Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jiří Spolek (Zaleťsi.cz): Jsme nechtěná nevěsta aerolinek

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Na škole dostal s kamarády nápad – založit web a podělit se s ostatními o levné letenky, na které se jim povedlo narazit. Dnes si říkají lovci letenek, prodají jich stovky měsíčně a naplno tím zaměstnávají čtyři lidi.

Web Zaleťsi.cz sledují především ti, co si chtějí koupit letenku na rychlý výlet. Autoři na něj totiž vkládají úlovky ve formě skutečně levných letenek, které vznikly nějakou mimořádnou akcí aerolinek nebo chybou. „Jsme pro aerolinky taková nechtěná nevěsta,“ přiznává Jiří Spolek, který web spoluzakládal.

V rozhovoru jsme se bavili o férovosti podobného podnikání, ale i o automatizaci marketingu, vývoji a o tom, jak velké peníze se na tom vlastně dají vydělat. Zmínili jsme i populární český startup kiwi.com, který je podle Jiřího možná nafouknutá bublina.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak probíhá lov letenek?
  • Co za technologie se za Zaleťsi.cz skrývá?
  • Jak se na to dívají samotné aerolinky a proč některé nákupy končí u soudu?
  • Jak Zaleťsi.cz automatizuje svůj marketing?
  • Co mu v marketingu funguje nejlépe?
  • Jak se bude portál do budoucna rozšiřovat a proč jeho vzorem není kiwi.com?

Další inspirace zadarmo:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)