Inzerce

Jiří Spolek (Zaleťsi.cz): Jsme nechtěná nevěsta aerolinek

Na škole dostal s kamarády nápad – založit web a podělit se s ostatními o levné letenky, na které se jim povedlo narazit. Dnes si říkají lovci letenek, prodají jich stovky měsíčně a naplno tím zaměstnávají čtyři lidi.

Inzerce

Web Zaleťsi.cz sledují především ti, co si chtějí koupit letenku na rychlý výlet. Autoři na něj totiž vkládají úlovky ve formě skutečně levných letenek, které vznikly nějakou mimořádnou akcí aerolinek nebo chybou. „Jsme pro aerolinky taková nechtěná nevěsta,“ přiznává Jiří Spolek, který web spoluzakládal.

V rozhovoru jsme se bavili o férovosti podobného podnikání, ale i o automatizaci marketingu, vývoji a o tom, jak velké peníze se na tom vlastně dají vydělat. Zmínili jsme i populární český startup kiwi.com, který je podle Jiřího možná nafouknutá bublina.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak probíhá lov letenek?
  • Co za technologie se za Zaleťsi.cz skrývá?
  • Jak se na to dívají samotné aerolinky a proč některé nákupy končí u soudu?
  • Jak Zaleťsi.cz automatizuje svůj marketing?
  • Co mu v marketingu funguje nejlépe?
  • Jak se bude portál do budoucna rozšiřovat a proč jeho vzorem není kiwi.com?

Další inspirace zadarmo:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián