S kým jiným si povídat o osobním brandbuildingu než s Petrou Větrovskou? Ji i její přezdívku „Větrovka“ zná v oboru PPC reklamy snad každý. Dokonce i sama sebe považuje za špičku na trhu. V čem se od ní mohou inspirovat ostatní profesionálové, kteří rovněž chtějí zapracovat na svém brandu?
S Petrou jsem si povídal už před 3 lety. Tehdy jsme rozebírali její začátky a cestu z kodérky až do pozice jedné z nejpopulárnějších českých PPC specialistek. Pracovala ve společnostech Internet Info, GroupM, H1.cz a dnes je na volné noze. Mezi klienty má značky jako Knihy Dobrovský, Čedok nebo třeba Lidská síla.
V rozhovoru přiznává, že sama by si dnes klienty najít nedokázala. Pomáhá jí v tom silné jméno, které si za 12 let v oboru PPC reklamy dokázala vybudovat. Zajímalo mne, co jí v tom pomohlo, jak se i ostatní mohou vyprofilovat jako profesionálové v oboru a co jí samotné dnes může jméno pokazit.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Viktor Janouch
Před 7 roky
Zatím možná nejlepší rozhovor, který jsem tady viděl. Téměř pod 100% názorů se mohu podepsat, mám úplně stejnou zkušenost.
Odpovědět »
Katarína Hosťovecká Sledovat @KatHostovecky
Před 7 roky
Pro mě je super vědět, že i tak známý člověk jako je Větrovka obchodování nemá v krvi. Mně to taky nejde… :)
Odpovědět »