Inzerce

Vít Horký (Brand Embassy): Získávání velkých klientů, investorů i seniorních zaměstnanců

Mají patnáct investorů. Mezi klienty firmy jako Alibaba Group. A do týmu dokázali přivést velmi seniorní specialisty. Jak se to Brand Embassy povedlo? O tom jsem mluvil s jejím spoluzakladatelem a ředitelem Vítem Horkým.

Většinou se dozvíte, že firma má jednoho investora. Někdy má dva. Maximálně tři. Jen zřídka narazíte na firmu, která by jich měla třeba pět nebo deset. Brand Embassy jich má rovnou patnáct. Nenajdete mezi nimi navíc tradiční investory a dokonce nemají ani příliš pravomocí, kterými by mohli ovlivnit vývoj firmy.

Proč se pro takový způsob financování Vítkův tým rozhodl a jak nové investory shání? Zajímalo mě i to, jak probíhají jednotlivá jednání s investory a zda mají nějakou strategii, jak je zaujmout.

Zajímavá byla i diskuze o tom, jak se mu ve svých 31 letech daří zaujmout vysoce postavené manažery a ředitele bank a jiných velkých korporací. Co Brand Embassy přivádí nové klienty a díky čemu zaujali takového hráče, jako je Alibaba Group? V rozhovoru jsme rozebrali celou „go-to-market“ strategii firmy a její nejsilnější místa.

A protože firma stojí na lidech, zajímal jsem se i o to, jak je Vítek vybírá a co mu přivádí i hodně seniorní zaměstnance z podstatně větších a stabilnějších firem. Nebavili jsme se ale jen o jeho zaměstnancích, ale i o Vítkovi samotném. Co mu pomáhá dělat vážná rozhodnutí a jak si srovnává důležité informace v hlavě? I to se v našem rozhovoru dozvíte. Je tak dobrý, že mi z něj stály vlasy. ;-)

Co se ve videu dozvíte?

  • Co vlastně Brand Embassy dělá a na čem vydělává nejvíce peněz?
  • Jak moc nechat klienty zasahovat do vašeho produktu a jak nastavit hranice?
  • Proč je Brand Embassy úspěšné a co mu přivádí nejvíce klientů?
  • Jak probíhají jednání s klienty, jako je Alibaba Group, a proč je Vítek nezvládá?
  • Kdy se vyplatí mít více investorů a jak je získat?
  • Jak funguje spolupráce Brand Embassy s investory?
  • Co firmě pomáhá přivádět seniorní zaměstnance a jak se s nimi pracuje?
  • Co Vítkovi usnadňuje dělání vážných rozhodnutí?

Poslechni si další success stories:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-kovac-web

Rozjezd Qerka, B2B prodej, získávání investorů | Lukáš Kovač

konstantin-margaretis-web

Růst firmy a řešení krize | Konstantin Margaretis (Skladon.cz)

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

Právě vyšlo

martin-stanovsky-web

Řízení cashflow digitální agentury | Martin Stanovský

katerina-hanusova-web

Tragédie v rodině a rozjezd prosperujícího e-shopu | Kateřina Hanušová (NaSvačinu.cz)

ondrej-hajek-web

Růst firmy: Co musíte udělat, abyste ho nebrzdili? | Ondřej Hájek (eHub.cz)

Nejoblíbenější

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?