Inzerce

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

„Snažíme se dát videu ve zprávách smysl,“ říká v unikátním rozhovoru šéfredaktor Seznam Zpráv Jakub Unger. Jak vytvořit video, které budete chtít dokoukat? Mají být dnešní novináři tak trochu herci? A jak bude vypadat médium budoucnosti?

Inzerce

Seznam Zprávy těží z uživatelské základny jedničky českého internetu Seznam.cz. Měsíčně se na ně podívá 3,5 milionu lidí. Jejich práce ale jednoduchá není – snaží se přinést nový přístup ke tvorbě obsahu a spojit svět technologií a vývojářů se světem médií a novinářů.

Rozhoduje přitom 10 až 15 vteřin. Podle nich se člověk rozhoduje, zda video dokouká, nebo zda odejde. Jak v praxi vypadá tvorba obsahu v Seznam Zprávách a co je to „selfie novinář“? A jsou vůbec novináři připraveni na budoucnost?

Jakub Unger je šéfredaktorem Seznam Zpráv od jejich vzniku. Byl to právě on, kdo v Seznamu skládal celý tým novinářů a dalších lidí, kteří se na zpravodajství podílí. V minulosti založil vydavatelství DeadLineMedia, které provozuje například web Neovlivní.cz. Pracoval i ve vedení Mafry, slovenského Ecopressu či jako šéfredaktor Aktuálně.cz nebo obsahový ředitel Centrum Holdings.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se dnes Seznam Zprávám daří a jaké mají zatím výsledky?
  • Jak vypadá vize budoucnost redakce a co budou Seznam Zprávy za pár let?
  • V čem se liší přístup Seznam Zpráv od jiných médií?
  • Jak se prolíná technologické, datové a obchodní myšlení s tím novinářským?
  • Co rozhoduje o tom, zda si uživatel pustí vaše video?
  • Kde se Seznam Zprávy inspirují a jak Jakub Unger hodnotí žurnalistiku v Čechách?
  • Je pro něj zklamání, že Andrej Babiš vyhrál volby? A jsou jejich výsledky příležitostí pro sebereflexi?
  • Jaké má seznam plány s TV vysíláním a proč to pro něj není krok zpátky?


Další rozhovory o médiích:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

florentyna-web

Jana Florentýna Zatloukalová: Jak založit blog se statisícovou návštěvností a obratem 5,5 milionu ročně?

pavlina-louzenska-web

Pavlína Louženská: Hnát se za něčím je strašně zábavný

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

Právě vyšlo

vit-endler-web

Finanční inventura e-shopu: Jak zjistit, kde proděláváte peníze? | Vít Endler (finGOOD.cz)

juraj-harkabuzik-web

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

petr-macek-web

Jak připravit firmu na oživení ekonomiky? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Smrt Pražské kavárně

Před 3 roky

Budoucnost je zřejmě v totalitní propagandě.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně