Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Petra Větrovská: Jak se buduje brand freelancera?

Vypovídá brand odborníků něco o kvalitě jejich práce? A jak poznat skutečného profesionála?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

VideoZačátky

S kým jiným si povídat o osobním brandbuildingu než s Petrou Větrovskou? Ji i její přezdívku „Větrovka“ zná v oboru PPC reklamy snad každý. Dokonce i sama sebe považuje za špičku na trhu. V čem se od ní mohou inspirovat ostatní profesionálové, kteří rovněž chtějí zapracovat na svém brandu?

S Petrou jsem si povídal už před 3 lety. Tehdy jsme rozebírali její začátky a cestu z kodérky až do pozice jedné z nejpopulárnějších českých PPC specialistek. Pracovala ve společnostech Internet Info, GroupM, H1.cz a dnes je na volné noze. Mezi klienty má značky jako Knihy Dobrovský, Čedok nebo třeba Lidská síla.

V rozhovoru přiznává, že sama by si dnes klienty najít nedokázala. Pomáhá jí v tom silné jméno, které si za 12 let v oboru PPC reklamy dokázala vybudovat. Zajímalo mne, co jí v tom pomohlo, jak se i ostatní mohou vyprofilovat jako profesionálové v oboru a co jí samotné dnes může jméno pokazit.

Na co jsem se Petry ptal?

  • Považuje se Petra za špičku v oboru?
  • Jak hodnotí kvalitu práce PPC specialistů? Jak ji mohou hodnotit ostatní?
  • Co vypovídá silné jméno odborníků o kvalitě jejich práce?
  • Jak poznat „nafouknutou bublinu“ a skutečného profesionála?
  • Jak vybrat PPC specialistu do týmu a co Petře pomáhalo při pohovorech?
  • Co jí pomohlo s budováním její značky a co doporučuje ostatním?
  • Jak si vybírá klienty a jak s nimi spolupracuje?
  • Co jí dnes může pokazit jméno a jaké má plány do budoucna?

Další skvělí lidé a jejich zkušenosti:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 2

  1. Viktor Janouch

    -

    Zatím možná nejlepší rozhovor, který jsem tady viděl. Téměř pod 100% názorů se mohu podepsat, mám úplně stejnou zkušenost.

    Odpovědět
  2. Katarína Hosťovecká

    -

    Pro mě je super vědět, že i tak známý člověk jako je Větrovka obchodování nemá v krvi. Mně to taky nejde… :)

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář

Skrýt reklamu