Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 99 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Firmy jsou už dávno zvyklé vyhodnocovat řadu svých aktivit – například marketing, logistiku, procesy a mnoho dalšího. Je ale paradoxní, že na jednu z nejdůležitějších firemních aktivit zapomínají. Na zákaznickou podporu.

Zákaznická podpora je přitom jedním z hlavních míst, na kterých se firmy setkávají se svými zákazníky. Ti se na ni obrací nejen v případě problémů a nejasností, ale také s mnoha dotazy, nápady a připomínkami. Zákaznická podpora je tak zdrojem obrovského množství dat, se kterým ovšem firmy takřka nepracují.

Vedle toho se může zákaznická podpora stát dalším zdrojem příjmu firmy a možností, jak zvýšit obrat e-shopu. Může zákazníkům prodávat další služby či doprovodné zboží, navolávat zákazníky nové a těm stávajícím nabízet dražší verze produktů.

A kromě mnoha dalšího je zákaznická podpora také nemalým výdajem, který firmy musí platit pravidelně každý měsíc. Dá se snížit? Lze zákaznickou podporu dělat efektivněji? A jak na ní vydělat ještě víc? O tom je rozhovor s Jurajem Harkabuzíkem z CustomerHero.cz.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Tipy pro vaši zákaznickou podporu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)

ludek-volejnik-web

Zbožové vyhledávače: Jak s nimi pracovat? | Luděk Volejník (Mergado)

samuel-huba-web

Samuel Huba: Budoucnost a strategie Shoptetu

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

Premium
lukas-pitra-web

Lukáš Pítra: Jak si uklidit ve firmě?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Inzerce