Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Firmy jsou už dávno zvyklé vyhodnocovat řadu svých aktivit – například marketing, logistiku, procesy a mnoho dalšího. Je ale paradoxní, že na jednu z nejdůležitějších firemních aktivit zapomínají. Na zákaznickou podporu.

Zákaznická podpora je přitom jedním z hlavních míst, na kterých se firmy setkávají se svými zákazníky. Ti se na ni obrací nejen v případě problémů a nejasností, ale také s mnoha dotazy, nápady a připomínkami. Zákaznická podpora je tak zdrojem obrovského množství dat, se kterým ovšem firmy takřka nepracují.

Vedle toho se může zákaznická podpora stát dalším zdrojem příjmu firmy a možností, jak zvýšit obrat e-shopu. Může zákazníkům prodávat další služby či doprovodné zboží, navolávat zákazníky nové a těm stávajícím nabízet dražší verze produktů.

A kromě mnoha dalšího je zákaznická podpora také nemalým výdajem, který firmy musí platit pravidelně každý měsíc. Dá se snížit? Lze zákaznickou podporu dělat efektivněji? A jak na ní vydělat ještě víc? O tom je rozhovor s Jurajem Harkabuzíkem z CustomerHero.cz.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Tipy pro vaši zákaznickou podporu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

E-shopy prodělávají na zákaznické podpoře, aniž by o tom věděly | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabizik-web

Vánoce v e-commerce: Jak připravit zákaznickou podporu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik

Zákaznická podpora e-shopu může vydělávat peníze. Jak? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Vánoce jsou tady! Jak na ně připravit vaši zákaznickou podporu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

juraj-harkabuzik-web

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

meloun-harkabuzik-web

Zákaznická podpora e-shopu: Jak zvýšit její kvalitu a přínos? | Juraj Harkabuzík a Petr Meloun

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Inzerce