Inzerce

Dušan Šenkypl: Začátky ePojištění.cz, investice do webových projektů, tipy pro začínající podnikatele

V roce 2008 společně s Davidem Holým založil projekt ePojištění.cz. V něm se mu povedlo před nedávnem prodat většinový podíl za asi miliardu korun. Dnes se Dušan Šenkypl hledá a přemýšlí o svých dalších cílech. Pracovat ale nepřestal.

Inzerce

Jak člověka změní, když mu na účtě přistane i několik stovek miliónů? A proč se vlastně Dušan Šenkypl se svými společníky rozhodl prodat podíl ve firmě, které se evidentně velmi daří a která roste? I na to jsem se ho ptal v tomto rozhovoru.

Řeč se ale netočila jenom kolem ePojištění.cz, ale i kolem dalších investic, které Dušan společně se svými partnery prostřednictvím investičního fondu Pale Fire Capital udělal. Do něj už dnes patří například weby jako Extra.cz, TopRecepty.cz, Favi.cz a mnoho dalších.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak člověka změní obchod za stovky miliónů korun?
  • Jak vzniklo ePojištění.cz?
  • Mělo tehdy na začátku ePojištění.cz konkurenci? V čem bylo jiné?
  • Jakou důvěru mají Češi v uzavírání pojištění přes internet a jak je k nákupu online pojištění motivovat?
  • Proč dnes Dušan se svými kolegy investuje do nových projektů?
  • Podle čeho nové investice vybírají a jaké nejčastější chyby vidí u zakladatelů webových projektů?
  • Jak vytvořit web, který bude prosperovat především z reklamy?
  • Jsou ještě e-shopy dobrý byznys a proč do žádného Pale Fire Capital neinvestoval?
  • Co Dušan radí začínajícím podnikatelům a kdy jim doporučuje hledat vlastního investora?

V rozhovoru jsem se Dušana zeptal i na jeho názor na situaci kolem e-shopu MT-nábytek.

Doporučené rozhovory:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-kovac-web

Rozjezd Qerka, B2B prodej, získávání investorů | Lukáš Kovač

konstantin-margaretis-web

Růst firmy a řešení krize | Konstantin Margaretis (Skladon.cz)

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

Právě vyšlo

petr-pilin-web

Cloud pro firmy: Jak probíhá migrace? | Petr Pilin (iPodnik)

pavel-fara

On-line kurzy v Česku: Co spojuje ty nejlepší? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

vit-endler-web

Dluhy: Jak díky nim dosáhnout finanční nezávislosti? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Adam David

Před 4 roky

Jsou jednotlivé epizody k nalezení v nějakém podcast agregátoru, appce i na androidu nebo jen na itunes?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)