Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Petra Větrovská: Jak se buduje brand freelancera?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

S kým jiným si povídat o osobním brandbuildingu než s Petrou Větrovskou? Ji i její přezdívku „Větrovka“ zná v oboru PPC reklamy snad každý. Dokonce i sama sebe považuje za špičku na trhu. V čem se od ní mohou inspirovat ostatní profesionálové, kteří rovněž chtějí zapracovat na svém brandu?

Inzerce

S Petrou jsem si povídal už před 3 lety. Tehdy jsme rozebírali její začátky a cestu z kodérky až do pozice jedné z nejpopulárnějších českých PPC specialistek. Pracovala ve společnostech Internet Info, GroupM, H1.cz a dnes je na volné noze. Mezi klienty má značky jako Knihy Dobrovský, Čedok nebo třeba Lidská síla.

V rozhovoru přiznává, že sama by si dnes klienty najít nedokázala. Pomáhá jí v tom silné jméno, které si za 12 let v oboru PPC reklamy dokázala vybudovat. Zajímalo mne, co jí v tom pomohlo, jak se i ostatní mohou vyprofilovat jako profesionálové v oboru a co jí samotné dnes může jméno pokazit.

Na co jsem se Petry ptal?

  • Považuje se Petra za špičku v oboru?
  • Jak hodnotí kvalitu práce PPC specialistů? Jak ji mohou hodnotit ostatní?
  • Co vypovídá silné jméno odborníků o kvalitě jejich práce?
  • Jak poznat „nafouknutou bublinu“ a skutečného freelancera profesionála?
  • Jak vybrat PPC specialistu do týmu a co Petře pomáhalo při pohovorech?
  • Co jí pomohlo s budováním její značky a co doporučuje ostatním?
  • Jak si vybírá klienty a jak s nimi spolupracuje?
  • Co jí dnes může pokazit jméno a jaké má plány do budoucna?

Další skvělí lidé a jejich zkušenosti:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

andy-pavelcova-web

Andy Pavelcová: Úspěch fitness programu FITFAB Strong, budování komunity, pohyb ve firmách

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Viktor Janouch

Před 6 roky

Zatím možná nejlepší rozhovor, který jsem tady viděl. Téměř pod 100% názorů se mohu podepsat, mám úplně stejnou zkušenost.

Odpovědět »

Katarína Hosťovecká Sledovat @KatHostovecky

Před 6 roky

Pro mě je super vědět, že i tak známý člověk jako je Větrovka obchodování nemá v krvi. Mně to taky nejde… :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Inzerce