Inzerce

Inzerce

Petr Koubský (iCollege): Dá se podnikání naučit?

Před několika dny se stal Petr Koubský ředitelem iCollege – vzdělávací akademie, která své studenty učí podnikat na internetu. Dá se ale něco takového naučit? Existuje recept na úspěch? A proč se na iCollege neučí online marketing?

Petr Koubský je spoluzakladatelem iCollege, za kterou vedle něj stojí např. Jan Barta, Oldřich Neuberger, Ondřej Bartoš a řada dalších lidí. Petr také vydává magazín 067.cz, spoluzakládal a vedl Softwarové noviny a časopis Inside a vedle různých konferencí přednáší i na KIT VŠE a FF UK.

Na stránkách iCollege stojí zajímavá věta: „Úspěšné podnikání není kouzlo, štěstí ani výsledek zázračného talentu. Je to především řemeslo, kterému se lze naučit.“ Zajímalo mne proto, zda se podnikání dá naučit a zda existuje recept na úspěch.

Značnou část rozhovoru jsme ale bavili i o neúspěchu: „Neúspěch se v České republice hodnotí stále ještě dost přísně. Bývá stigmatizující. A nejenom z hlediska okolí. Všichni máme přehnaně silný pocit, že se o nás okolí zajímá. Většině lidí jsme úplně lhostejní a když na chviličku ne, tak te zájem rychle pomine,“ zněla jedna z Petrových odpovědí.

Co se ve videu dozvíte?

  • Dá se podnikání skutečně naučit?
  • Vyplatí se řídit obecnými radami?
  • V čem by se měli vzdělávat online podnikatelé?
  • Proč se na iCollege neučí marketing?
  • Proč stále více lidí podniká online a nepřispívá tomu i iCollege?
  • Jaké jsou nejčastější důvody neúspěchu v podnikání a jak na něj lidé reagují?
  • Kdy si najít investora a jaké podnikatelské nápady postrádají smysl?
  • Jak se iCollege daří a jaké řeší největší výzvy?
  • Proč je neziskovkou, když 9 dní výuky stojí skoro 23 tisíc korun?
  • Co Petrovi vadí na českém školství?

Další videa o podnikání:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-prouza-web

Pavel Prouza (FlixBus): Budování týmu, leadership, sdílení vize napříč firmou

martin-planka-web

Martin Planka (SOLARplan.cz): Řízení projektů a procesů v malé firmě, vhodné nástroje, zaučení zaměstnanců

tomas-janu-web

Tomáš Janů: Jak se dělá e-commerce v Avastu?

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 4 roky

Výborný rozhovor, výborný p. Koubský, skvělá poznámka i třeba k maturitě z matematiky a obecně náplni výuky tohoto předmětu!

Odpovědět »

Jirka Štencek Sledovat @jirkastencek

Před 4 roky

Jeden z nejlepší profesorů na VŠE, kterého jsem tam zažil. Díky za další skvělý rozhovor :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

muz_lavicka-web

Jak jako freelancer najít první klienty?

Karel Borovička

Proč e-shopy neinvestují do marketingu?

petra-plemlova-web

Petra Plemlová: Budování e-shopů, prioritizace, marketing a vývoj svépomocí

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

Inzerce