Inzerce

Pavel Vopařil: Prodej Slevomatu jsem majitelům rozmlouval, Skrz.cz se prodal v balíku

Snad celá česká e-commerce zaznamenala prodej Slevomat.cz, Zlavomat.sk a Skrz.cz britské společnost Secret Escapes. Celý obchod přesáhl 1,5 miliardy korun a zapsal se tak mezi české rekordmany. Jedním z jeho hlavních tvůrců byl dnešní host Pavel Vopařil.

V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak celý obchod probíhal, jak prodejci oslovovali potenciální zájemce, co rozhodovalo při vyjednávání a co se v rámci celého prodeje nepovedlo. Bavili jsme se také o tom, zda by se Slevomat před pár lety – v době největšího boomu slevových serverů – prodal za více peněz než nyní.

Pavel Vopařil byl jednou z hlavních postav celého obchodu. Majitelé Slevomatu si jej najali a on je celým obchodem provázel. Slevomat ale není jediným projektem, s jehož prodejem má zkušenosti. Právě pracuje na něčem dalším…

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč si majitelé Slevomatu najali právě Pavla Vopařila a svěřili obchod zrovna jemu?
  • Jak to ovlivnilo Pavlovu kariéru a na čem dalším pracuje?
  • Proč se Slevomat vlastně prodával a neprodal by se dřív za více peněz?
  • Jakou roli v tom všem hrál Skrz.cz a jaká je jeho budoucnost?
  • Co při prodeji všech firem rozhodovalo a co se v jeho rámci nepovedlo?
  • Jak probíhalo oslovování potenciálních zájemců a následné vyjednávání?
  • Podle čeho se majitelé o výběru kupce rozhodovali a jak se měnila prodejní cena?
  • V jakém stavu je celý obchod nyní?

Další videa, která nepřehlédněte:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

Právě vyšlo

vit-endler-web

Finanční inventura e-shopu: Jak zjistit, kde proděláváte peníze? | Vít Endler (finGOOD.cz)

juraj-harkabuzik-web

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

petr-macek-web

Jak připravit firmu na oživení ekonomiky? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

kofola

Před 4 roky

do akej miery rozhoduje pri predaji frimy team?
kupil by niekto firmu ak by musel komplet vymenit napriklad programatorov?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání