Inzerce

Piero Šesták (Story TLRS): Budování managementu firmy a změny jejího zaměření

Pierů je v Česku celkem… tři. Jedním z nich je Piero Šesták. Je to Čech a šéf digitální agentury Story TLRS. Povedlo se nám společně natočit poměrně upřímný rozhovor o Pierově podnikání, o změnách zaměření jeho firmy, ale třeba i o tom, co obsahuje společenská smlouva majitelů agentury.

Inzerce

Story TLRS je fullservice digitální agentura. Vznikla v roce 2015 a k dnešnímu dni má 22 fulltime zaměstnanců a letošní roční obrat dosáhne 18 miliónů korun. Jejími majiteli jsou Šimon Vodrážka, Jakub Novák a Piero Šesták, který je zároveň CEO. Mezi klienty má firma třeba Becherovku, Reebok, Sazku nebo Pražské náplavky.

Piero je jeden z hostů, které jste navrhli přímo vy – fanoušci Mladého podnikatele. Povídali jsme si o Pierově začátcích v podnikání, jeho neúspěšných projektech, ale především o změnách zaměření agentury a budování jejího středního managementu.

Co se ve videu dozvíte?

  • Kde jsou ti zbývající dva Pierové :-)
  • Proč Story TLRS změnilo svoje původní zaměření a proč jej chce změnit i v budoucnu?
  • Jak Piero nad budováním firmy přemýšlí a jak její rozvoj plánuje?
  • Jak vznikl název firmy?
  • Podle jakého klíče ve firmě buduje střední management a proč je to potřeba i u takto malých firem?
  • Jak ve firmě vyjednávali o změně vlastnických podílů a podle čeho určovali jejich výši?

Další inspirace od podnikatelů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

radim-tucek-web

Unikátní sortiment, analytika prodejů a vztahy s dodavateli e-shopu | Radim Tuček (CzechDesign.cz)

david-balcar-web

Jak vytvořit vlastní produkt? | David Balcar (Optimistic)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Právě vyšlo

michal-mensik-web

Růst firmy DoDo: Miliardový obrat během 4 let | Michal Menšík

pavel-fara-web

Jak vytvořit vlastní on-line kurz? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

Nejoblíbenější

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize