Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Firmy jsou už dávno zvyklé vyhodnocovat řadu svých aktivit – například marketing, logistiku, procesy a mnoho dalšího. Je ale paradoxní, že na jednu z nejdůležitějších firemních aktivit zapomínají. Na zákaznickou podporu.

Zákaznická podpora je přitom jedním z hlavních míst, na kterých se firmy setkávají se svými zákazníky. Ti se na ni obrací nejen v případě problémů a nejasností, ale také s mnoha dotazy, nápady a připomínkami. Zákaznická podpora je tak zdrojem obrovského množství dat, se kterým ovšem firmy takřka nepracují.

Vedle toho se může zákaznická podpora stát dalším zdrojem příjmu firmy a možností, jak zvýšit obrat e-shopu. Může zákazníkům prodávat další služby či doprovodné zboží, navolávat zákazníky nové a těm stávajícím nabízet dražší verze produktů.

A kromě mnoha dalšího je zákaznická podpora také nemalým výdajem, který firmy musí platit pravidelně každý měsíc. Dá se snížit? Lze zákaznickou podporu dělat efektivněji? A jak na ní vydělat ještě víc? O tom je rozhovor s Jurajem Harkabuzíkem z CustomerHero.cz.

Tipy pro vaši zákaznickou podporu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

E-shopy prodělávají na zákaznické podpoře, aniž by o tom věděly | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabizik-web

Vánoce v e-commerce: Jak připravit zákaznickou podporu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik

Zákaznická podpora e-shopu může vydělávat peníze. Jak? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Vánoce jsou tady! Jak na ně připravit vaši zákaznickou podporu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)