Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Ján Simkanič: Jak se spouštěl český Deník N a jak se mu dnes daří?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

V den 100. výročí od vzniku Československa, 28. října 2018, spustil svůj ostrý provoz nezávislý internetový deník Deník N. Již tehdy jsem se s jeho ředitelem Jánem Simkaničem domluvil na to, že pro vás za pár měsíců shrneme, jak spuštění deníku probíhalo a jakých výsledků dosáhl. Ten den právě nastal.

S Jánem jsme natáčeli už v minulosti o tom, jak se daří velkým internetovým médiím. Tehdy zněl poměrně skepticky, což mu ale nezabránilo přijmout výzvu a postavit se do čela Deníku N, který je postaven na placeném obsahu, který vydává na svém webu a ve formě papírových novin.

Probrali jsme vše od přípravy spuštění deníků, až po první výsledky, kterých dosáhl. Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se připravovalo spuštění Deníku N?
  • Z čeho je financován a jak nad financemi jeho vedení přemýšlí?
  • Jak získalo první předplatitele a jak naplnilo svá očekávání?
  • Jak Deník N vybíral redaktory do svého týmu?
  • Jak pracuje na vlastním marketingu a co chystá do budoucna?
  • Do kdy mu dávají investoři čas, aby se dostal do zelených čísel?

Další rozhovory o českých médiích:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Leoš

Před 5 roky

Máte podcast? Osobně preferuji text, ale když už máte videohovor, tak bych jej chtěl poslechnout v autě. MP3 je míň pohodlné.

Odpovědět »

Jiří Rostecký Sledovat @jirirostecky

Před 5 roky

Leoši, no jasně. Hned vpravo nad videem jsou odkazy. Případně jej najdete na iTunes, Spotify, Google Podcasts a dalších platformách.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Dědictví: Co se stane s vaším majetkem, pokud nečekaně zemřete? | Marek Odehnal

Premium
karel-borovicka-web

Jak podnikat na volné noze bez zbytečného stresu a ambiciózních cílů? | Karel Borovička

petr-macek-web

Jaká čísla sledovat ve firmě? Důležitá KPIs napříč oblastmi | Petr Macek (Caflou)

Premium
david-makovsky-web

Prodal e-shop s vlastními produkty. U toho studuje vysokou školu | David Makovský

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

jiri-jemelka-web

Řídit e-shop jako firmu. Jak se to dělá? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
tomas-havryluk-web

Tomáš Havryluk: Jak dostat firmu na vyšší úroveň? Zkušenosti z Alzy a startupu Medevio