Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Filip Číhal: Jak budovat úzce zaměřený magazín a profitovat?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Filip Číhal je zakladatelem magazínu LovKapra.com. Ten má roční obrat ve stovkách tisíc, denně se na něj podívá až 4000 uživatelů a obsahuje přes 1100 článků o rybaření. Jak se takový web buduje a jak se uživí?

Inzerce

Filip se dnes magazínu sice nevěnuje naplno, svou práci ale našel díky němu. Magazín funguje od roku 2004 a Filip za tu dobu získal spoustu cenných zkušeností, o které se s námi může podělit. Třeba to, jak získává nové inzerenty, díky čemu u něj inzerují dlouhodobě a jak zapojuje komunitu do tvorby obsahu.

Je paradoxní, že LovKapra.com vydělává více peněz než weby s podstatně vyšší návštěvností. Zajímavé je i to, jak Filip oslovuje rybáře, používá k tomu nástojů off-line reklamy a co mu přináší spolupráce s tištěným magazínem.

Rozhovor je skvělým nahlédnutím do tvorby webového magazínu, jehož autor je vždy nejen v roli autora nového obsahu, ale i v roli manažera dalších autorů a obchodníka.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak magazín LovKapra.com vznikl?
  • Co obnáší takto úzké zaměření magazínu?
  • Jaké marketingové nástroje fungují na rybáře?
  • Co tvoří návštěvnost LovKapra.com?
  • Jaké formáty inzerce na webu fungují nejlépe?
  • Proč inzerenti využívají bannery, které mají tak špatnou pověst (nízká proklikovost, bannerová slepota apod.)?
  • Jak pracovat s obsahovou (a vlastně i nativní) inzercí?
  • Jak inzerenty přesvědčit ke dlouhodobé spolupráci (klidně i na roky dlouho)?
  • Jak pracovat s offline reklamou?
  • Jak zapojit komunitu do tvorby obsahu?
  • Jak se budou obsahové weby do budoucna vyvíjet?
filip-cihal-1
Kapr o váze 16 kg. Víte, že k největším úlovkům patří i kapři přes 40 kg? Sportovní rybáři zachází s úlovky velmi šetrně a pouští je zpět do revíru.
filip-cihal-2
Úlovek amura z letošního roku.
Jpeg
Pohoda na rybách…

Lovem kaprů to nekončí:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

misak-web

VIDEO: Petr Mišák: Jak vybudovat magazín s 1,3 milionem návštěv měsíčně?

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

tomas-vyskocil-web

Budování velkého portálu, shánění financování, zvyšování návštěvnosti | Tomáš Vyskočil (Filmtoro)

Právě vyšlo

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Pavel Sledovat @PavelDrabek

Před 7 roky

Skvělý rozhovor plný inspirace. Rybářský obor je hodně specifický.

Odpovědět »

Honza Vorel

Před 7 roky

Stejný problém jako rozhovor s panem Wojcikem. Po 10 minutách už jsem se nesoustředil na rozhovor a počítal kolikrát pan Číhal dokáže říci v jedné větě „jakoby“.

Odpovědět »

Filip Číhal Sledovat @FilipCihal

Před 7 roky

Honza Vorel: Ano, po pravdě, sám jsem na to u jiných háklivej a když jsem to pak viděl, tak jsem se úplně zděsil a nevěřil svým uším. Nechápu, jak jsem to mohl tolikrát použít, je to trapas a stydím se za to. Asi mě ty Jirkovy kamery až moc znervózňovaly, soustředil jsem se na to, abych neplácal úplný nesmysly a tím „jakoby“ jsem nevědomky vyplňoval mezery během přemýšlení. Normálně tak nemluvím, takže dost překvapení :-D. Ono je těžký mluvit na první dobrou takhle dlouho. Chtěl jsem to smazat a přetočit, ale Jirka trval na zveřejnění :-).

Každopádně pro mě velký poučení pro příště a všem se za to omlouvám. Hrůza, ale už to nevrátím! :-D

Odpovědět »

Sicilian

Před 7 roky

Vždyť jde o houno :-)

Pokud takováhle blbost někomu brání v konzumaci obsahu, tak je to jen jeho problém. Díky za rozhovor a držím palce.

Odpovědět »

Red

Před 7 roky

u banneru pozor, na webu jsou umisteny spatne, nejsou vyuzity vsechny plochy .. rikat, ze existuje slepota je jen zastirani toho, ze nedokaze autor bannery umistit jinam … pokud existuje slepota, tak s nima hejbejte … a vymluva na mobilni verzi .. ehm .. lenost, to je argument, pokud se bannery zoptimalizuji, muzou vynaset bez problemu 2x tolik..

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Inzerce