Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Kateřina Wich a rok 2017 Radosti dětem: Získávání partnerů, spolehlivý tým a rekordní počet dětí

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Za rok 2017 potěšili přes 780 dětí – nejčastěji těch po náročné onkologické léčbě, handicapovaných dětí nebo třeba dětí z dětských domovů. Celkem různými akcemi a dárky udělali radost už více jak 5 tisícovkám dětí z celé republiky. Řeč je o Radosti dětem.

Inzerce

Radost dětem je charitativní projekt Kateřiny Wich, která byla hostem našeho rozhovoru už před rokem. Video se za tu dobu zapsalo mezi jedny z těch „nejhlubších“, protože v něm Katka mluvila o tom, jak konkrétně pomáhají dětem a s jakými příběhy se setkává.

Napadlo mne ji v rámci bilančních rozhovorů, ve kterými s hosty rozebírám jejich rok 2017, pozvat znovu a zeptat se, co nového se za poslední rok událo a jak náročné je v dnešní době někomu pomáhat.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Radost dětem organizuje dobročinné akce a kolik se jich zúčastňuje dětí?
  • Proč se Katka začala věnovat i tzv. ichtyóze a jakou roli v tom hrála televize?
  • Díky čemu se Radosti dětem povedlo udělat radost rekordnímu počtu dětí?
  • Jak se Katce daří skládat dohromady tým dobrovolníků?
  • Jak získává nové partnery a co se v tomto ohledu letos změnilo?
  • Proč se chce Radost dětem transformovat v nadační fond a jaké to s sebou nese výhody?
  • Jak Radost dětem řeší marketing a díky čemu roste?
  • V čem se od Katky můžete inspirovat i vy?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Podpořte Radost dětem i vy:

  • Můžete přispět finančně na číslo účtu 11557744/5500.
  • Můžete napsat Katce (katerina.wich@radost-detem.cz) a pomoct jakkoliv jinak – s organizací akcí, materiálně, s hledáním partnerů, s marketingem, s čímkoliv dalším.
  • Můžete sdílet toto video a dostat jej tak k lidem, kteří třeba rádi pomohou také.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Inzerce