Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Filip Číhal: Jak budovat úzce zaměřený magazín a profitovat?

Jak získávat dlouhodobé inzerenty pro svůj web? A jak oslovit úzkou komunitu lidí i za použití off-line reklamy?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

Velké webyVideo

Filip Číhal je zakladatelem magazínu LovKapra.com. Ten má roční obrat ve stovkách tisíc, denně se na něj podívá až 4000 uživatelů a obsahuje přes 1100 článků o rybaření. Jak se takový web buduje a jak se uživí?

Filip se dnes magazínu sice nevěnuje naplno, svou práci ale našel díky němu. Magazín funguje od roku 2004 a Filip za tu dobu získal spoustu cenných zkušeností, o které se s námi může podělit. Třeba to, jak získává nové inzerenty, díky čemu u něj inzerují dlouhodobě a jak zapojuje komunitu do tvorby obsahu.

Je paradoxní, že LovKapra.com vydělává více peněz než weby s podstatně vyšší návštěvností. Zajímavé je i to, jak Filip oslovuje rybáře, používá k tomu nástojů off-line reklamy a co mu přináší spolupráce s tištěným magazínem.

Rozhovor je skvělým nahlédnutím do tvorby webového magazínu, jehož autor je vždy nejen v roli autora nového obsahu, ale i v roli manažera dalších autorů a obchodníka.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak magazín LovKapra.com vznikl?
  • Co obnáší takto úzké zaměření magazínu?
  • Jaké marketingové nástroje fungují na rybáře?
  • Co tvoří návštěvnost LovKapra.com?
  • Jaké formáty inzerce na webu fungují nejlépe?
  • Proč inzerenti využívají bannery, které mají tak špatnou pověst (nízká proklikovost, bannerová slepota apod.)?
  • Jak pracovat s obsahovou (a vlastně i nativní) inzercí?
  • Jak inzerenty přesvědčit ke dlouhodobé spolupráci (klidně i na roky dlouho)?
  • Jak pracovat s offline reklamou?
  • Jak zapojit komunitu do tvorby obsahu?
  • Jak se budou obsahové weby do budoucna vyvíjet?
filip-cihal-1

Kapr o váze 16 kg. Víte, že k největším úlovkům patří i kapři přes 40 kg? Sportovní rybáři zachází s úlovky velmi šetrně a pouští je zpět do revíru.

filip-cihal-2

Úlovek amura z letošního roku.

Jpeg

Pohoda na rybách…

Lovem kaprů to nekončí:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 5

  1. Pavel

    -

    Skvělý rozhovor plný inspirace. Rybářský obor je hodně specifický.

    Odpovědět
  2. Honza Vorel

    -

    Stejný problém jako rozhovor s panem Wojcikem. Po 10 minutách už jsem se nesoustředil na rozhovor a počítal kolikrát pan Číhal dokáže říci v jedné větě „jakoby“.

    Odpovědět
    • Filip Číhal

      -

      Honza Vorel: Ano, po pravdě, sám jsem na to u jiných háklivej a když jsem to pak viděl, tak jsem se úplně zděsil a nevěřil svým uším. Nechápu, jak jsem to mohl tolikrát použít, je to trapas a stydím se za to. Asi mě ty Jirkovy kamery až moc znervózňovaly, soustředil jsem se na to, abych neplácal úplný nesmysly a tím „jakoby“ jsem nevědomky vyplňoval mezery během přemýšlení. Normálně tak nemluvím, takže dost překvapení :-D. Ono je těžký mluvit na první dobrou takhle dlouho. Chtěl jsem to smazat a přetočit, ale Jirka trval na zveřejnění :-).

      Každopádně pro mě velký poučení pro příště a všem se za to omlouvám. Hrůza, ale už to nevrátím! :-D

      Odpovědět
      • Sicilian

        -

        Vždyť jde o houno :-)

        Pokud takováhle blbost někomu brání v konzumaci obsahu, tak je to jen jeho problém. Díky za rozhovor a držím palce.

        Odpovědět
  3. Red

    -

    u banneru pozor, na webu jsou umisteny spatne, nejsou vyuzity vsechny plochy .. rikat, ze existuje slepota je jen zastirani toho, ze nedokaze autor bannery umistit jinam … pokud existuje slepota, tak s nima hejbejte … a vymluva na mobilni verzi .. ehm .. lenost, to je argument, pokud se bannery zoptimalizuji, muzou vynaset bez problemu 2x tolik..

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář

Křišťálová Lupa 2017

Skrýt reklamu