Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Petra Větrovská: Jak se buduje brand freelancera?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

S kým jiným si povídat o osobním brandbuildingu než s Petrou Větrovskou? Ji i její přezdívku „Větrovka“ zná v oboru PPC reklamy snad každý. Dokonce i sama sebe považuje za špičku na trhu. V čem se od ní mohou inspirovat ostatní profesionálové, kteří rovněž chtějí zapracovat na svém brandu?

S Petrou jsem si povídal už před 3 lety. Tehdy jsme rozebírali její začátky a cestu z kodérky až do pozice jedné z nejpopulárnějších českých PPC specialistek. Pracovala ve společnostech Internet Info, GroupM, H1.cz a dnes je na volné noze. Mezi klienty má značky jako Knihy Dobrovský, Čedok nebo třeba Lidská síla.

V rozhovoru přiznává, že sama by si dnes klienty najít nedokázala. Pomáhá jí v tom silné jméno, které si za 12 let v oboru PPC reklamy dokázala vybudovat. Zajímalo mne, co jí v tom pomohlo, jak se i ostatní mohou vyprofilovat jako profesionálové v oboru a co jí samotné dnes může jméno pokazit.

Na co jsem se Petry ptal?

  • Považuje se Petra za špičku v oboru?
  • Jak hodnotí kvalitu práce PPC specialistů? Jak ji mohou hodnotit ostatní?
  • Co vypovídá silné jméno odborníků o kvalitě jejich práce?
  • Jak poznat „nafouknutou bublinu“ a skutečného freelancera profesionála?
  • Jak vybrat PPC specialistu do týmu a co Petře pomáhalo při pohovorech?
  • Co jí pomohlo s budováním její značky a co doporučuje ostatním?
  • Jak si vybírá klienty a jak s nimi spolupracuje?
  • Co jí dnes může pokazit jméno a jaké má plány do budoucna?

Další skvělí lidé a jejich zkušenosti:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Viktor Janouch

Před 7 roky

Zatím možná nejlepší rozhovor, který jsem tady viděl. Téměř pod 100% názorů se mohu podepsat, mám úplně stejnou zkušenost.

Odpovědět »

Katarína Hosťovecká Sledovat @KatHostovecky

Před 7 roky

Pro mě je super vědět, že i tak známý člověk jako je Větrovka obchodování nemá v krvi. Mně to taky nejde… :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

andy-pavelcova-web

Andy Pavelcová: Úspěch fitness programu FITFAB Strong, budování komunity, pohyb ve firmách

michal-hardyn-web

Michal Hardyn: Zakládání nových firem, výběr team-leaderů, osobní marketing

michal-majgot-web

Michal Majgot: Podnikání na internetu, influencer marketing, trendy v affiliate

lucie-jeschkova-web

Lucie Jeschková: Mým snem je, aby si to lidé na palubě letadla užili

radka-legerska-web

Radka Legerska: Nejčastější chyby začínajících copywriterů

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová