Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Michal Nýdrle (KINDRED GROUP): Punk není cesta, jak udržet kvalitní lidi

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 144 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Michal Nýdrle je CEO holdingu KINDRED GROUP, který obsahuje celé porftolio firem, z nichž většina jsou marketingové agentury. Celkový obrat holdingu činí 600 miliónů korun ročně.

Michal je asi nejkvalifikovanějším člověkem na téma budování agentur, s jakým jsem zatím mohl natáčet. Vybudoval jich už několik, k čemuž přispělo i to, že už v 16 letech odešel z domova a začal se sám živit.

V rozhovoru jsme si povídali především o tom, jak se budují úspěšné digitální agentury, co je od sebe nejvíce odlišuje a co je pro každou agenturou tou největší hodnotou, která rozhoduje o jejím úspěchu na trhu.

Co v rozhovoru uslyšíte?

  • Co odlišuje jednotlivé agentury?
  • Jak se buduje firemní kultura?
  • Jak hledat a vybírat leadery jednotlivých agentur?
  • Co dělají české agentury často špatně a proč je punk především pro juniory?
  • Co je základem úspěchu agentury a jak se s ní prosadit na trhu?
  • Proč KINDRED GROUP nebuduje jednu agenturu místo několik a proč mezi nimi podporuje soutěživost?
  • Co agenturám přináší nejvíce klientů?
  • Proč Michal už v 16 odešel z domova?

O agenturním byznysu tu toho najdete více:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

pavol-adamcak-web

60 e-commerce specialistů pod jednou střechou. Jak se buduje Dexfinity? | Pavol Adamčák

Premium
jakub-roz-web

Zaplaťte sami sebe první. Jak se buduje vysoce zisková agentura? | Jakub Rož

Právě vyšlo

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

Eliška Císařová

Před 5 roky

Dobrý den,
video je velice povedené, měla bych jen dva komentáře k tomu, co pan Nýdrle říká na začátku. Nejprve říká, že přitahují do firmy spíše extroverty, protože ti umí lépe komunikovat směrem ke klientům. Je sice možné, že takové lidi ve firmě skutečně mají, ale obecně schopnost umět komunikovat na úrovni jakéhosi konzultanta nemá s extraverzí a introverzí nic společného. I introvert může být v komunikaci velice schopný. Druhá věc, který mne trochu zarazila byla, když prohlásil, že má jakousi schopnost přitahovat a odhadovat lidi, které se do společnosti hodí. Tuto schopnost má ale svým způsobem každý a pojmenovává jí jen o pár pět dříve. Každý si totiž přitahuje ty lidi, kteří jsou mu co nejvíce podobní.
Jinak práci i osobnost pana Nárdle obdivuji a společnost(i) velice uznávám. :)
Hezký den, Eliška Císařová

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
petr-sima-web

Jak investovat do startupů? | Petr Šíma (DEPO ventures)

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Inzerce