Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Pavel Vopařil: Prodej Slevomatu jsem majitelům rozmlouval, Skrz.cz se prodal v balíku

Jak se prodávají velké firmy a co při obchodu za více než 1,5 miliardy korun rozhoduje? Detailní rozhovor o Slevomat.cz, Zlavomat.sk a Skrz.cz s Pavlem Vopařilem, který měl jejich prodej na starosti.

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

RozhovorVideo

Snad celá česká e-commerce zaznamenala prodej Slevomat.cz, Zlavomat.sk a Skrz.cz britské společnost Secret Escapes. Celý obchod přesáhl 1,5 miliardy korun a zapsal se tak mezi české rekordmany. Jedním z jeho hlavních tvůrců byl dnešní host Pavel Vopařil.

V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak celý obchod probíhal, jak prodejci oslovovali potenciální zájemce, co rozhodovalo při vyjednávání a co se v rámci celého prodeje nepovedlo. Bavili jsme se také o tom, zda by se Slevomat před pár lety – v době největšího boomu slevových serverů – prodal za více peněz než nyní.

Pavel Vopařil byl jednou z hlavních postav celého obchodu. Majitelé Slevomatu si jej najali a on je celým obchodem provázel. Slevomat ale není jediným projektem, s jehož prodejem má zkušenosti. Právě pracuje na něčem dalším…

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč si majitelé Slevomatu najali právě Pavla Vopařila a svěřili obchod zrovna jemu?
  • Jak to ovlivnilo Pavlovu kariéru a na čem dalším pracuje?
  • Proč se Slevomat vlastně prodával a neprodal by se dřív za více peněz?
  • Jakou roli v tom všem hrál Skrz.cz a jaká je jeho budoucnost?
  • Co při prodeji všech firem rozhodovalo a co se v jeho rámci nepovedlo?
  • Jak probíhalo oslovování potenciálních zájemců a následné vyjednávání?
  • Podle čeho se majitelé o výběru kupce rozhodovali a jak se měnila prodejní cena?
  • V jakém stavu je celý obchod nyní?

Další videa, která nepřehlédněte:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 1

  1. kofola

    -

    do akej miery rozhoduje pri predaji frimy team?
    kupil by niekto firmu ak by musel komplet vymenit napriklad programatorov?

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář

Skrýt reklamu