Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Piero Šesták (Story TLRS): Budování managementu firmy a změny jejího zaměření

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Pierů je v Česku celkem… tři. Jedním z nich je Piero Šesták. Je to Čech a šéf digitální agentury Story TLRS. Povedlo se nám společně natočit poměrně upřímný rozhovor o Pierově podnikání, o změnách zaměření jeho firmy, ale třeba i o tom, co obsahuje společenská smlouva majitelů agentury.

Story TLRS je fullservice digitální agentura. Vznikla v roce 2015 a k dnešnímu dni má 22 fulltime zaměstnanců a letošní roční obrat dosáhne 18 miliónů korun. Jejími majiteli jsou Šimon Vodrážka, Jakub Novák a Piero Šesták, který je zároveň CEO. Mezi klienty má firma třeba Becherovku, Reebok, Sazku nebo Pražské náplavky.

Piero je jeden z hostů, které jste navrhli přímo vy – fanoušci Mladého podnikatele. Povídali jsme si o Pierově začátcích v podnikání, jeho neúspěšných projektech, ale především o změnách zaměření agentury a budování jejího středního managementu.

Co se ve videu dozvíte?

  • Kde jsou ti zbývající dva Pierové :-)
  • Proč Story TLRS změnilo svoje původní zaměření a proč jej chce změnit i v budoucnu?
  • Jak Piero nad budováním firmy přemýšlí a jak její rozvoj plánuje?
  • Jak vznikl název firmy?
  • Podle jakého klíče ve firmě buduje střední management a proč je to potřeba i u takto malých firem?
  • Jak ve firmě vyjednávali o změně vlastnických podílů a podle čeho určovali jejich výši?

Další inspirace od podnikatelů:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

Premium
martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
eliska-dobiasova-turkova-web

Rozjela e-shop s výrobou dětských plenek. Teď chce předat řízení firmy nástupci | Eliška Dobiášová Turková

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

jiri-peslar-web

Kariéra ve financích: Jak ji vybudovat? | Jiří Peslar (Allrisk)

Premium
matej-razga-web

Podnikání v módě. Jak rozjet zakázkové krejčovství? | Matěj Rázga (The Owners)

Premium
kiska-horky-web

Vyplatí se ještě zakládat nové startupy? Duel Andreje Kisky a Vítka Horkého