Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Michal Hardyn: Zakládání nových firem, výběr team-leaderů, osobní marketing

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 159 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Michal Hardyn má za sebou několik projektů. Provozuje digitální agenturu Stario, kariérní portál VímVíc.cz a cashback portál Tipli. V minulosti úspěšně prodal SlevyDnes.cz a agenturu 5DM.cz. Jak nad novými projekty přemýšlí a jak pro ně vybírá jejich šéfy?

Inzerce

Michalova pozice v rámci jeho podnikatelské portfolia není příliš standardní. Sám v rozhovoru přiznává, že je velmi „defokusovaný“, protože se věnuje mnoha věcem najednou. Každý projekt má ale svého šéfa, který vede celý tým a s projektem (jak říká Michal) „usíná i se probouzí“.

Výběr těchto lidí ale není jednoduchý, a proto jsme vedle Michalova systému organizace práce probírali i to, co tyto šéfy spojuje a jak bojuje s nízkým věkem členů týmu.

V rozhovoru se dozvíte i to, jak Michal nad novými projekty přemýšlí, co musí projekt splnit, aby se do něj pustil, a z čeho je financuje. Narazili jsme i na práci s daty a na Michalům způsob „naslouchání trhu“.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Na závěr jsme se věnovali Michalově osobnímu marketingu. Přes 7 let vede vlastní blog a každý týden na něj přispívá novými články. Na Twitteru má přes 7 tisíc odběratelů a vše mu společně pomáhá jak při hledání nových lidí, tak z hlediska nových byznysových příležitostí.

Co se ve videu dozvíte?

  • Co pro Michala znamená podnikání a jaké v něm má cíle?
  • Proč se věnuje zrovna Tipli, VímVíc.cz a Stariu a ne něčemu jinému?
  • Jak přemýšlí nad novými projekty a jak zvažuje jejich potenciál?
  • Podle čeho vybírá lidi do týmu a jak pracuje s team-leadery?
  • Jak si Michal určuje svoje priority a podle čeho si organizuje práci?
  • Kde bere inspiraci na nové projekty, ale třeba i na články na blog?
  • Z čeho jednotlivé projekty financuje a co mu pomáhá před investory?
  • Jak uvažuje nad osobním marketingem a v čem mu pomáhá?

Michal není jediný. O svoje know-how se podělili i další:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

martina-neubauerova-web

Chyby při zakládání startupu | Martina Neubauerová (Socialboa)

Právě vyšlo

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Premium
milan-petr-web

Finanční zdraví firmy, potenciál růstu a kamenné prodejny | Milan Petr (McPen)

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

Martin David

Před 4 roky

Poprvé jsem se s Michalem Hardynem setkal někdy v roce 2013, když nás spamoval pojištěním všeho druhu. Nedavno nezávisle na tom jsem začal používat Tipli. Nachytal jsem se na slibované odměny z nákupu, ale z nákupu za tisíse dostanete třeba 5Kč na zpět. A to ještě pokud vám je opravdu vyplatí. Vše jsem si propojil, až co jsem zjistil, že za Tipli stojí ten samý člověk Michal Hardyn spammer z pojištovny. Našel jsem ho i v databázi spammerů. Jede v tom pořád, si vygooglete Hardyn spammer a na najdete ho na desítkách forech. Akorat ted misto pojištovny bude spamovat přes tipli.

Odpovědět »

Dolejší P.

Před 4 roky

To že rozesílá spammy je asi to nejmenší. Spíše mě znepokojuje, že hromadně nakupuje recenze na Stovkomat.cz. To přeci člověk nemá za potřebí a pokud by Hardyn a jeho firmy hráli fér dobré recenze by jim přišli samy a nemuseli by si je hromadně kupovat. Škoda slov.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Inzerce