Inzerce

Inzerce

Vít Horký (Brand Embassy): Získávání velkých klientů, investorů i seniorních zaměstnanců

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Mají patnáct investorů. Mezi klienty firmy jako Alibaba Group. A do týmu dokázali přivést velmi seniorní specialisty. Jak se to Brand Embassy povedlo? O tom jsem mluvil s jejím spoluzakladatelem a ředitelem Vítem Horkým.

Většinou se dozvíte, že firma má jednoho investora. Někdy má dva. Maximálně tři. Jen zřídka narazíte na firmu, která by jich měla třeba pět nebo deset. Brand Embassy jich má rovnou patnáct. Nenajdete mezi nimi navíc tradiční investory a dokonce nemají ani příliš pravomocí, kterými by mohli ovlivnit vývoj firmy.

Proč se pro takový způsob financování Vítkův tým rozhodl a jak nové investory shání? Zajímalo mě i to, jak probíhají jednotlivá jednání s investory a zda mají nějakou strategii, jak je zaujmout.

Zajímavá byla i diskuze o tom, jak se mu ve svých 31 letech daří zaujmout vysoce postavené manažery a ředitele bank a jiných velkých korporací. Co Brand Embassy přivádí nové klienty a díky čemu zaujali takového hráče, jako je Alibaba Group? V rozhovoru jsme rozebrali celou „go-to-market“ strategii firmy a její nejsilnější místa.

A protože firma stojí na lidech, zajímal jsem se i o to, jak je Vítek vybírá a co mu přivádí i hodně seniorní zaměstnance z podstatně větších a stabilnějších firem. Nebavili jsme se ale jen o jeho zaměstnancích, ale i o Vítkovi samotném. Co mu pomáhá dělat vážná rozhodnutí a jak si srovnává důležité informace v hlavě? I to se v našem rozhovoru dozvíte. Je tak dobrý, že mi z něj stály vlasy. ;-)

Co se ve videu dozvíte?

  • Co vlastně Brand Embassy dělá a na čem vydělává nejvíce peněz?
  • Jak moc nechat klienty zasahovat do vašeho produktu a jak nastavit hranice?
  • Proč je Brand Embassy úspěšné a co mu přivádí nejvíce klientů?
  • Jak probíhají jednání s klienty, jako je Alibaba Group, a proč je Vítek nezvládá?
  • Kdy se vyplatí mít více investorů a jak je získat?
  • Jak funguje spolupráce Brand Embassy s investory?
  • Co firmě pomáhá přivádět seniorní zaměstnance a jak se s nimi pracuje?
  • Co Vítkovi usnadňuje dělání vážných rozhodnutí?

Poslechni si další success stories:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
david-prochazka-web

Marketingová strategie dárcovské platformy Donio.cz | David Procházka

petr-macek-web

Expanze produktu do zahraničí | Petr Macek (Caflou)

jan-lastuvka-web

Rok 2021 v Lemoneru: Díky čemu rostlo? | Jan Laštůvka

Právě vyšlo

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?