovat kredity na další nákup, případně vymyslet jinou satisfakci.

Důležité je i zamyšlení se nad názvem věrnostního programu. Hanáček dává za příklad program Tesca a vysvětluje, proč vlastnímu programu říkají Pilulka Klub„Všechno by mělo mít nějaký název, který dál prezentujete.“ Jakých chyb se obchodníci se svými věrnostními programy často dopouští a jaké zkušenosti získali v Pilulce? O tom všem je toto video.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Kdy se vyplatí spustit vlastní věrnostní program?
  • Kolik jeho tvorba stojí?
  • Jak ho efektivně nastavit a co nepodcenit?
  • Jak se věrnostní program v Pilulce vyhodnocuje?
  • Jaký potenciál vlastní věrnostní program skrývá?
  • Kde dělají e-shopy v rámci věrnostních programů nejčastěji chybu?
  • Jak se budou věrnostní programy do budoucna vyvíjet?

Další bezplatné tipy pro vás:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu