Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
„Snažíme se dát videu ve zprávách smysl,“ říká v unikátním rozhovoru šéfredaktor Seznam Zpráv Jakub Unger. Jak vytvořit video, které budete chtít dokoukat? Mají být dnešní novináři tak trochu herci? A jak bude vypadat médium budoucnosti?
Seznam Zprávy těží z uživatelské základny jedničky českého internetu Seznam.cz. Měsíčně se na ně podívá 3,5 milionu lidí. Jejich práce ale jednoduchá není – snaží se přinést nový přístup ke tvorbě obsahu a spojit svět technologií a vývojářů se světem médií a novinářů.
Rozhoduje přitom 10 až 15 vteřin. Podle nich se člověk rozhoduje, zda video dokouká, nebo zda odejde. Jak v praxi vypadá tvorba obsahu v Seznam Zprávách a co je to „selfie novinář“? A jsou vůbec novináři připraveni na budoucnost?
Jakub Unger je šéfredaktorem Seznam Zpráv od jejich vzniku. Byl to právě on, kdo v Seznamu skládal celý tým novinářů a dalších lidí, kteří se na zpravodajství podílí. V minulosti založil vydavatelství DeadLineMedia, které provozuje například web Neovlivní.cz. Pracoval i ve vedení Mafry, slovenského Ecopressu či jako šéfredaktor Aktuálně.cz nebo obsahový ředitel Centrum Holdings.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Smrt Pražské kavárně
Před 5 roky
Budoucnost je zřejmě v totalitní propagandě.
Odpovědět »