Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Michal Hardyn: Zakládání nových firem, výběr team-leaderů, osobní marketing

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Michal Hardyn má za sebou několik projektů. Provozuje digitální agenturu Stario, kariérní portál VímVíc.cz a cashback portál Tipli. V minulosti úspěšně prodal SlevyDnes.cz a agenturu 5DM.cz. Jak nad novými projekty přemýšlí a jak pro ně vybírá jejich šéfy?

Michalova pozice v rámci jeho podnikatelské portfolia není příliš standardní. Sám v rozhovoru přiznává, že je velmi „defokusovaný“, protože se věnuje mnoha věcem najednou. Každý projekt má ale svého šéfa, který vede celý tým a s projektem (jak říká Michal) „usíná i se probouzí“.

Výběr těchto lidí ale není jednoduchý, a proto jsme vedle Michalova systému organizace práce probírali i to, co tyto šéfy spojuje a jak bojuje s nízkým věkem členů týmu.

V rozhovoru se dozvíte i to, jak Michal nad novými projekty přemýšlí, co musí projekt splnit, aby se do něj pustil, a z čeho je financuje. Narazili jsme i na práci s daty a na Michalům způsob „naslouchání trhu“.

Inzerce

Na závěr jsme se věnovali Michalově osobnímu marketingu. Přes 7 let vede vlastní blog a každý týden na něj přispívá novými články. Na Twitteru má přes 7 tisíc odběratelů a vše mu společně pomáhá jak při hledání nových lidí, tak z hlediska nových byznysových příležitostí.

Co se ve videu dozvíte?

  • Co pro Michala znamená podnikání a jaké v něm má cíle?
  • Proč se věnuje zrovna Tipli, VímVíc.cz a Stariu a ne něčemu jinému?
  • Jak přemýšlí nad novými projekty a jak zvažuje jejich potenciál?
  • Podle čeho vybírá lidi do týmu a jak pracuje s team-leadery?
  • Jak si Michal určuje svoje priority a podle čeho si organizuje práci?
  • Kde bere inspiraci na nové projekty, ale třeba i na články na blog?
  • Z čeho jednotlivé projekty financuje a co mu pomáhá před investory?
  • Jak uvažuje nad osobním marketingem a v čem mu pomáhá?

Michal není jediný. O svoje know-how se podělili i další:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Martin David

Před 6 roky

Poprvé jsem se s Michalem Hardynem setkal někdy v roce 2013, když nás spamoval pojištěním všeho druhu. Nedavno nezávisle na tom jsem začal používat Tipli. Nachytal jsem se na slibované odměny z nákupu, ale z nákupu za tisíse dostanete třeba 5Kč na zpět. A to ještě pokud vám je opravdu vyplatí. Vše jsem si propojil, až co jsem zjistil, že za Tipli stojí ten samý člověk Michal Hardyn spammer z pojištovny. Našel jsem ho i v databázi spammerů. Jede v tom pořád, si vygooglete Hardyn spammer a na najdete ho na desítkách forech. Akorat ted misto pojištovny bude spamovat přes tipli.

Odpovědět »

Dolejší P.

Před 5 roky

To že rozesílá spammy je asi to nejmenší. Spíše mě znepokojuje, že hromadně nakupuje recenze na Stovkomat.cz. To přeci člověk nemá za potřebí a pokud by Hardyn a jeho firmy hráli fér dobré recenze by jim přišli samy a nemuseli by si je hromadně kupovat. Škoda slov.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

andy-pavelcova-web

Andy Pavelcová: Úspěch fitness programu FITFAB Strong, budování komunity, pohyb ve firmách

petra-vetrovska-web

Petra Větrovská: Jak se buduje brand freelancera?

michal-majgot-web

Michal Majgot: Podnikání na internetu, influencer marketing, trendy v affiliate

lucie-jeschkova-web

Lucie Jeschková: Mým snem je, aby si to lidé na palubě letadla užili

radka-legerska-web

Radka Legerska: Nejčastější chyby začínajících copywriterů

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová