Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Petr Hudec (HuráMobil.cz): Závislost na Heurece a automatizace e-shopu

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Petr Hudec podniká už 19 let. V roce 1997 založil značku HuráMobil.cz a od té doby dosáhl ročního obratu kolem 60 milionů a zaměstnává 10 lidí. V rozhovoru se podělil o své zkušenosti.

Přibližně 40 000. Tolik objednávek každý rok vyřídí e-shop s mobilními telefony a příslušenstvím HuráMobil.cz. To je poměrně velké číslo vzhledem k tomu, že všechny objednávky odbavuje pouze 10 zaměstnanců. Pomáhají jim k tomu chytře zautomatizované procesy na pozadí e-shopu, které běžný zákazník nevidí, ale rozhodně je ocení.

To číslo se ale může zdát i malé, když vezmeme v potaz skutečnost, že přibližně polovina objednávek HuráMobilu přichází z Heureky. Jak se vyvíjí e-shop, který je tam hodně závislý na jednom zdroji a jak se té závislosti zbavit? I o tom Petr v rozhovoru mluvit.

Co všechno se dozvíte?

  • Jak se za 19 let změnil trh s mobilními telefony?
  • Jak se mobily prodávaly v minulosti a jak dnes?
  • Co rozhoduje o úspěchu v e-commerce?
  • Jak automatizovat e-shop i procesy na jeho pozadí?
  • Jak se odlišit v konkurenci, kde všichni prodávají totéž?
  • Jak snížit svou závislost na Heurece?
  • Co rozhoduje o tom, kde zákazník Heureky nakoupí (a jen cena to není)?
  • Proč a jak si HuráMobil vyvíjí vlastní e-shopové řešení?
  • Jaké nejcennější zkušenosti Petr za těch 19 let nasbíral?
  • Co považuje za svůj největší úspěch a co se mu naopak nepovedlo?

A mnoho další. Zajímavá je i odpověď na otázku, zda Petra baví 19 let prodávat totéž a zda jako prodejce mobilních telefonů svému zboží rozumí. Po 19 letech by měl, skutečnost je ale trochu jiná.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Vývoj počtu objednávek HuráMobil.cz:

huramobil

Starý obchod HuráMobil.cz:

Takto vypadal druhý obchod HuráMobilu.

huramobil-2

huramobil-1

Know-how dalších e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Milos

Před 7 roky

Pekny rozhovor, vlastne se nic za rok nezmenilo :) Ono umeni prodat je vice jako technologie, stejne tak, jako nezalezi na poctu recenzi na Heurece. Klidne muze nekdo, mit 50% vaseho obratu po 2 letech a nemit 1000 recenzi…

Odpovědět »

Petr Hudec

Před 7 roky

Umeni prodat je samozrejme velice dulezite a v kazdem segmentu je jine. Prece jen je jednodussi presvedcit zakaznika, ktery fyzicky navstivi prodejnu od zakaznika, ktery navstivi webove stranky. Co se tyka dosazeni poloviny naseho obratu, je to samozrejme mozne, zalezi, zda porovnate online ci offline. Porad je to ale o mire investic a navratnosti. Pokud mate startup do ktereho nalijete desitky milionu, bylo by spatne nemit do 2 let polovinu nasich obratu… a nepotrebujete k tomu jedinou recenzi… proste marketingove penize nalitejte do jineho kanalu :)

Odpovědět »

Tomáš Krýdl

Před 7 roky

Krásný rozhovor, poučný :)
Krutě pravdivé je povídání o to, že chcete udělat krok vpřed, ale nákladnost tvorby jakékoli úpravy vás zase vrhne nazpět. A cesta z toho nesnadná…
Děkuji

Odpovědět »

Petr Hudec

Před 7 roky

Prave proto jsme Tome odkoupili kody a vyvijime si cely shop sami. Ono to opravdu je jedno z nejdulezitejsich spravnych rozhodnuti, ktere jsme kdy udelali :)

Odpovědět »

Radim

Před 7 roky

Vybory rozhovor, postrehy, otevrenost. Super.

Odpovědět »

Michal

Před 6 roky

Pro Petra Hudce jsem dělal fanoušky a musím říct že to podchytil ze všech lidí nejlépe celkově marketing a všechno.

Odpovědět »

Ivan Očadlík

Před 5 roky

Na tohto fešiho by som sa pozeral celý deň.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce