Inzerce

Miroslav Esser (Creative Dock): Inovace ve firmách, vytváření nových startupů, akvizice klientů

Vytvoří vám firmu na klíč. Když si začnete uvědomovat, že se doba vyvíjí rychleji než vaše firma a když nechcete, aby vám jednoho dne ujel vlak, můžete za nimi přijít a oni vám pomohou. V Creative Docku už vzniklo třeba Zonky.cz, jehož vybudování si objednal Home Credit.

Inzerce

Zní to možná trochu zvláště, ale jsou firmy, které nezvládájí vytvářet inovace svépomocí, a proto si na to objednávají externí dodavatele. Mezi ně může patřit třeba Creative Dock, který pracuje pro klienty, jako je třeba Škoda, Home Credit a další. Pomáhá jim s inovováním jejich produktů, ale i s vytvářením úplně nových startupů.

Spoluzakladatelem firmy je Miroslav Esser, který má v Creative Docku na starosti především business development. V rozhovoru poodhalil, co mu otevírá dveře u velkých firem a co rozhoduje o tom, zda s nimi klient začne spolupracovat.

Bavili jsme i o tom, jak se vytváří nové inovace, zda už bylo všechno vytvořeno a jak probíhá integrace oddelěné budovaného startupu zpět do firmy zadavatatele.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč firmy neumí inovovat samy a proč si na to najímají externí dodavatele?
  • Jak podobná spolupráce probíhá a jak se poté inovace integrují zpět do firmy zadavatele?
  • Co ovlivňuje úspěšnost jak samotné inovace, tak finální integrace?
  • Na čem si v Creative Docku vylámali zuby a v čem se museli hodně poučit?
  • Jak dnes vytváření nových inovací ovlivňují data?
  • Co Creative Docku otevírá dveře k velkým klientům a čím je přesvědčují o smyslu spolupráce (a o jejím pokračování)?
  • Jak se vymýšlí nápady na nové inovace a proč jich v Creative Docku pro jednoho klienta připravují až osmdesát?
  • Proč se Miroslav vzdal dobře placené práce v korporaci a vrhnul se do riskantního podnikání?

Další inspirace v rozhovorech:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

vit-endler-web

Hledáte investora? Co ho bude nejvíce zajímat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

martina-neubauerova-web

Chyby při zakládání startupu | Martina Neubauerová (Socialboa)

Právě vyšlo

michaela-matejkova-web

Outsourcing v podnikání: Co za vás lépe udělají jiní? | Michaela Matějková (Skinners)

petr-macek-web

Projektové řízení: Jakých základních pravidel se držet? | Petr Macek (Caflou.cz)

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier