Vyplatí se vám vlastní věrnostní program? Kolik jeho tvorba stojí, jak ho správně nastavit a jak následně vyhodnocovat? Právě o tom přišel mluvit Michal Hanáček, CEO Pilulka.cz a Pilulka.sk, které mají v rámci Pilulka Klubu přes 300 000 členů.
Věrnostní program si většina lidí spojí se slevami. Těch je ale kolem nás spousta a zákazníci už je považují v podstatě za samozřejmost. Jaký smysl má tedy tvorba věrnostních programů, které zákazníkům opět umožňují dosáhnout na nižší ceny? Podle Michala Hanáčka velký a je chyba věrnostní programy využívat jen pro slevy a nepokusit se jejich potenciál rozšířit. Pro Pilulku představují nejen prostor pro motivaci zákazníka k dalším nákupům, ale také i cenný zdroj dat, nástroj k efektivnější komunikaci se zákazníky a způsob propojení online lekáren s těmi kamennými.
„Nejloajálnější zákazník je ten, kterého jste jednou špatně obsloužili, ale dokázali jste si ho obrátit na svoji stranu. Takový zákazník bude velmi těžko odcházet, protože už s vámi má špatnou zkušenost, ale vy jste mu ukázali, že máte charakter a že umíte napravit chybu,“ vysvětluje Hanáček využití věrnostních programů jako jednoduchého řešení pro případ, že něco pokazíte – třeba zákazníkovi doručíte špatné zboží.
Věrnostní program v takové chvíli může celou situaci obrátit ve váš prospěch. Stačí zákazníkovi darovat kredity na další nákup, případně vymyslet jinou satisfakci.
Důležité je i zamyšlení se nad názvem věrnostního programu. Hanáček dává za příklad program Tesca a vysvětluje, proč vlastnímu programu říkají Pilulka Klub: „Všechno by mělo mít nějaký název, který dál prezentujete.“ Jakých chyb se obchodníci se svými věrnostními programy často dopouští a jaké zkušenosti získali v Pilulce? O tom všem je toto video.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Před 2 týdny