Inzerce

Inzerce

Filip Číhal: Jak budovat úzce zaměřený magazín a profitovat?

Filip Číhal je zakladatelem magazínu LovKapra.com. Ten má roční obrat ve stovkách tisíc, denně se na něj podívá až 4000 uživatelů a obsahuje přes 1100 článků o rybaření. Jak se takový web buduje a jak se uživí?

Filip se dnes magazínu sice nevěnuje naplno, svou práci ale našel díky němu. Magazín funguje od roku 2004 a Filip za tu dobu získal spoustu cenných zkušeností, o které se s námi může podělit. Třeba to, jak získává nové inzerenty, díky čemu u něj inzerují dlouhodobě a jak zapojuje komunitu do tvorby obsahu.

Je paradoxní, že LovKapra.com vydělává více peněz než weby s podstatně vyšší návštěvností. Zajímavé je i to, jak Filip oslovuje rybáře, používá k tomu nástojů off-line reklamy a co mu přináší spolupráce s tištěným magazínem.

Rozhovor je skvělým nahlédnutím do tvorby webového magazínu, jehož autor je vždy nejen v roli autora nového obsahu, ale i v roli manažera dalších autorů a obchodníka.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak magazín LovKapra.com vznikl?
  • Co obnáší takto úzké zaměření magazínu?
  • Jaké marketingové nástroje fungují na rybáře?
  • Co tvoří návštěvnost LovKapra.com?
  • Jaké formáty inzerce na webu fungují nejlépe?
  • Proč inzerenti využívají bannery, které mají tak špatnou pověst (nízká proklikovost, bannerová slepota apod.)?
  • Jak pracovat s obsahovou (a vlastně i nativní) inzercí?
  • Jak inzerenty přesvědčit ke dlouhodobé spolupráci (klidně i na roky dlouho)?
  • Jak pracovat s offline reklamou?
  • Jak zapojit komunitu do tvorby obsahu?
  • Jak se budou obsahové weby do budoucna vyvíjet?
filip-cihal-1
Kapr o váze 16 kg. Víte, že k největším úlovkům patří i kapři přes 40 kg? Sportovní rybáři zachází s úlovky velmi šetrně a pouští je zpět do revíru.
filip-cihal-2
Úlovek amura z letošního roku.
Jpeg
Pohoda na rybách…

Lovem kaprů to nekončí:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

misak-web

VIDEO: Petr Mišák: Jak vybudovat magazín s 1,3 milionem návštěv měsíčně?

daniel-fiala-2017-web

Daniel Fiala a rok 2017 DatabázeKnih.cz: Úspěch v Křištálové Lupě, rekord v návštěvnosti, soutěž pro uživatele

dusan-senkypl-web

Dušan Šenkypl: Začátky ePojištění.cz, investice do webových projektů, tipy pro začínající podnikatele

Právě vyšlo

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Pavel Sledovat @PavelDrabek

Před 4 roky

Skvělý rozhovor plný inspirace. Rybářský obor je hodně specifický.

Odpovědět »

Honza Vorel

Před 4 roky

Stejný problém jako rozhovor s panem Wojcikem. Po 10 minutách už jsem se nesoustředil na rozhovor a počítal kolikrát pan Číhal dokáže říci v jedné větě „jakoby“.

Odpovědět »

Filip Číhal Sledovat @FilipCihal

Před 4 roky

Honza Vorel: Ano, po pravdě, sám jsem na to u jiných háklivej a když jsem to pak viděl, tak jsem se úplně zděsil a nevěřil svým uším. Nechápu, jak jsem to mohl tolikrát použít, je to trapas a stydím se za to. Asi mě ty Jirkovy kamery až moc znervózňovaly, soustředil jsem se na to, abych neplácal úplný nesmysly a tím „jakoby“ jsem nevědomky vyplňoval mezery během přemýšlení. Normálně tak nemluvím, takže dost překvapení :-D. Ono je těžký mluvit na první dobrou takhle dlouho. Chtěl jsem to smazat a přetočit, ale Jirka trval na zveřejnění :-).

Každopádně pro mě velký poučení pro příště a všem se za to omlouvám. Hrůza, ale už to nevrátím! :-D

Odpovědět »

Sicilian

Před 4 roky

Vždyť jde o houno :-)

Pokud takováhle blbost někomu brání v konzumaci obsahu, tak je to jen jeho problém. Díky za rozhovor a držím palce.

Odpovědět »

Red

Před 4 roky

u banneru pozor, na webu jsou umisteny spatne, nejsou vyuzity vsechny plochy .. rikat, ze existuje slepota je jen zastirani toho, ze nedokaze autor bannery umistit jinam … pokud existuje slepota, tak s nima hejbejte … a vymluva na mobilni verzi .. ehm .. lenost, to je argument, pokud se bannery zoptimalizuji, muzou vynaset bez problemu 2x tolik..

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

peter-hajducek-web

Peter Hajduček (Footshop): Rozšiřování sortimentu, financování e-shopu, zvládání krize

daniel-gamrot-web

Nejupřímnější Freelance Klub: S Danielem Gamrotem o únavě v podnikání, byznys modelu i osobním marketingu

tomas-prouza-web

Poradce premiéra Tomáš Prouza: Politika v praxi, budoucnost české e-commerce, příležitosti pro podnikatele

josef-slerka-web

Josef Šlerka: Udělejte si z učení návyk. A nepospíchejte

Inzerce