Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Filip Číhal je zakladatelem magazínu LovKapra.com. Ten má roční obrat ve stovkách tisíc, denně se na něj podívá až 4000 uživatelů a obsahuje přes 1100 článků o rybaření. Jak se takový web buduje a jak se uživí?
Filip se dnes magazínu sice nevěnuje naplno, svou práci ale našel díky němu. Magazín funguje od roku 2004 a Filip za tu dobu získal spoustu cenných zkušeností, o které se s námi může podělit. Třeba to, jak získává nové inzerenty, díky čemu u něj inzerují dlouhodobě a jak zapojuje komunitu do tvorby obsahu.
Je paradoxní, že LovKapra.com vydělává více peněz než weby s podstatně vyšší návštěvností. Zajímavé je i to, jak Filip oslovuje rybáře, používá k tomu nástojů off-line reklamy a co mu přináší spolupráce s tištěným magazínem.
Rozhovor je skvělým nahlédnutím do tvorby webového magazínu, jehož autor je vždy nejen v roli autora nového obsahu, ale i v roli manažera dalších autorů a obchodníka.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 11 měsíců
Před 11 měsíců
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Pavel Sledovat @PavelDrabek
Před 7 roky
Skvělý rozhovor plný inspirace. Rybářský obor je hodně specifický.
Odpovědět »
Honza Vorel
Před 7 roky
Stejný problém jako rozhovor s panem Wojcikem. Po 10 minutách už jsem se nesoustředil na rozhovor a počítal kolikrát pan Číhal dokáže říci v jedné větě „jakoby“.
Odpovědět »
Filip Číhal Sledovat @FilipCihal
Před 7 roky
Honza Vorel: Ano, po pravdě, sám jsem na to u jiných háklivej a když jsem to pak viděl, tak jsem se úplně zděsil a nevěřil svým uším. Nechápu, jak jsem to mohl tolikrát použít, je to trapas a stydím se za to. Asi mě ty Jirkovy kamery až moc znervózňovaly, soustředil jsem se na to, abych neplácal úplný nesmysly a tím „jakoby“ jsem nevědomky vyplňoval mezery během přemýšlení. Normálně tak nemluvím, takže dost překvapení :-D. Ono je těžký mluvit na první dobrou takhle dlouho. Chtěl jsem to smazat a přetočit, ale Jirka trval na zveřejnění :-).
Každopádně pro mě velký poučení pro příště a všem se za to omlouvám. Hrůza, ale už to nevrátím! :-D
Odpovědět »
Sicilian
Před 7 roky
Vždyť jde o houno :-)
Pokud takováhle blbost někomu brání v konzumaci obsahu, tak je to jen jeho problém. Díky za rozhovor a držím palce.
Odpovědět »
Red
Před 7 roky
u banneru pozor, na webu jsou umisteny spatne, nejsou vyuzity vsechny plochy .. rikat, ze existuje slepota je jen zastirani toho, ze nedokaze autor bannery umistit jinam … pokud existuje slepota, tak s nima hejbejte … a vymluva na mobilni verzi .. ehm .. lenost, to je argument, pokud se bannery zoptimalizuji, muzou vynaset bez problemu 2x tolik..
Odpovědět »