Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Robert Čásenský (Reportér): Jak se zakládá nový časopis?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 97 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Robert Čásenský patří mezi novináře, kterých si vážím ze všech nejvíce. Novinařině se začal věnovat v roce 1993, psal do Českého deníku, Denního Telegrafu a Lidových novin. Poté nastoupil do MF DNES, kterou od roku 2006 vedl jako šéfredaktor.

Z MF DNES odešel poté, co ji v roce 2013 koupil Andrej Babiš, a založil úplně nový projekt, který pojmenoval Reportér. Ten vychází jako tištěný magazín, ale je dostupný i ve své webové a elektronické verzi. Věnuje se společenským, politickým a byznysovým tématům a přináší exkluzivní reportáže, rozhovory a odborné analýzy. Najdete na něm ale i originální povídky a eseje.

První číslo Reportéra vyšlo 15. září 2014 a už obsahovalo reklamu prvních inzerentů. Robert v rozhovoru vysvětluje, co pomohlo začátky časopisu zafinancovat, jak získal první inzerenty a co mu dnes po čtenářské, ale i byznysové stránce funguje nejvíce.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Reportér vznikal a proč se Robert nepřidal k něčemu již existujícímu?
  • Kolik založení takového magazínu stojí a jak se financuje?
  • Kdo magazín čte a jak redakce se svými čtenáři pracuje?
  • Jak se aktivně zvyšuje náklad tištěného magazínu?
  • Co všechno dokáže nabídnout inzerentům a jak jim do jejich reklamy fušuje?
  • Jak v marketingu Reportéra figurují trafiky a letadla?
  • Proč má tištěný časopis vlastní web a funguje jako akviziční nástroj na nové předplatitelé?
  • Jaká budoucnost čeká printové magazíny a jak je ovlivňují sociální sítě?
  • Jaký byl pro Roberta skok z pozice šéfredaktora MF Dnes do úplně nového malého magazínu?
  • Jak se v Česku cítí jako novinář a jak reaguje na verbální útoky na novináře, oligarchizaci apod.?

robert-casensky-jiri-rostecky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Nepřehlédněte:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

radek-majer-web

Jak přemýšlí a pracuje Radek Majer z TTC Teleport?

jan-moudrik-web

Jak přemýšlí a pracuje Jan Moudřík z Alza.cz

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Pavel T

Před 5 roky

Jirko, jen takový poznatek, v článku, pod videem linkujete např. na Reportéra (web časáku) – já si pustil video, mezi tím čtu, co píšete, chci se kouknout na web – a ejhle, neskočilo mi to do nového okna (což sem tak trošku čekal) a tedy se mi video vyplo a musel jsem znovu zpět a hledat, kde jsem vlastně skončil.

Dole např. hážete linky do nového okna, tak to zkuste dělat i výše :-)
Děkuju.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Inzerce