Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Dan Erlebach (SharyGo): Jak učíme lidi půjčovat si věci přes internet?

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Potřebujete vyvrtat díru do zdi, ale nemáte vrtačku? Pak si ji můžete dojít koupit, nebo svoje peníze ušetříte a půjčíte si ji na SharyGo. Projekt Dana Erlebacha denně rozpůjčuje desítky věcí a učí lidi půjčovat si věci přes internet.

Společně s agenturou Fenek vám v následující sérii videorozhovorů představíme zajímavé české startupy a především osobnosti, které za nimi stojí. Jak nad svým byznysem přemýšlí? Podle čeho dělají v podnikání důležitá rozhodnutí? A jaké mají vlastně cíle a plány do budoucna?

Prvním hostem je Dan Erlebach, jehož ambicí je vytvoření nadnárodrní firmy a který dnes přikládá velkou váhu svému osobnímu rozvoji. Povídali jsme si o tom, jak rozjížděli SharyGo, proč dnes nejraději spolupracují s kamennými půjčovnami a kde v tom všem vězí byznysový potenciál.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak SharyGo vzniklo a jaké překážky muselo na začátku překonat?
  • Proč dělá Dan zrovna SharyGo a co ho na něm baví nejvíce?
  • Kam to s ním chce dosáhnout a kde na trhu vidí největší potenciál?
  • Jak SharyGo funguje a jak zvládá logisticky půjčování věcí lidem?
  • Jak na tom všem vydělává peníze a o jak velký byznys se vlastně jedná?
  • Jak se Dan sebevzdělává a podle čeho si v osobním rozvoji určuje priority?

Další videa nejen o startupech:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Dědictví: Co se stane s vaším majetkem, pokud nečekaně zemřete? | Marek Odehnal

Premium
karel-borovicka-web

Jak podnikat na volné noze bez zbytečného stresu a ambiciózních cílů? | Karel Borovička

petr-macek-web

Jaká čísla sledovat ve firmě? Důležitá KPIs napříč oblastmi | Petr Macek (Caflou)

Premium
david-makovsky-web

Prodal e-shop s vlastními produkty. U toho studuje vysokou školu | David Makovský

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

jiri-jemelka-web

Řídit e-shop jako firmu. Jak se to dělá? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
tomas-havryluk-web

Tomáš Havryluk: Jak dostat firmu na vyšší úroveň? Zkušenosti z Alzy a startupu Medevio