Inzerce

Inzerce

Miroslav Esser (Creative Dock): Inovace ve firmách, vytváření nových startupů, akvizice klientů

Vytvoří vám firmu na klíč. Když si začnete uvědomovat, že se doba vyvíjí rychleji než vaše firma a když nechcete, aby vám jednoho dne ujel vlak, můžete za nimi přijít a oni vám pomohou. V Creative Docku už vzniklo třeba Zonky.cz, jehož vybudování si objednal Home Credit.

Inzerce

Zní to možná trochu zvláště, ale jsou firmy, které nezvládájí vytvářet inovace svépomocí, a proto si na to objednávají externí dodavatele. Mezi ně může patřit třeba Creative Dock, který pracuje pro klienty, jako je třeba Škoda, Home Credit a další. Pomáhá jim s inovováním jejich produktů, ale i s vytvářením úplně nových startupů.

Spoluzakladatelem firmy je Miroslav Esser, který má v Creative Docku na starosti především business development. V rozhovoru poodhalil, co mu otevírá dveře u velkých firem a co rozhoduje o tom, zda s nimi klient začne spolupracovat.

Bavili jsme i o tom, jak se vytváří nové inovace, zda už bylo všechno vytvořeno a jak probíhá integrace oddelěné budovaného startupu zpět do firmy zadavatatele.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč firmy neumí inovovat samy a proč si na to najímají externí dodavatele?
  • Jak podobná spolupráce probíhá a jak se poté inovace integrují zpět do firmy zadavatele?
  • Co ovlivňuje úspěšnost jak samotné inovace, tak finální integrace?
  • Na čem si v Creative Docku vylámali zuby a v čem se museli hodně poučit?
  • Jak dnes vytváření nových inovací ovlivňují data?
  • Co Creative Docku otevírá dveře k velkým klientům a čím je přesvědčují o smyslu spolupráce (a o jejím pokračování)?
  • Jak se vymýšlí nápady na nové inovace a proč jich v Creative Docku pro jednoho klienta připravují až osmdesát?
  • Proč se Miroslav vzdal dobře placené práce v korporaci a vrhnul se do riskantního podnikání?

Další inspirace v rozhovorech:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

jiri-diblik-web

Jak získat investora a jak naložit s jeho penězi? | Jiří Diblík

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

penize-koruny-snura-web

5 praktických tipů, jak vytvořit dlouhodobě vydělávající affiliate podnikání

david-vrba-web

David Vrba (EDUA Group): Jak správně a efektivně přistoupit k sebevzdělávání?

link-lide-web

12 mýtů linkbuildingu, kterým možná věříte i vy

florentyna-web

Jana Florentýna Zatloukalová: Jak založit blog se statisícovou návštěvností a obratem 5,5 milionu ročně?

Inzerce