Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Michal Hanáček (Pilulka): Jak vytvořit věrnostní program e-shopu?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 144 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Vyplatí se vám vlastní věrnostní program? Kolik jeho tvorba stojí, jak ho správně nastavit a jak následně vyhodnocovat? Právě o tom přišel mluvit Michal Hanáček, CEO Pilulka.cz a Pilulka.sk, které mají v rámci Pilulka Klubu přes 300 000 členů.

Věrnostní program si většina lidí spojí se slevami. Těch je ale kolem nás spousta a zákazníci už je považují v podstatě za samozřejmost. Jaký smysl má tedy tvorba věrnostních programů, které zákazníkům opět umožňují dosáhnout na nižší ceny? Podle Michala Hanáčka velký a je chyba věrnostní programy využívat jen pro slevy a nepokusit se jejich potenciál rozšířit. Pro Pilulku představují nejen prostor pro motivaci zákazníka k dalším nákupům, ale také i cenný zdroj dat, nástroj k efektivnější komunikaci se zákazníky a způsob propojení online lekáren s těmi kamennými.

„Nejloajálnější zákazník je ten, kterého jste jednou špatně obsloužili, ale dokázali jste si ho obrátit na svoji stranu. Takový zákazník bude velmi těžko odcházet, protože už s vámi má špatnou zkušenost, ale vy jste mu ukázali, že máte charakter a že umíte napravit chybu,“ vysvětluje Hanáček využití věrnostních programů jako jednoduchého řešení pro případ, že něco pokazíte – třeba zákazníkovi doručíte špatné zboží.

Věrnostní program v takové chvíli může celou situaci obrátit ve váš prospěch. Stačí zákazníkovi darovat kredity na další nákup, případně vymyslet jinou satisfakci.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Důležité je i zamyšlení se nad názvem věrnostního programu. Hanáček dává za příklad program Tesca a vysvětluje, proč vlastnímu programu říkají Pilulka Klub„Všechno by mělo mít nějaký název, který dál prezentujete.“ Jakých chyb se obchodníci se svými věrnostními programy často dopouští a jaké zkušenosti získali v Pilulce? O tom všem je toto video.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Kdy se vyplatí spustit vlastní věrnostní program?
  • Kolik jeho tvorba stojí?
  • Jak ho efektivně nastavit a co nepodcenit?
  • Jak se věrnostní program v Pilulce vyhodnocuje?
  • Jaký potenciál vlastní věrnostní program skrývá?
  • Kde dělají e-shopy v rámci věrnostních programů nejčastěji chybu?
  • Jak se budou věrnostní programy do budoucna vyvíjet?

Další bezplatné tipy pro vás:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-hajek-web

E-shopům roste podíl affiliate na obratu. Jak to? | Ondřej Hájek (eHub)

Premium
martin-matejka-web

SEO e-shopu. Základy, které musíte znát | Martin Matějka

jan-kocenda-web

Trezor. Světově unikátní byznys s kořeny v Česku | Jan Kočenda

Právě vyšlo

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
lukas-pitra-web

Lukáš Pítra: Jak si uklidit ve firmě?

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Premium
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Inzerce