Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Petr Hudec podniká už 19 let. V roce 1997 založil značku HuráMobil.cz a od té doby dosáhl ročního obratu kolem 60 milionů a zaměstnává 10 lidí. V rozhovoru se podělil o své zkušenosti.
Přibližně 40 000. Tolik objednávek každý rok vyřídí e-shop s mobilními telefony a příslušenstvím HuráMobil.cz. To je poměrně velké číslo vzhledem k tomu, že všechny objednávky odbavuje pouze 10 zaměstnanců. Pomáhají jim k tomu chytře zautomatizované procesy na pozadí e-shopu, které běžný zákazník nevidí, ale rozhodně je ocení.
To číslo se ale může zdát i malé, když vezmeme v potaz skutečnost, že přibližně polovina objednávek HuráMobilu přichází z Heureky. Jak se vyvíjí e-shop, který je tam hodně závislý na jednom zdroji a jak se té závislosti zbavit? I o tom Petr v rozhovoru mluvit.
A mnoho další. Zajímavá je i odpověď na otázku, zda Petra baví 19 let prodávat totéž a zda jako prodejce mobilních telefonů svému zboží rozumí. Po 19 letech by měl, skutečnost je ale trochu jiná.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Takto vypadal druhý obchod HuráMobilu.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 22 hodinami
Před 22 hodinami
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 3 dny
Před 3 dny
Milos
Před 7 roky
Pekny rozhovor, vlastne se nic za rok nezmenilo :) Ono umeni prodat je vice jako technologie, stejne tak, jako nezalezi na poctu recenzi na Heurece. Klidne muze nekdo, mit 50% vaseho obratu po 2 letech a nemit 1000 recenzi…
Odpovědět »
Petr Hudec
Před 7 roky
Umeni prodat je samozrejme velice dulezite a v kazdem segmentu je jine. Prece jen je jednodussi presvedcit zakaznika, ktery fyzicky navstivi prodejnu od zakaznika, ktery navstivi webove stranky. Co se tyka dosazeni poloviny naseho obratu, je to samozrejme mozne, zalezi, zda porovnate online ci offline. Porad je to ale o mire investic a navratnosti. Pokud mate startup do ktereho nalijete desitky milionu, bylo by spatne nemit do 2 let polovinu nasich obratu… a nepotrebujete k tomu jedinou recenzi… proste marketingove penize nalitejte do jineho kanalu :)
Odpovědět »
Tomáš Krýdl
Před 7 roky
Krásný rozhovor, poučný :)
Krutě pravdivé je povídání o to, že chcete udělat krok vpřed, ale nákladnost tvorby jakékoli úpravy vás zase vrhne nazpět. A cesta z toho nesnadná…
Děkuji
Odpovědět »
Petr Hudec
Před 7 roky
Prave proto jsme Tome odkoupili kody a vyvijime si cely shop sami. Ono to opravdu je jedno z nejdulezitejsich spravnych rozhodnuti, ktere jsme kdy udelali :)
Odpovědět »
Radim
Před 7 roky
Vybory rozhovor, postrehy, otevrenost. Super.
Odpovědět »
Michal
Před 6 roky
Pro Petra Hudce jsem dělal fanoušky a musím říct že to podchytil ze všech lidí nejlépe celkově marketing a všechno.
Odpovědět »
Ivan Očadlík
Před 5 roky
Na tohto fešiho by som sa pozeral celý deň.
Odpovědět »