Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Vít Horký (Brand Embassy): Získávání velkých klientů, investorů i seniorních zaměstnanců

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

StartupyVideo

Mají patnáct investorů. Mezi klienty firmy jako Alibaba Group. A do týmu dokázali přivést velmi seniorní specialisty. Jak se to Brand Embassy povedlo? O tom jsem mluvil s jejím spoluzakladatelem a ředitelem Vítem Horkým.

Většinou se dozvíte, že firma má jednoho investora. Někdy má dva. Maximálně tři. Jen zřídka narazíte na firmu, která by jich měla třeba pět nebo deset. Brand Embassy jich má rovnou patnáct. Nenajdete mezi nimi navíc tradiční investory a dokonce nemají ani příliš pravomocí, kterými by mohli ovlivnit vývoj firmy.

Proč se pro takový způsob financování Vítkův tým rozhodl a jak nové investory shání? Zajímalo mě i to, jak probíhají jednotlivá jednání s investory a zda mají nějakou strategii, jak je zaujmout.

Zajímavá byla i diskuze o tom, jak se mu ve svých 31 letech daří zaujmout vysoce postavené manažery a ředitele bank a jiných velkých korporací. Co Brand Embassy přivádí nové klienty a díky čemu zaujali takového hráče, jako je Alibaba Group? V rozhovoru jsme rozebrali celou „go-to-market“ strategii firmy a její nejsilnější místa.

A protože firma stojí na lidech, zajímal jsem se i o to, jak je Vítek vybírá a co mu přivádí i hodně seniorní zaměstnance z podstatně větších a stabilnějších firem. Nebavili jsme se ale jen o jeho zaměstnancích, ale i o Vítkovi samotném. Co mu pomáhá dělat vážná rozhodnutí a jak si srovnává důležité informace v hlavě? I to se v našem rozhovoru dozvíte. Je tak dobrý, že mi z něj stály vlasy. ;-)

Co se ve videu dozvíte?

  • Co vlastně Brand Embassy dělá a na čem vydělává nejvíce peněz?
  • Jak moc nechat klienty zasahovat do vašeho produktu a jak nastavit hranice?
  • Proč je Brand Embassy úspěšné a co mu přivádí nejvíce klientů?
  • Jak probíhají jednání s klienty, jako je Alibaba Group, a proč je Vítek nezvládá?
  • Kdy se vyplatí mít více investorů a jak je získat?
  • Jak funguje spolupráce Brand Embassy s investory?
  • Co firmě pomáhá přivádět seniorní zaměstnance a jak se s nimi pracuje?
  • Co Vítkovi usnadňuje dělání vážných rozhodnutí?

Poslechni si další success stories:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu