Inzerce

Dan Erlebach (SharyGo): Jak učíme lidi půjčovat si věci přes internet?

Potřebujete vyvrtat díru do zdi, ale nemáte vrtačku? Pak si ji můžete dojít koupit, nebo svoje peníze ušetříte a půjčíte si ji na SharyGo. Projekt Dana Erlebacha denně rozpůjčuje desítky věcí a učí lidi půjčovat si věci přes internet.

Inzerce

Společně s agenturou Fenek vám v následující sérii videorozhovorů představíme zajímavé české startupy a především osobnosti, které za nimi stojí. Jak nad svým byznysem přemýšlí? Podle čeho dělají v podnikání důležitá rozhodnutí? A jaké mají vlastně cíle a plány do budoucna?

Prvním hostem je Dan Erlebach, jehož ambicí je vytvoření nadnárodrní firmy a který dnes přikládá velkou váhu svému osobnímu rozvoji. Povídali jsme si o tom, jak rozjížděli SharyGo, proč dnes nejraději spolupracují s kamennými půjčovnami a kde v tom všem vězí byznysový potenciál.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak SharyGo vzniklo a jaké překážky muselo na začátku překonat?
  • Proč dělá Dan zrovna SharyGo a co ho na něm baví nejvíce?
  • Kam to s ním chce dosáhnout a kde na trhu vidí největší potenciál?
  • Jak SharyGo funguje a jak zvládá logisticky půjčování věcí lidem?
  • Jak na tom všem vydělává peníze a o jak velký byznys se vlastně jedná?
  • Jak se Dan sebevzdělává a podle čeho si v osobním rozvoji určuje priority?

Další videa nejen o startupech:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-foret-web

Jak se buduje kurýrní služba Wolt? | Jan Foret

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

vit-endler-web

Hledáte investora? Co ho bude nejvíce zajímat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů