Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
Filip Číhal je zakladatelem magazínu LovKapra.com. Ten má roční obrat ve stovkách tisíc, denně se na něj podívá až 4000 uživatelů a obsahuje přes 1100 článků o rybaření. Jak se takový web buduje a jak se uživí?
Filip se dnes magazínu sice nevěnuje naplno, svou práci ale našel díky němu. Magazín funguje od roku 2004 a Filip za tu dobu získal spoustu cenných zkušeností, o které se s námi může podělit. Třeba to, jak získává nové inzerenty, díky čemu u něj inzerují dlouhodobě a jak zapojuje komunitu do tvorby obsahu.
Je paradoxní, že LovKapra.com vydělává více peněz než weby s podstatně vyšší návštěvností. Zajímavé je i to, jak Filip oslovuje rybáře, používá k tomu nástojů off-line reklamy a co mu přináší spolupráce s tištěným magazínem.
Rozhovor je skvělým nahlédnutím do tvorby webového magazínu, jehož autor je vždy nejen v roli autora nového obsahu, ale i v roli manažera dalších autorů a obchodníka.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- Jak magazín LovKapra.com vznikl?
- Co obnáší takto úzké zaměření magazínu?
- Jaké marketingové nástroje fungují na rybáře?
- Co tvoří návštěvnost LovKapra.com?
- Jaké formáty inzerce na webu fungují nejlépe?
- Proč inzerenti využívají bannery, které mají tak špatnou pověst (nízká proklikovost, bannerová slepota apod.)?
- Jak pracovat s obsahovou (a vlastně i nativní) inzercí?
- Jak inzerenty přesvědčit ke dlouhodobé spolupráci (klidně i na roky dlouho)?
- Jak pracovat s offline reklamou?
- Jak zapojit komunitu do tvorby obsahu?
- Jak se budou obsahové weby do budoucna vyvíjet?

Kapr o váze 16 kg. Víte, že k největším úlovkům patří i kapři přes 40 kg? Sportovní rybáři zachází s úlovky velmi šetrně a pouští je zpět do revíru.
Pavel
-Skvělý rozhovor plný inspirace. Rybářský obor je hodně specifický.
Honza Vorel
-Stejný problém jako rozhovor s panem Wojcikem. Po 10 minutách už jsem se nesoustředil na rozhovor a počítal kolikrát pan Číhal dokáže říci v jedné větě „jakoby“.
Filip Číhal
-Honza Vorel: Ano, po pravdě, sám jsem na to u jiných háklivej a když jsem to pak viděl, tak jsem se úplně zděsil a nevěřil svým uším. Nechápu, jak jsem to mohl tolikrát použít, je to trapas a stydím se za to. Asi mě ty Jirkovy kamery až moc znervózňovaly, soustředil jsem se na to, abych neplácal úplný nesmysly a tím „jakoby“ jsem nevědomky vyplňoval mezery během přemýšlení. Normálně tak nemluvím, takže dost překvapení :-D. Ono je těžký mluvit na první dobrou takhle dlouho. Chtěl jsem to smazat a přetočit, ale Jirka trval na zveřejnění :-).
Každopádně pro mě velký poučení pro příště a všem se za to omlouvám. Hrůza, ale už to nevrátím! :-D
Sicilian
-Vždyť jde o houno :-)
Pokud takováhle blbost někomu brání v konzumaci obsahu, tak je to jen jeho problém. Díky za rozhovor a držím palce.
Red
-u banneru pozor, na webu jsou umisteny spatne, nejsou vyuzity vsechny plochy .. rikat, ze existuje slepota je jen zastirani toho, ze nedokaze autor bannery umistit jinam … pokud existuje slepota, tak s nima hejbejte … a vymluva na mobilni verzi .. ehm .. lenost, to je argument, pokud se bannery zoptimalizuji, muzou vynaset bez problemu 2x tolik..