Inzerce

Petr Hudec (HuráMobil.cz): Závislost na Heurece a automatizace e-shopu

Petr Hudec podniká už 19 let. V roce 1997 založil značku HuráMobil.cz a od té doby dosáhl ročního obratu kolem 60 milionů a zaměstnává 10 lidí. V rozhovoru se podělil o své zkušenosti.

Přibližně 40 000. Tolik objednávek každý rok vyřídí e-shop s mobilními telefony a příslušenstvím HuráMobil.cz. To je poměrně velké číslo vzhledem k tomu, že všechny objednávky odbavuje pouze 10 zaměstnanců. Pomáhají jim k tomu chytře zautomatizované procesy na pozadí e-shopu, které běžný zákazník nevidí, ale rozhodně je ocení.

To číslo se ale může zdát i malé, když vezmeme v potaz skutečnost, že přibližně polovina objednávek HuráMobilu přichází z Heureky. Jak se vyvíjí e-shop, který je tam hodně závislý na jednom zdroji a jak se té závislosti zbavit? I o tom Petr v rozhovoru mluvit.

Co všechno se dozvíte?

  • Jak se za 19 let změnil trh s mobilními telefony?
  • Jak se mobily prodávaly v minulosti a jak dnes?
  • Co rozhoduje o úspěchu v e-commerce?
  • Jak automatizovat e-shop i procesy na jeho pozadí?
  • Jak se odlišit v konkurenci, kde všichni prodávají totéž?
  • Jak snížit svou závislost na Heurece?
  • Co rozhoduje o tom, kde zákazník Heureky nakoupí (a jen cena to není)?
  • Proč a jak si HuráMobil vyvíjí vlastní e-shopové řešení?
  • Jaké nejcennější zkušenosti Petr za těch 19 let nasbíral?
  • Co považuje za svůj největší úspěch a co se mu naopak nepovedlo?

A mnoho další. Zajímavá je i odpověď na otázku, zda Petra baví 19 let prodávat totéž a zda jako prodejce mobilních telefonů svému zboží rozumí. Po 19 letech by měl, skutečnost je ale trochu jiná.

Vývoj počtu objednávek HuráMobil.cz:

huramobil

Starý obchod HuráMobil.cz:

Takto vypadal druhý obchod HuráMobilu.

huramobil-2

huramobil-1

Know-how dalších e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Aktuální situace na trhu, regulace a postoj miliardářů | Adam Neuberger

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Milos

Před 5 roky

Pekny rozhovor, vlastne se nic za rok nezmenilo :) Ono umeni prodat je vice jako technologie, stejne tak, jako nezalezi na poctu recenzi na Heurece. Klidne muze nekdo, mit 50% vaseho obratu po 2 letech a nemit 1000 recenzi…

Odpovědět »

Petr Hudec

Před 5 roky

Umeni prodat je samozrejme velice dulezite a v kazdem segmentu je jine. Prece jen je jednodussi presvedcit zakaznika, ktery fyzicky navstivi prodejnu od zakaznika, ktery navstivi webove stranky. Co se tyka dosazeni poloviny naseho obratu, je to samozrejme mozne, zalezi, zda porovnate online ci offline. Porad je to ale o mire investic a navratnosti. Pokud mate startup do ktereho nalijete desitky milionu, bylo by spatne nemit do 2 let polovinu nasich obratu… a nepotrebujete k tomu jedinou recenzi… proste marketingove penize nalitejte do jineho kanalu :)

Odpovědět »

Tomáš Krýdl

Před 5 roky

Krásný rozhovor, poučný :)
Krutě pravdivé je povídání o to, že chcete udělat krok vpřed, ale nákladnost tvorby jakékoli úpravy vás zase vrhne nazpět. A cesta z toho nesnadná…
Děkuji

Odpovědět »

Petr Hudec

Před 5 roky

Prave proto jsme Tome odkoupili kody a vyvijime si cely shop sami. Ono to opravdu je jedno z nejdulezitejsich spravnych rozhodnuti, ktere jsme kdy udelali :)

Odpovědět »

Radim

Před 5 roky

Vybory rozhovor, postrehy, otevrenost. Super.

Odpovědět »

Michal

Před 4 roky

Pro Petra Hudce jsem dělal fanoušky a musím říct že to podchytil ze všech lidí nejlépe celkově marketing a všechno.

Odpovědět »

Ivan Očadlík

Před 3 roky

Na tohto fešiho by som sa pozeral celý deň.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?