Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Michal Hanáček (Pilulka): Jak vytvořit věrnostní program e-shopu?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Vyplatí se vám vlastní věrnostní program? Kolik jeho tvorba stojí, jak ho správně nastavit a jak následně vyhodnocovat? Právě o tom přišel mluvit Michal Hanáček, CEO Pilulka.cz a Pilulka.sk, které mají v rámci Pilulka Klubu přes 300 000 členů.

Věrnostní program si většina lidí spojí se slevami. Těch je ale kolem nás spousta a zákazníci už je považují v podstatě za samozřejmost. Jaký smysl má tedy tvorba věrnostních programů, které zákazníkům opět umožňují dosáhnout na nižší ceny? Podle Michala Hanáčka velký a je chyba věrnostní programy využívat jen pro slevy a nepokusit se jejich potenciál rozšířit. Pro Pilulku představují nejen prostor pro motivaci zákazníka k dalším nákupům, ale také i cenný zdroj dat, nástroj k efektivnější komunikaci se zákazníky a způsob propojení online lekáren s těmi kamennými.

„Nejloajálnější zákazník je ten, kterého jste jednou špatně obsloužili, ale dokázali jste si ho obrátit na svoji stranu. Takový zákazník bude velmi těžko odcházet, protože už s vámi má špatnou zkušenost, ale vy jste mu ukázali, že máte charakter a že umíte napravit chybu,“ vysvětluje Hanáček využití věrnostních programů jako jednoduchého řešení pro případ, že něco pokazíte – třeba zákazníkovi doručíte špatné zboží.

Věrnostní program v takové chvíli může celou situaci obrátit ve váš prospěch. Stačí zákazníkovi darovat kredity na další nákup, případně vymyslet jinou satisfakci.

Důležité je i zamyšlení se nad názvem věrnostního programu. Hanáček dává za příklad program Tesca a vysvětluje, proč vlastnímu programu říkají Pilulka Klub„Všechno by mělo mít nějaký název, který dál prezentujete.“ Jakých chyb se obchodníci se svými věrnostními programy často dopouští a jaké zkušenosti získali v Pilulce? O tom všem je toto video.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Kdy se vyplatí spustit vlastní věrnostní program?
  • Kolik jeho tvorba stojí?
  • Jak ho efektivně nastavit a co nepodcenit?
  • Jak se věrnostní program v Pilulce vyhodnocuje?
  • Jaký potenciál vlastní věrnostní program skrývá?
  • Kde dělají e-shopy v rámci věrnostních programů nejčastěji chybu?
  • Jak se budou věrnostní programy do budoucna vyvíjet?

Další bezplatné tipy pro vás:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký