Inzerce

Inzerce

Daniel Fiala a rok 2017 DatabázeKnih.cz: Úspěch v Křištálové Lupě, rekord v návštěvnosti, soutěž pro uživatele

Je tady poslední rozhovor ze série bilančních videí, ve kterých s hosty rekapitulujeme jejich rok 2017. V tomto rozhovoru si povídám s Danielem Fialou, který letos zažil velmi úspěšný rok a mohl se tak podělit o zajímavé zkušenosti.

Daniel provozuje portál DatabázeKnih.cz, který buduje zcela sám a který letos pokořil rekord v návštěvnosti, kdy ho za jeden den navštívilo 104 tisíc lidí. Co za takovým nárůstem stojí a jak se buduje komunitní web? I o tom jsme si v dnešním rozhovoru povídali.

Velmi úspěšná byla pro Daniela i soutěž Křišťálová Lupa, kde získal celkem 3 umístění – první místo v kategorii One (wo)man show, druhé místo v Ceně popularity a třetí v kategorii Nástroje a služby. Jeho projekt se pohyboval mezi projekty, jako je DVTV, Alza.cz nebo třeba Heureka.

Kromě toho Daniel rozjel vlastní Youtube kanál a uspořádal úspěšnou soutěž pro svoje uživatele. Jak se mu daří projekt posouvat dopředu a co se mu naopak nepovedlo? Poslechněte si náš rozhovor, a pokud toho chcete o Danovi a jeho přístupu ke tvorbě DatabázeKnih.cz vědět více, podívejte se i na náš první rozhovor z října 2016 zde.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč se Danovi povedlo úspět v Křišťálové Lupě a co to pro něj znamená?
  • Proč vytvořil vlastní Youtube kanál a jak ho začleňuje do své marketingové strategie?
  • Jak mu funguje soutěž Čtenářská výzva a jaké mu nese výsledky?
  • Proč je stále one man show projekt a proč se nechce rozšířit?
  • Díky čemu letos pokořil rekord v návštěvnosti a jak ji dlouhodobě buduje?
  • Co se mu loni nepovedlo a co plánuje letos?

Velké weby jsou tu jako doma. Poslechněte si jejich zakladatele:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

dusan-senkypl-web

Dušan Šenkypl: Začátky ePojištění.cz, investice do webových projektů, tipy pro začínající podnikatele

daniel-fiala-web

Daniel Fiala (DatabázeKnih.cz): Jak vytvořit úspěšný komunitní portál?

jan-simkanic-web

Ján Simkanič (Internet Info): Jak vydělávají velká internetová média?

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

tomas-rehor-web

Tomáš Řehoř (Pipedrive): Jak správně přemýšlet nad prací vývojářů?

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz buduje svou síť kamenných prodejen?

petr-pouchly-web

VIDEO: Petr Pouchlý: Jak využít gamifikaci v rámci osobní produktivity?

Inzerce