„Máme nejúspěšnější rok za 5 let,“ říká šéfredaktor českého Forbesu Petr Šimůnek. Těmi 5 lety navíc myslí celou existenci časopisu, který se svými kolegy vybudoval od nuly. Co za tím úspěchem stojí, jak Forbes vybírá nová témata a jak funguje jeho byznys?
Petr Šimůnek v minulosti působil jako šéfredaktor Hospodářských novin. Prošel i redakcí MF DNES a moderoval pořady na TV Prima, Frekvenci 1 a dnes v České rozhlase Plus. V roce 2011 společně s kolegy založil českou verzi světově úspěšného časopisu Forbes, jehož je šéfredaktorem dodnes.
V rozhovoru jsme rozebírali, proč je Forbes tak úspěšný, jak redakce vybírá nová témata nebo co vše dokáže nabídnout svým inzerentům. Zabrousili jsme ale i do tématu úspěchu – zajímalo mě totiž, co se Petr naučil od stovek úspěšných lidí, se kterými se dosud setkal.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus
Před 7 roky
Vynikající rozhovor s cennými zkušenostmi a názory člověka, který opravdu něco dokázal. A také velké plus za doporučení vážit si lidí, kteří se umí o sebe postarat.
Odpovědět »
Tomáš
Před 7 roky
Forbes a Mladý podnikatel a nic jiného ke čtení a poslechu nepotřebuji.
Děkuji, že jste!
Tomáš
https://www.luxusnipradlo.cz
Odpovědět »