Inzerce

Ondřej Sláma o prodeji INBORN. Kdy prodat vlastní firmu?

Ondřej Sláma před několika týdny prodal svoji online marketingovou agenturu INBORN Adexpresu Jana Galgonka. Co ho k tomu vedlo a z čeho měl při podnikání nejhorší spaní?

Inzerce

Ondřej firmu prodal po 5 letech v době, kdy měla 17 zaměstnanců a ročně její objem spravovaných online investic činil přes 100 milionů Kč. Poté se rozhodl pro změnu a dnes v Adexpresu působí jako performance director.

„Někdo podniká jako Mirek Dušín a někdo tím úplně opačným přístupem,“ říká v našem rozhovoru a vypráví o největších chybách, které v podnikání udělal. Zmínil třeba chybu za půl milionu nebo přečerpaný rozpočet na klientovu kampaň.

Prodej firmy pro něj znamenal nový kariérní krok, ale zároveň i úlevu od problémů, které si řada začínajících podnikatelů neuvědomuje. Na LinkedIn napsal článek, ve kterm popisuje, co ho k prodeji firmy vedlo. V rozhovoru svoje myšlenky rozvádí a přidává důvody navíc.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaké to je najednou nebýt v pozici majitele a šéfa firmy, ale v pozici zaměstnance?
  • Proč Ondřej firmu prodal a co tím získal?
  • Proč neprodal jen část firmy?
  • Kdy byste i vy měli o prodeji firmy uvažovat?
  • Jak se buduje online marketingová agentura?
  • Jaká největší rizika musí podnikatel při budování firmy nést?
  • Z čeho měl Ondřej největší obavy?
  • Jak se v podnikání bránit chybám?
  • Proč i firma s dostatkem klientů musí investovat do marketingu?
  • Kdy jako freelancer začít budovat vlastní firmu?
  • Co by Ondřej poradil ostatním majitelům firem?
jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 4 roky

Opět další parádní rozhovor a velmi profesionální a hlavně zajímavé povídání p. Slámy.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?