Inzerce

Inzerce

Petr Hudec (HuráMobil.cz): Závislost na Heurece a automatizace e-shopu

Petr Hudec podniká už 19 let. V roce 1997 založil značku HuráMobil.cz a od té doby dosáhl ročního obratu kolem 60 milionů a zaměstnává 10 lidí. V rozhovoru se podělil o své zkušenosti.

Přibližně 40 000. Tolik objednávek každý rok vyřídí e-shop s mobilními telefony a příslušenstvím HuráMobil.cz. To je poměrně velké číslo vzhledem k tomu, že všechny objednávky odbavuje pouze 10 zaměstnanců. Pomáhají jim k tomu chytře zautomatizované procesy na pozadí e-shopu, které běžný zákazník nevidí, ale rozhodně je ocení.

To číslo se ale může zdát i malé, když vezmeme v potaz skutečnost, že přibližně polovina objednávek HuráMobilu přichází z Heureky. Jak se vyvíjí e-shop, který je tam hodně závislý na jednom zdroji a jak se té závislosti zbavit? I o tom Petr v rozhovoru mluvit.

Co všechno se dozvíte?

  • Jak se za 19 let změnil trh s mobilními telefony?
  • Jak se mobily prodávaly v minulosti a jak dnes?
  • Co rozhoduje o úspěchu v e-commerce?
  • Jak automatizovat e-shop i procesy na jeho pozadí?
  • Jak se odlišit v konkurenci, kde všichni prodávají totéž?
  • Jak snížit svou závislost na Heurece?
  • Co rozhoduje o tom, kde zákazník Heureky nakoupí (a jen cena to není)?
  • Proč a jak si HuráMobil vyvíjí vlastní e-shopové řešení?
  • Jaké nejcennější zkušenosti Petr za těch 19 let nasbíral?
  • Co považuje za svůj největší úspěch a co se mu naopak nepovedlo?

A mnoho další. Zajímavá je i odpověď na otázku, zda Petra baví 19 let prodávat totéž a zda jako prodejce mobilních telefonů svému zboží rozumí. Po 19 letech by měl, skutečnost je ale trochu jiná.

Vývoj počtu objednávek HuráMobil.cz:

huramobil

Starý obchod HuráMobil.cz:

Takto vypadal druhý obchod HuráMobilu.

huramobil-2

huramobil-1

Know-how dalších e-shopů:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Milos

Před 4 roky

Pekny rozhovor, vlastne se nic za rok nezmenilo :) Ono umeni prodat je vice jako technologie, stejne tak, jako nezalezi na poctu recenzi na Heurece. Klidne muze nekdo, mit 50% vaseho obratu po 2 letech a nemit 1000 recenzi…

Odpovědět »

Petr Hudec

Před 4 roky

Umeni prodat je samozrejme velice dulezite a v kazdem segmentu je jine. Prece jen je jednodussi presvedcit zakaznika, ktery fyzicky navstivi prodejnu od zakaznika, ktery navstivi webove stranky. Co se tyka dosazeni poloviny naseho obratu, je to samozrejme mozne, zalezi, zda porovnate online ci offline. Porad je to ale o mire investic a navratnosti. Pokud mate startup do ktereho nalijete desitky milionu, bylo by spatne nemit do 2 let polovinu nasich obratu… a nepotrebujete k tomu jedinou recenzi… proste marketingove penize nalitejte do jineho kanalu :)

Odpovědět »

Tomáš Krýdl

Před 4 roky

Krásný rozhovor, poučný :)
Krutě pravdivé je povídání o to, že chcete udělat krok vpřed, ale nákladnost tvorby jakékoli úpravy vás zase vrhne nazpět. A cesta z toho nesnadná…
Děkuji

Odpovědět »

Petr Hudec

Před 4 roky

Prave proto jsme Tome odkoupili kody a vyvijime si cely shop sami. Ono to opravdu je jedno z nejdulezitejsich spravnych rozhodnuti, ktere jsme kdy udelali :)

Odpovědět »

Radim

Před 4 roky

Vybory rozhovor, postrehy, otevrenost. Super.

Odpovědět »

Michal

Před 4 roky

Pro Petra Hudce jsem dělal fanoušky a musím říct že to podchytil ze všech lidí nejlépe celkově marketing a všechno.

Odpovědět »

Ivan Očadlík

Před 2 roky

Na tohto fešiho by som sa pozeral celý deň.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

piero-sestak-web

Piero Šesták: Budování agentury, svoboda v podnikání, předání vedení firmy nástupci

lubos-volkov-web

Luboš Volkov: Lepšího designéra od horšího odlišuje schopnost nabídnout řešení problému

honza-pav-web

VIDEO: Honza Páv: Jaké jsou nejčastější chyby při budování značky?

daniel-tomes-web

Daniel Tomeš (Traficon): Jak funguje byznys s prodejnami tabákových výrobků?

Inzerce