Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 111 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

„Snažíme se dát videu ve zprávách smysl,“ říká v unikátním rozhovoru šéfredaktor Seznam Zpráv Jakub Unger. Jak vytvořit video, které budete chtít dokoukat? Mají být dnešní novináři tak trochu herci? A jak bude vypadat médium budoucnosti?

Seznam Zprávy těží z uživatelské základny jedničky českého internetu Seznam.cz. Měsíčně se na ně podívá 3,5 milionu lidí. Jejich práce ale jednoduchá není – snaží se přinést nový přístup ke tvorbě obsahu a spojit svět technologií a vývojářů se světem médií a novinářů.

Rozhoduje přitom 10 až 15 vteřin. Podle nich se člověk rozhoduje, zda video dokouká, nebo zda odejde. Jak v praxi vypadá tvorba obsahu v Seznam Zprávách a co je to „selfie novinář“? A jsou vůbec novináři připraveni na budoucnost?

Jakub Unger je šéfredaktorem Seznam Zpráv od jejich vzniku. Byl to právě on, kdo v Seznamu skládal celý tým novinářů a dalších lidí, kteří se na zpravodajství podílí. V minulosti založil vydavatelství DeadLineMedia, které provozuje například web Neovlivní.cz. Pracoval i ve vedení Mafry, slovenského Ecopressu či jako šéfredaktor Aktuálně.cz nebo obsahový ředitel Centrum Holdings.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se dnes Seznam Zprávám daří a jaké mají zatím výsledky?
  • Jak vypadá vize budoucnost redakce a co budou Seznam Zprávy za pár let?
  • V čem se liší přístup Seznam Zpráv od jiných médií?
  • Jak se prolíná technologické, datové a obchodní myšlení s tím novinářským?
  • Co rozhoduje o tom, zda si uživatel pustí vaše video?
  • Kde se Seznam Zprávy inspirují a jak Jakub Unger hodnotí žurnalistiku v Čechách?
  • Je pro něj zklamání, že Andrej Babiš vyhrál volby? A jsou jejich výsledky příležitostí pro sebereflexi?
  • Jaké má seznam plány s TV vysíláním a proč to pro něj není krok zpátky?


Další rozhovory o médiích:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

florentyna-web

Jana Florentýna Zatloukalová: Jak založit blog se statisícovou návštěvností a obratem 5,5 milionu ročně?

pavlina-louzenska-web

Pavlína Louženská: Hnát se za něčím je strašně zábavný

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

Právě vyšlo

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

Smrt Pražské kavárně

Před 4 roky

Budoucnost je zřejmě v totalitní propagandě.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Inzerce