Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Radek Kedroň: Jak vznikal iRozhlas.cz?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

18. dubna 2017 zahájil Český rozhlas provoz nového zpravodajského serveru iRozhlas.cz. Jeho šéfredaktorem se stal Radek Kedroň, který v minulosti vedl například server Lidovky.cz, domácí zpravodajství časopisu Týden a působil v redakcích Hospodářských novin a MF DNES.

Radek Kedroň zvládl už nejednu velkou výzvu. Povedlo se mu například odtajnit jména agentů StB, kteří pracovali v Hradní stráži Václava Havla, zmapoval tuneláž státního Fondu dětí a mládeže a publikoval sérii textů o dodávce českých zbraní do válčící části Afriky, v níž se angažovali i vrcholoví politici. V rámci projektu Konta X prověřoval majetek politiků, přinutil Poslaneckou sněmovnu, aby zveřejňovala jména takzvaných létajících politiků a podrobně se věnoval i kauze Davida Ratha, o níž napsal knihu Operace Rath (zdroj: rozhlas.cz).

Teď čelí další výzvě. Společně se svými kolegy na internet přináší úplně nový zpravodajský server, který provozuje Český rozhlas. Server iRozhlas.cz je tedy veřejnoprávním médiem, což mu například umožňuje na web nenasazovat vůbec žádnou reklamu. Je pokračovatelem původního zpravodajského serveru Českého rozhlasu, který ale trápily problémy jak navenek (např. neměl název), tak uvnitř (redakci trápila frustrace).

V rozhovoru jsme probírali, jak se iRozhlas.cz připravoval, jaké má ambice a jak se řídí médium, které nemusí hledět na počty kliků na reklamní plochy.

Inzerce

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se po prvních měsících provozu iRozhlasu daří?
  • Co obnáší práce šéfredaktora v úplně nové redakci?
  • V čem se chce iRozhlas odlišit od ostatních médií?
  • Proč na jeho webu nenajdeme skoro žádná vlastní videa?
  • S jakým obsahem chce vedle textu pracovat (např. infografiky, audio apod.)?
  • Co znamená úspěch v případě veřejnoprávního média, které neprodává reklamu?
  • Co je potřeba pro to, aby se novináři cítili dobře a odváděli dobrou práci?
  • K čemu by se Radek Kedroň rád do budoucna vrátil a jaké největší změny po příchodu do Českého rozhlasu udělal?

Česká média na Mladém podnikateli:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Tomáš Podvín Sledovat @podvinho

Před 7 roky

Vynikající rozhovor. Opravdu velmi zajímavé otázky i odpovědi. Jen více rozhovorů se zajímavými lidmi z médií. Je jich v Česku fakt hodně :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)