Inzerce

Inzerce

Dušan Šenkypl: Začátky ePojištění.cz, investice do webových projektů, tipy pro začínající podnikatele

V roce 2008 společně s Davidem Holým založil projekt ePojištění.cz. V něm se mu povedlo před nedávnem prodat většinový podíl za asi miliardu korun. Dnes se Dušan Šenkypl hledá a přemýšlí o svých dalších cílech. Pracovat ale nepřestal.

Jak člověka změní, když mu na účtě přistane i několik stovek miliónů? A proč se vlastně Dušan Šenkypl se svými společníky rozhodl prodat podíl ve firmě, které se evidentně velmi daří a která roste? I na to jsem se ho ptal v tomto rozhovoru.

Řeč se ale netočila jenom kolem ePojištění.cz, ale i kolem dalších investic, které Dušan společně se svými partnery prostřednictvím investičního fondu Pale Fire Capital udělal. Do něj už dnes patří například weby jako Extra.cz, TopRecepty.cz, Favi.cz a mnoho dalších.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak člověka změní obchod za stovky miliónů korun?
  • Jak vzniklo ePojištění.cz?
  • Mělo tehdy na začátku ePojištění.cz konkurenci? V čem bylo jiné?
  • Jakou důvěru mají Češi v uzavírání pojištění přes internet a jak je k nákupu online pojištění motivovat?
  • Proč dnes Dušan se svými kolegy investuje do nových projektů?
  • Podle čeho nové investice vybírají a jaké nejčastější chyby vidí u zakladatelů webových projektů?
  • Jak vytvořit web, který bude prosperovat především z reklamy?
  • Jsou ještě e-shopy dobrý byznys a proč do žádného Pale Fire Capital neinvestoval?
  • Co Dušan radí začínajícím podnikatelům a kdy jim doporučuje hledat vlastního investora?

V rozhovoru jsem se Dušana zeptal i na jeho názor na situaci kolem e-shopu MT-nábytek.

Doporučené rozhovory:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

bergsmith-web

V Česku rozjíždí novou značku švýcarských hodinek. Lidem radí, aby si vážili svého času

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

petr-macek-web

Případová studie: Jak dělat marketing vlastní aplikace? | Petr Macek (Caflou.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Adam David

Před 4 roky

Jsou jednotlivé epizody k nalezení v nějakém podcast agregátoru, appce i na androidu nebo jen na itunes?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

marie-stouracova-web

Marie Štouračová: Co to jsou rich snippets a proč je využít?

milan-petr-web

Milan Petr (McPen): Financování nového byznysu, rozjezd firmy, práce s daty

Ondřej Rudolf

Ondřej Rudolf: Pokud firma nemá vizi, nerozvine se

radim-stezka-web

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

Inzerce