Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Piero Šesták (Story TLRS): Budování managementu firmy a změny jejího zaměření

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

VideoZačátky

Pierů je v Česku celkem… tři. Jedním z nich je Piero Šesták. Je to Čech a šéf digitální agentury Story TLRS. Povedlo se nám společně natočit poměrně upřímný rozhovor o Pierově podnikání, o změnách zaměření jeho firmy, ale třeba i o tom, co obsahuje společenská smlouva majitelů agentury.

Story TLRS je fullservice digitální agentura. Vznikla v roce 2015 a k dnešnímu dni má 22 fulltime zaměstnanců a letošní roční obrat dosáhne 18 miliónů korun. Jejími majiteli jsou Šimon Vodrážka, Jakub Novák a Piero Šesták, který je zároveň CEO. Mezi klienty má firma třeba Becherovku, Reebok, Sazku nebo Pražské náplavky.

Piero je jeden z hostů, které jste navrhli přímo vy – fanoušci Mladého podnikatele. Povídali jsme si o Pierově začátcích v podnikání, jeho neúspěšných projektech, ale především o změnách zaměření agentury a budování jejího středního managementu.

Co se ve videu dozvíte?

  • Kde jsou ti zbývající dva Pierové :-)
  • Proč Story TLRS změnilo svoje původní zaměření a proč jej chce změnit i v budoucnu?
  • Jak Piero nad budováním firmy přemýšlí a jak její rozvoj plánuje?
  • Podle jakého klíče ve firmě buduje střední management a proč je to potřeba i u takto malých firem?
  • Jak ve firmě vyjednávali o změně vlastnických podílů a podle čeho určovali jejich výši?

Další inspirace od podnikatelů:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu