Inzerce

Inzerce

Robert Čásenský (Reportér): Jak se zakládá nový časopis?

Robert Čásenský patří mezi novináře, kterých si vážím ze všech nejvíce. Novinařině se začal věnovat v roce 1993, psal do Českého deníku, Denního Telegrafu a Lidových novin. Poté nastoupil do MF DNES, kterou od roku 2006 vedl jako šéfredaktor.

Z MF DNES odešel poté, co ji v roce 2013 koupil Andrej Babiš, a založil úplně nový projekt, který pojmenoval Reportér. Ten vychází jako tištěný magazín, ale je dostupný i ve své webové a elektronické verzi. Věnuje se společenským, politickým a byznysovým tématům a přináší exkluzivní reportáže, rozhovory a odborné analýzy. Najdete na něm ale i originální povídky a eseje.

První číslo Reportéra vyšlo 15. září 2014 a už obsahovalo reklamu prvních inzerentů. Robert v rozhovoru vysvětluje, co pomohlo začátky časopisu zafinancovat, jak získal první inzerenty a co mu dnes po čtenářské, ale i byznysové stránce funguje nejvíce.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Reportér vznikal a proč se Robert nepřidal k něčemu již existujícímu?
  • Kolik založení takového magazínu stojí a jak se financuje?
  • Kdo magazín čte a jak redakce se svými čtenáři pracuje?
  • Jak se aktivně zvyšuje náklad tištěného magazínu?
  • Co všechno dokáže nabídnout inzerentům a jak jim do jejich reklamy fušuje?
  • Jak v marketingu Reportéra figurují trafiky a letadla?
  • Proč má tištěný časopis vlastní web a funguje jako akviziční nástroj na nové předplatitelé?
  • Jaká budoucnost čeká printové magazíny a jak je ovlivňují sociální sítě?
  • Jaký byl pro Roberta skok z pozice šéfredaktora MF Dnes do úplně nového malého magazínu?
  • Jak se v Česku cítí jako novinář a jak reaguje na verbální útoky na novináře, oligarchizaci apod.?

robert-casensky-jiri-rostecky

Nepřehlédněte:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

radek-majer-web

Jak přemýšlí a pracuje Radek Majer z TTC Teleport?

jan-moudrik-web

Jak přemýšlí a pracuje Jan Moudřík z Alza.cz

Právě vyšlo

pavel-jaros-web

Finanční řízení a strategie v e-shopu Korálky.cz| Pavel Jaroš

jiri-diblik-web

Jak získat investora a jak naložit s jeho penězi? | Jiří Diblík

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Komentáře

Pavel T

Před 4 roky

Jirko, jen takový poznatek, v článku, pod videem linkujete např. na Reportéra (web časáku) – já si pustil video, mezi tím čtu, co píšete, chci se kouknout na web – a ejhle, neskočilo mi to do nového okna (což sem tak trošku čekal) a tedy se mi video vyplo a musel jsem znovu zpět a hledat, kde jsem vlastně skončil.

Dole např. hážete linky do nového okna, tak to zkuste dělat i výše :-)
Děkuju.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

libor-pilar-web

Libor Pilař: E-shopy, které začínají od nuly, to mají hodně těžké

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

content-web

Jaké formáty obsahu pomáhají hodnocení webu vyhledávači?

vit-mistina

VIDEO: Vít Miština o budování značky a archetypech

Inzerce