Inzerce

Inzerce

Filip Horký (Seznam Zprávy): Proč by měl být někdo spokojený s tím, že je nejlepší v Česku?

Filip Horký patří mezi nejznámnější české mladé novináře. Začínal psaním článků o fotbale, pokračoval jako reportér České televize, stal se jedním z členů DVTV a teprve před pár dny přešel do Seznam Zpráv. Je mu 25 let a na kontě má už řadu ocenění.

Kromě místa v žebříčku 30 pod 30 českého Forbesu získal i novinářskou Křepelku, která se uděluje nadějným novinářům do 33 let. Svou cestu do mediálního světa si přitom dláždí sám – do České televize mu pomohla jedna zpráva na Facebooku, kterou zaslal své oblíbené moderátorce. Zaujal ji a získal tak svou vysněnou práci.

„My neděláme nic navíc, ale jsme ukřivdění, že nemáme nic navíc,“ říká v našem rozhovoru s tím, že teď je nejlepší příležitost pro mladé novináře prosadit se. V rozhovoru jsme si povídali nejen o jeho příběhu, ale i o jeho velkých ambicích do budoucna a co mohou udělat ostatní proto, aby se také prosadili v médiích a aby nastartovali svou kariéru.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak zní Filipův příběh a jak se mu povedlo nastartovat svou kariéru?
  • Proč dnes studuje vysokou školu a jak zní jeho plán B?
  • Co doporučuje mladým lidem a jakých chyb se podle něj nejčastěji dopouští?
  • Jak se naučil anglicky a proč s ní stále není spokojen?
  • Podle jakých pravidel spravuje svůj Twitter a proč se cítí jako v bublině?
  • Jaké jsou jeho ambice do budoucna a od koho se nejvíce inspiruje?
  • Co se chystá vybudovat v Seznam Zprávách a jaké pro to má podmínky?
  • Proč už ve 23 letech prodělal totální vyčerpání, kvůli kterému mu dočasně ochrnula půlka obličeje?

Neodcházejte. Je tu toho víc:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

pavel-kotas-web

Pavel Kotas (Previo.cz): Vývoj více produktů naráz, boj s konkurencí, procesy ve firmě

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

Právě vyšlo

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Tomáš Tunys

Před 3 roky

Nechci kritizovat, ale myslím si, že takhle dlouhý rozhovor jen málokdo zhlédne… :/ Odhadoval bych, že asi 15 min bude ideálních. Toť můj názor, souhlasíte?

Odpovědět »

T.K.

Před 3 roky

Nesouhlasime. Vetsinu lidi co znam a sleduje rozhovory na MladyPodnikatel od Jirky, jsou prave radi za jejich delku a obsah (Nekdy toho z lidi vytahne opravdu hodne!). Ja osobne je posloucham na pozadi jako podcast. Jsou casti rozhovoru, na ktere si clovek prepne nebo si je pretoci zpet. Tedy budes vyjimka ;-)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

tomas-janu-web

Tomáš Janů: Jak se dělá e-commerce v Avastu?

lukas-krejca-web

Lukáš Krejča: Jak vybudovat kariéru freelancera a spadnout s egem na dno v Dubaji

pocitac-ruka-prst-web

Příklady řízení online reputace. Jaké ponaučení si z nich odnést?

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

Inzerce