Inzerce

Michal Nýdrle (KINDRED GROUP): Punk není cesta, jak udržet kvalitní lidi

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Michal Nýdrle je CEO holdingu KINDRED GROUP, který obsahuje celé porftolio firem, z nichž většina jsou marketingové agentury. Celkový obrat holdingu činí 600 miliónů korun ročně.

Michal je asi nejkvalifikovanějším člověkem na téma budování agentur, s jakým jsem zatím mohl natáčet. Vybudoval jich už několik, k čemuž přispělo i to, že už v 16 letech odešel z domova a začal se sám živit.

V rozhovoru jsme si povídali především o tom, jak se budují úspěšné digitální agentury, co je od sebe nejvíce odlišuje a co je pro každou agenturou tou největší hodnotou, která rozhoduje o jejím úspěchu na trhu.

Co v rozhovoru uslyšíte?

  • Co odlišuje jednotlivé agentury?
  • Jak se buduje firemní kultura?
  • Jak hledat a vybírat leadery jednotlivých agentur?
  • Co dělají české agentury často špatně a proč je punk především pro juniory?
  • Co je základem úspěchu agentury a jak se s ní prosadit na trhu?
  • Proč KINDRED GROUP nebuduje jednu agenturu místo několik a proč mezi nimi podporuje soutěživost?
  • Co agenturám přináší nejvíce klientů?
  • Proč Michal už v 16 odešel z domova?

O agenturním byznysu tu toho najdete více:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

Pro předplatitele
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Právě vyšlo

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

tomas-pokorny-web

Stagnace e-shopu. Jak si uvolnit ruce a opět růst? | Tomáš Pokorný (Dogsie.cz)

Pro předplatitele
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Komentáře

Eliška Císařová

Před 4 roky

Dobrý den,
video je velice povedené, měla bych jen dva komentáře k tomu, co pan Nýdrle říká na začátku. Nejprve říká, že přitahují do firmy spíše extroverty, protože ti umí lépe komunikovat směrem ke klientům. Je sice možné, že takové lidi ve firmě skutečně mají, ale obecně schopnost umět komunikovat na úrovni jakéhosi konzultanta nemá s extraverzí a introverzí nic společného. I introvert může být v komunikaci velice schopný. Druhá věc, který mne trochu zarazila byla, když prohlásil, že má jakousi schopnost přitahovat a odhadovat lidi, které se do společnosti hodí. Tuto schopnost má ale svým způsobem každý a pojmenovává jí jen o pár pět dříve. Každý si totiž přitahuje ty lidi, kteří jsou mu co nejvíce podobní.
Jinak práci i osobnost pana Nárdle obdivuji a společnost(i) velice uznávám. :)
Hezký den, Eliška Císařová

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?