Inzerce

Miroslav Esser (Creative Dock): Inovace ve firmách, vytváření nových startupů, akvizice klientů

Vytvoří vám firmu na klíč. Když si začnete uvědomovat, že se doba vyvíjí rychleji než vaše firma a když nechcete, aby vám jednoho dne ujel vlak, můžete za nimi přijít a oni vám pomohou. V Creative Docku už vzniklo třeba Zonky.cz, jehož vybudování si objednal Home Credit.

Inzerce

Zní to možná trochu zvláště, ale jsou firmy, které nezvládájí vytvářet inovace svépomocí, a proto si na to objednávají externí dodavatele. Mezi ně může patřit třeba Creative Dock, který pracuje pro klienty, jako je třeba Škoda, Home Credit a další. Pomáhá jim s inovováním jejich produktů, ale i s vytvářením úplně nových startupů.

Spoluzakladatelem firmy je Miroslav Esser, který má v Creative Docku na starosti především business development. V rozhovoru poodhalil, co mu otevírá dveře u velkých firem a co rozhoduje o tom, zda s nimi klient začne spolupracovat.

Bavili jsme i o tom, jak se vytváří nové inovace, zda už bylo všechno vytvořeno a jak probíhá integrace oddelěné budovaného startupu zpět do firmy zadavatatele.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč firmy neumí inovovat samy a proč si na to najímají externí dodavatele?
  • Jak podobná spolupráce probíhá a jak se poté inovace integrují zpět do firmy zadavatele?
  • Co ovlivňuje úspěšnost jak samotné inovace, tak finální integrace?
  • Na čem si v Creative Docku vylámali zuby a v čem se museli hodně poučit?
  • Jak dnes vytváření nových inovací ovlivňují data?
  • Co Creative Docku otevírá dveře k velkým klientům a čím je přesvědčují o smyslu spolupráce (a o jejím pokračování)?
  • Jak se vymýšlí nápady na nové inovace a proč jich v Creative Docku pro jednoho klienta připravují až osmdesát?
  • Proč se Miroslav vzdal dobře placené práce v korporaci a vrhnul se do riskantního podnikání?

Další inspirace v rozhovorech:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-kovac-web

Rozjezd Qerka, B2B prodej, získávání investorů | Lukáš Kovač

konstantin-margaretis-web

Růst firmy a řešení krize | Konstantin Margaretis (Skladon.cz)

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

Právě vyšlo

petr-horak-web

Petr Horák (PPL CZ): Řízení firmy, budoucnost logistiky, firemní kultura

martin-stanovsky-web

Řízení cashflow digitální agentury | Martin Stanovský

katerina-hanusova-web

Tragédie v rodině a rozjezd prosperujícího e-shopu | Kateřina Hanušová (NaSvačinu.cz)

Nejoblíbenější

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

martin-hausenblas-web

Livestream: Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání