Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Michal Hardyn: Zakládání nových firem, výběr team-leaderů, osobní marketing

„Nestydím se za to, že většina věcí, co dělám, vychází z nějakého vzoru v zahraničí. My nevymýšlíme nic nového.“

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

StartupyVideoZačátky

Michal Hardyn má za sebou několik projektů. Provozuje digitální agenturu Stario, kariérní portál VímVíc.cz a cashback portál Tipli. V minulosti úspěšně prodal SlevyDnes.cz a agenturu 5DM.cz. Jak nad novými projekty přemýšlí a jak pro ně vybírá jejich šéfy?

Michalova pozice v rámci jeho podnikatelské portfolia není příliš standardní. Sám v rozhovoru přiznává, že je velmi „defokusovaný“, protože se věnuje mnoha věcem najednou. Každý projekt má ale svého šéfa, který vede celý tým a s projektem (jak říká Michal) „usíná i se probouzí“.

Výběr těchto lidí ale není jednoduchý, a proto jsme vedle Michalova systému organizace práce probírali i to, co tyto šéfy spojuje a jak bojuje s nízkým věkem členů týmu.

V rozhovoru se dozvíte i to, jak Michal nad novými projekty přemýšlí, co musí projekt splnit, aby se do něj pustil, a z čeho je financuje. Narazili jsme i na práci s daty a na Michalům způsob „naslouchání trhu“.

Na závěr jsme se věnovali Michalově osobnímu marketingu. Přes 7 let vede vlastní blog a každý týden na něj přispívá novými články. Na Twitteru má přes 7 tisíc odběratelů a vše mu společně pomáhá jak při hledání nových lidí, tak z hlediska nových byznysových příležitostí.

Co se ve videu dozvíte?

  • Co pro Michala znamená podnikání a jaké v něm má cíle?
  • Proč se věnuje zrovna Tipli, VímVíc.cz a Stariu a ne něčemu jinému?
  • Jak přemýšlí nad novými projekty a jak zvažuje jejich potenciál?
  • Podle čeho vybírá lidi do týmu a jak pracuje s team-leadery?
  • Jak si Michal určuje svoje priority a podle čeho si organizuje práci?
  • Kde bere inspiraci na nové projekty, ale třeba i na články na blog?
  • Z čeho jednotlivé projekty financuje a co mu pomáhá před investory?
  • Jak uvažuje nad osobním marketingem a v čem mu pomáhá?

Michal není jediný. O svoje know-how se podělili i další:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Křišťálová Lupa 2017

    Skrýt reklamu