Před několika dny se stal Petr Koubský ředitelem iCollege – vzdělávací akademie, která své studenty učí podnikat na internetu. Dá se ale něco takového naučit? Existuje recept na úspěch? A proč se na iCollege neučí online marketing?
Petr Koubský je spoluzakladatelem iCollege, za kterou vedle něj stojí např. Jan Barta, Oldřich Neuberger, Ondřej Bartoš a řada dalších lidí. Petr také vydává magazín 067.cz, spoluzakládal a vedl Softwarové noviny a časopis Inside a vedle různých konferencí přednáší i na KIT VŠE a FF UK.
Na stránkách iCollege stojí zajímavá věta: „Úspěšné podnikání není kouzlo, štěstí ani výsledek zázračného talentu. Je to především řemeslo, kterému se lze naučit.“ Zajímalo mne proto, zda se podnikání dá naučit a zda existuje recept na úspěch.
Značnou část rozhovoru jsme ale bavili i o neúspěchu: „Neúspěch se v České republice hodnotí stále ještě dost přísně. Bývá stigmatizující. A nejenom z hlediska okolí. Všichni máme přehnaně silný pocit, že se o nás okolí zajímá. Většině lidí jsme úplně lhostejní a když na chviličku ne, tak te zájem rychle pomine,“ zněla jedna z Petrových odpovědí.
Petr Koubský & iCollege:
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 6 měsíců
Před 6 měsíců
Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus
Před 7 roky
Výborný rozhovor, výborný p. Koubský, skvělá poznámka i třeba k maturitě z matematiky a obecně náplni výuky tohoto předmětu!
Odpovědět »
Jirka Štencek Sledovat @jirkastencek
Před 7 roky
Jeden z nejlepší profesorů na VŠE, kterého jsem tam zažil. Díky za další skvělý rozhovor :)
Odpovědět »