Inzerce

Inzerce

Petra Větrovská: Jak se buduje brand freelancera?

S kým jiným si povídat o osobním brandbuildingu než s Petrou Větrovskou? Ji i její přezdívku „Větrovka“ zná v oboru PPC reklamy snad každý. Dokonce i sama sebe považuje za špičku na trhu. V čem se od ní mohou inspirovat ostatní profesionálové, kteří rovněž chtějí zapracovat na svém brandu?

S Petrou jsem si povídal už před 3 lety. Tehdy jsme rozebírali její začátky a cestu z kodérky až do pozice jedné z nejpopulárnějších českých PPC specialistek. Pracovala ve společnostech Internet Info, GroupM, H1.cz a dnes je na volné noze. Mezi klienty má značky jako Knihy Dobrovský, Čedok nebo třeba Lidská síla.

V rozhovoru přiznává, že sama by si dnes klienty najít nedokázala. Pomáhá jí v tom silné jméno, které si za 12 let v oboru PPC reklamy dokázala vybudovat. Zajímalo mne, co jí v tom pomohlo, jak se i ostatní mohou vyprofilovat jako profesionálové v oboru a co jí samotné dnes může jméno pokazit.

Na co jsem se Petry ptal?

  • Považuje se Petra za špičku v oboru?
  • Jak hodnotí kvalitu práce PPC specialistů? Jak ji mohou hodnotit ostatní?
  • Co vypovídá silné jméno odborníků o kvalitě jejich práce?
  • Jak poznat „nafouknutou bublinu“ a skutečného freelancera profesionála?
  • Jak vybrat PPC specialistu do týmu a co Petře pomáhalo při pohovorech?
  • Co jí pomohlo s budováním její značky a co doporučuje ostatním?
  • Jak si vybírá klienty a jak s nimi spolupracuje?
  • Co jí dnes může pokazit jméno a jaké má plány do budoucna?

Další skvělí lidé a jejich zkušenosti:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

andy-pavelcova-web

Andy Pavelcová: Úspěch fitness programu FITFAB Strong, budování komunity, pohyb ve firmách

michal-hardyn-web

Michal Hardyn: Zakládání nových firem, výběr team-leaderů, osobní marketing

michal-majgot-web

Michal Majgot: Podnikání na internetu, influencer marketing, trendy v affiliate

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Viktor Janouch

Před 3 roky

Zatím možná nejlepší rozhovor, který jsem tady viděl. Téměř pod 100% názorů se mohu podepsat, mám úplně stejnou zkušenost.

Odpovědět »

Katarína Hosťovecká Sledovat @KatHostovecky

Před 3 roky

Pro mě je super vědět, že i tak známý člověk jako je Větrovka obchodování nemá v krvi. Mně to taky nejde… :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

david-herold-web

David Herold (KetoMix.cz): Založení e-shopu bez zkušeností v marketingu, investor pro e-shop, osobnost zakladatele

muz-pc-unava-web

3 chyby, kterých se dopouštíme při sebevzdělávání

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

jiri-gunka-web

VIDEO: Jiří Guňka (Besteto): Jak může e-shop dělat lokální marketing?

Inzerce