Inzerce

Petr Koubský (iCollege): Dá se podnikání naučit?

Před několika dny se stal Petr Koubský ředitelem iCollege – vzdělávací akademie, která své studenty učí podnikat na internetu. Dá se ale něco takového naučit? Existuje recept na úspěch? A proč se na iCollege neučí online marketing?

Inzerce

Petr Koubský je spoluzakladatelem iCollege, za kterou vedle něj stojí např. Jan Barta, Oldřich Neuberger, Ondřej Bartoš a řada dalších lidí. Petr také vydává magazín 067.cz, spoluzakládal a vedl Softwarové noviny a časopis Inside a vedle různých konferencí přednáší i na KIT VŠE a FF UK.

Na stránkách iCollege stojí zajímavá věta: „Úspěšné podnikání není kouzlo, štěstí ani výsledek zázračného talentu. Je to především řemeslo, kterému se lze naučit.“ Zajímalo mne proto, zda se podnikání dá naučit a zda existuje recept na úspěch.

Značnou část rozhovoru jsme ale bavili i o neúspěchu: „Neúspěch se v České republice hodnotí stále ještě dost přísně. Bývá stigmatizující. A nejenom z hlediska okolí. Všichni máme přehnaně silný pocit, že se o nás okolí zajímá. Většině lidí jsme úplně lhostejní a když na chviličku ne, tak te zájem rychle pomine,“ zněla jedna z Petrových odpovědí.

Co se ve videu dozvíte?

  • Dá se podnikání skutečně naučit?
  • Vyplatí se řídit obecnými radami?
  • V čem by se měli vzdělávat online podnikatelé?
  • Proč se na iCollege neučí marketing?
  • Proč stále více lidí podniká online a nepřispívá tomu i iCollege?
  • Jaké jsou nejčastější důvody neúspěchu v podnikání a jak na něj lidé reagují?
  • Kdy si najít investora a jaké podnikatelské nápady postrádají smysl?
  • Jak se iCollege daří a jaké řeší největší výzvy?
  • Proč je neziskovkou, když 9 dní výuky stojí skoro 23 tisíc korun?
  • Co Petrovi vadí na českém školství?

Další videa o podnikání:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marek-ander-web

Obchodní procesy ve firmě a prodej aplikace | Marek Ander (Jobka.cz)

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

martin-lonsky-web

Usnadnění práce a využití virtuálních asistentů v dnešní době | Martin Lonský (ApuTime)

Právě vyšlo

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 4 roky

Výborný rozhovor, výborný p. Koubský, skvělá poznámka i třeba k maturitě z matematiky a obecně náplni výuky tohoto předmětu!

Odpovědět »

Jirka Štencek Sledovat @jirkastencek

Před 4 roky

Jeden z nejlepší profesorů na VŠE, kterého jsem tam zažil. Díky za další skvělý rozhovor :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy