Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Daniel Fiala a rok 2017 DatabázeKnih.cz: Úspěch v Křištálové Lupě, rekord v návštěvnosti, soutěž pro uživatele

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Je tady poslední rozhovor ze série bilančních videí, ve kterých s hosty rekapitulujeme jejich rok 2017. V tomto rozhovoru si povídám s Danielem Fialou, který letos zažil velmi úspěšný rok a mohl se tak podělit o zajímavé zkušenosti.

Inzerce

Daniel provozuje portál DatabázeKnih.cz, který buduje zcela sám a který letos pokořil rekord v návštěvnosti, kdy ho za jeden den navštívilo 104 tisíc lidí. Co za takovým nárůstem stojí a jak se buduje komunitní web? I o tom jsme si v dnešním rozhovoru povídali.

Velmi úspěšná byla pro Daniela i soutěž Křišťálová Lupa, kde získal celkem 3 umístění – první místo v kategorii One (wo)man show, druhé místo v Ceně popularity a třetí v kategorii Nástroje a služby. Jeho projekt se pohyboval mezi projekty, jako je DVTV, Alza.cz nebo třeba Heureka.

Kromě toho Daniel rozjel vlastní Youtube kanál a uspořádal úspěšnou soutěž pro svoje uživatele. Jak se mu daří projekt posouvat dopředu a co se mu naopak nepovedlo? Poslechněte si náš rozhovor, a pokud toho chcete o Danovi a jeho přístupu ke tvorbě DatabázeKnih.cz vědět více, podívejte se i na náš první rozhovor z října 2016 zde.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč se Danovi povedlo úspět v Křišťálové Lupě a co to pro něj znamená?
  • Proč vytvořil vlastní Youtube kanál a jak ho začleňuje do své marketingové strategie?
  • Jak mu funguje soutěž Čtenářská výzva a jaké mu nese výsledky?
  • Proč je stále one man show projekt a proč se nechce rozšířit?
  • Díky čemu letos pokořil rekord v návštěvnosti a jak ji dlouhodobě buduje?
  • Co se mu loni nepovedlo a co plánuje letos?

Velké weby jsou tu jako doma. Poslechněte si jejich zakladatele:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

tomas-vyskocil-web

Budování velkého portálu, shánění financování, zvyšování návštěvnosti | Tomáš Vyskočil (Filmtoro)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Inzerce