Inzerce

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Firmy jsou už dávno zvyklé vyhodnocovat řadu svých aktivit – například marketing, logistiku, procesy a mnoho dalšího. Je ale paradoxní, že na jednu z nejdůležitějších firemních aktivit zapomínají. Na zákaznickou podporu.

Zákaznická podpora je přitom jedním z hlavních míst, na kterých se firmy setkávají se svými zákazníky. Ti se na ni obrací nejen v případě problémů a nejasností, ale také s mnoha dotazy, nápady a připomínkami. Zákaznická podpora je tak zdrojem obrovského množství dat, se kterým ovšem firmy takřka nepracují.

Vedle toho se může zákaznická podpora stát dalším zdrojem příjmu firmy a možností, jak zvýšit obrat e-shopu. Může zákazníkům prodávat další služby či doprovodné zboží, navolávat zákazníky nové a těm stávajícím nabízet dražší verze produktů.

A kromě mnoha dalšího je zákaznická podpora také nemalým výdajem, který firmy musí platit pravidelně každý měsíc. Dá se snížit? Lze zákaznickou podporu dělat efektivněji? A jak na ní vydělat ještě víc? O tom je rozhovor s Jurajem Harkabuzíkem z CustomerHero.cz.

Tipy pro vaši zákaznickou podporu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

gejza-nagy-web

Budoucnost vyhledávání na e-shopech | Gejza Nagy (Luigi’s Box)

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

jaroslav-baier-web

Expanze do zahraničí: Jak ji zvládnout po právní stránce? | Jaroslav Baier

Právě vyšlo

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Co určuje jejich hodnotu a proč kolísá? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost