Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
Pierů je v Česku celkem… tři. Jedním z nich je Piero Šesták. Je to Čech a šéf digitální agentury Story TLRS. Povedlo se nám společně natočit poměrně upřímný rozhovor o Pierově podnikání, o změnách zaměření jeho firmy, ale třeba i o tom, co obsahuje společenská smlouva majitelů agentury.
Story TLRS je fullservice digitální agentura. Vznikla v roce 2015 a k dnešnímu dni má 22 fulltime zaměstnanců a letošní roční obrat dosáhne 18 miliónů korun. Jejími majiteli jsou Šimon Vodrážka, Jakub Novák a Piero Šesták, který je zároveň CEO. Mezi klienty má firma třeba Becherovku, Reebok, Sazku nebo Pražské náplavky.
Piero je jeden z hostů, které jste navrhli přímo vy – fanoušci Mladého podnikatele. Povídali jsme si o Pierově začátcích v podnikání, jeho neúspěšných projektech, ale především o změnách zaměření agentury a budování jejího středního managementu.
Co se ve videu dozvíte?
- Kde jsou ti zbývající dva Pierové :-)
- Proč Story TLRS změnilo svoje původní zaměření a proč jej chce změnit i v budoucnu?
- Jak Piero nad budováním firmy přemýšlí a jak její rozvoj plánuje?
- Podle jakého klíče ve firmě buduje střední management a proč je to potřeba i u takto malých firem?
- Jak ve firmě vyjednávali o změně vlastnických podílů a podle čeho určovali jejich výši?
Další inspirace od podnikatelů:
- Hynek Husník (Storyous, Nexter): Když váš nápad nevyjde a musíte změnit byznys model
- Vít Horký (Brand Embassy): Získávání velkých klientů, investorů i seniorních zaměstnanců
- Dušan Šenkypl: Začátky ePojištění.cz, investice do webových projektů, tipy pro začínající podnikatele
- Marek Kříž: Ve 23 letech podíly ve 3 firmách a 30 zaměstnanců
- Lukáš Greň: Jak nebudovat digitální agenturu?
- Lukáš Kořínek (Bubble): Když od 18 let budujete marketingovou agenturu
Komentáře čtenářů: 0