Inzerce

Miroslav Esser (Creative Dock): Inovace ve firmách, vytváření nových startupů, akvizice klientů

Vytvoří vám firmu na klíč. Když si začnete uvědomovat, že se doba vyvíjí rychleji než vaše firma a když nechcete, aby vám jednoho dne ujel vlak, můžete za nimi přijít a oni vám pomohou. V Creative Docku už vzniklo třeba Zonky.cz, jehož vybudování si objednal Home Credit.

Inzerce

Zní to možná trochu zvláště, ale jsou firmy, které nezvládájí vytvářet inovace svépomocí, a proto si na to objednávají externí dodavatele. Mezi ně může patřit třeba Creative Dock, který pracuje pro klienty, jako je třeba Škoda, Home Credit a další. Pomáhá jim s inovováním jejich produktů, ale i s vytvářením úplně nových startupů.

Spoluzakladatelem firmy je Miroslav Esser, který má v Creative Docku na starosti především business development. V rozhovoru poodhalil, co mu otevírá dveře u velkých firem a co rozhoduje o tom, zda s nimi klient začne spolupracovat.

Bavili jsme i o tom, jak se vytváří nové inovace, zda už bylo všechno vytvořeno a jak probíhá integrace oddelěné budovaného startupu zpět do firmy zadavatatele.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč firmy neumí inovovat samy a proč si na to najímají externí dodavatele?
  • Jak podobná spolupráce probíhá a jak se poté inovace integrují zpět do firmy zadavatele?
  • Co ovlivňuje úspěšnost jak samotné inovace, tak finální integrace?
  • Na čem si v Creative Docku vylámali zuby a v čem se museli hodně poučit?
  • Jak dnes vytváření nových inovací ovlivňují data?
  • Co Creative Docku otevírá dveře k velkým klientům a čím je přesvědčují o smyslu spolupráce (a o jejím pokračování)?
  • Jak se vymýšlí nápady na nové inovace a proč jich v Creative Docku pro jednoho klienta připravují až osmdesát?
  • Proč se Miroslav vzdal dobře placené práce v korporaci a vrhnul se do riskantního podnikání?

Další inspirace v rozhovorech:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-foret-web

Jak se buduje kurýrní služba Wolt? | Jan Foret

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

vit-endler-web

Hledáte investora? Co ho bude nejvíce zajímat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize