Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Jiří Spolek (Zaleťsi.cz): Jsme nechtěná nevěsta aerolinek

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 145 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Na škole dostal s kamarády nápad – založit web a podělit se s ostatními o levné letenky, na které se jim povedlo narazit. Dnes si říkají lovci letenek, prodají jich stovky měsíčně a naplno tím zaměstnávají čtyři lidi.

Web Zaleťsi.cz sledují především ti, co si chtějí koupit letenku na rychlý výlet. Autoři na něj totiž vkládají úlovky ve formě skutečně levných letenek, které vznikly nějakou mimořádnou akcí aerolinek nebo chybou. „Jsme pro aerolinky taková nechtěná nevěsta,“ přiznává Jiří Spolek, který web spoluzakládal.

V rozhovoru jsme se bavili o férovosti podobného podnikání, ale i o automatizaci marketingu, vývoji a o tom, jak velké peníze se na tom vlastně dají vydělat. Zmínili jsme i populární český startup kiwi.com, který je podle Jiřího možná nafouknutá bublina.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak probíhá lov letenek?
  • Co za technologie se za Zaleťsi.cz skrývá?
  • Jak se na to dívají samotné aerolinky a proč některé nákupy končí u soudu?
  • Jak Zaleťsi.cz automatizuje svůj marketing?
  • Co mu v marketingu funguje nejlépe?
  • Jak se bude portál do budoucna rozšiřovat a proč jeho vzorem není kiwi.com?

Další inspirace zadarmo:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

Právě vyšlo

samuel-ondrisak-web

Jak připravit e-shop na rok 2023? | Samuel Ondrišák (Dexfinity)

huba-babinec-web

Česká e-commerce v roce 2023. Jaká bude? Duel Shoptetu a Skladonu

Premium
martin-mates-web

Rozpad managementu firmy a špatný výběr manažerů | Martin Mates (Econea)

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
petr-janosik-web

SaaS byznys: Jak se buduje Smartlook? | Petr Jánošík

Inzerce