Inzerce

Inzerce

Jana Florentýna Zatloukalová: Jak založit blog se statisícovou návštěvností a obratem 5,5 milionu ročně?

Já vím. Foodblogerky nejsou něčím, co většina uživatelů Mladého podnikatele vyhledává. Janě Florentýně Zatloukalové byste ale pozornost věnovat měli. Její blog KuchařkaProDceru.cz měsíčně navštíví až 350 tisíc lidí a jeho roční obrat se pohybuje kolem 5,5 milionu korun. Dlužno podotknout, že blog spravuje Jana zcela sama s minimálními náklady.

Blog KuchařkaProDceru.cz obsahuje především recepty. Ty se Jana snaží psát jinak než ostatní, čemuž přikládá značnou část jeho úspěchu. Za celým blogem ale nejsou jen články, nýbrž poměrně propracovaný byznys.

Jana pracuje s příběhy čtenářů, aktivně buduje statisícovou komunitu, rozesílá pětitýdenní e-mailový kurz, v newsletteru má přes 20 tisíc kontaktů, provozuje vlastní e-shop a napsala několik knih, jejichž prodej dnes tvoří většinovou část jejích příjmů.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak v praxi probíhá tvorba takového blogu a kolik to Janě zabere času?
  • Co jí umožňuje to vše dělat sama bez dalších zaměstnanců?
  • V čem tkví úspěch blogu a jak se Jana snaží vyhovět poptávce?
  • Jak řeší obsahovou strategii, SEO a marketing?
  • Jak zvyšuje návštěvnost webových stránek?
  • Co jí pomohlo vytvořit kolem blogu velkou komunitu lidí a proč do ní investuje tolik času?
  • Jak přemýšlí nad novými produkty a podle čeho se rozhoduje, o čem napíše knihu?
  • Na čem celý web vydělává a s jakými způsoby monetizace experimentuje?
  • Kam chce blog dále vyvíjet a v čem vidí největší potenciál?

Další rozhovory, které vás inspirují:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

barbora-rihova-web

Barbora Říhová: Jak Givt.cz vydělává na affiliate a současně podporuje neziskovky?

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Martina

Před 3 roky

Výborný rozhovor, ďakujem za jeho zverejnenie.

Odpovědět »

Pavel

Před 3 roky

Přimlouval bych se za vydání Kuchařky pro nevařící muže :-)
Rozhovor je super, doporučil bych jej ke zhlédnutí pro všechny blogery.

Odpovědět »

Jana

Před 3 roky

Skvělý rozhovor, těšila jsem se na něj a nezklamal.

Odpovědět »

Alex

Před 3 roky

Taky děkuji. Skvělé a inspirativní! Část o žádných investicích do sociálních sítí mě fakt dostala :-)

Odpovědět »

Jan Pospíšil Sledovat @kreativnipodnik

Před 3 roky

Pecka! Ať žije minimalismus a selský rozum! Výborný video :)

Odpovědět »

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 3 roky

Absolutní nádhera a nejen podnikatelská inspirace v mnoha směrech! :-)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

frantisek-hulka-alza

František Hůlka: Jak dělá affiliate marketing Alza.cz?

pavel-tlapak-web

Pavel Tlapák: Jak dělat online marketing e-shopu?

david-klecka-web

Startup Klub #1: Byznys Yieldiga, expanze do zahraničí, seniorní zaměstnanci a B2B sales

michal-mervart-web

Michal Mervart (parfums.cz): Největší slabiny v UX českých e-shopů

Inzerce