Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Robert Čásenský (Reportér): Jak se zakládá nový časopis?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Robert Čásenský patří mezi novináře, kterých si vážím ze všech nejvíce. Novinařině se začal věnovat v roce 1993, psal do Českého deníku, Denního Telegrafu a Lidových novin. Poté nastoupil do MF DNES, kterou od roku 2006 vedl jako šéfredaktor.

Inzerce

Z MF DNES odešel poté, co ji v roce 2013 koupil Andrej Babiš, a založil úplně nový projekt, který pojmenoval Reportér. Ten vychází jako tištěný magazín, ale je dostupný i ve své webové a elektronické verzi. Věnuje se společenským, politickým a byznysovým tématům a přináší exkluzivní reportáže, rozhovory a odborné analýzy. Najdete na něm ale i originální povídky a eseje.

První číslo Reportéra vyšlo 15. září 2014 a už obsahovalo reklamu prvních inzerentů. Robert v rozhovoru vysvětluje, co pomohlo začátky časopisu zafinancovat, jak získal první inzerenty a co mu dnes po čtenářské, ale i byznysové stránce funguje nejvíce.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Reportér vznikal a proč se Robert nepřidal k něčemu již existujícímu?
  • Kolik založení takového magazínu stojí a jak se financuje?
  • Kdo magazín čte a jak redakce se svými čtenáři pracuje?
  • Jak se aktivně zvyšuje náklad tištěného magazínu?
  • Co všechno dokáže nabídnout inzerentům a jak jim do jejich reklamy fušuje?
  • Jak v marketingu Reportéra figurují trafiky a letadla?
  • Proč má tištěný časopis vlastní web a funguje jako akviziční nástroj na nové předplatitelé?
  • Jaká budoucnost čeká printové magazíny a jak je ovlivňují sociální sítě?
  • Jaký byl pro Roberta skok z pozice šéfredaktora MF Dnes do úplně nového malého magazínu?
  • Jak se v Česku cítí jako novinář a jak reaguje na verbální útoky na novináře, oligarchizaci apod.?

robert-casensky-jiri-rostecky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Nepřehlédněte:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

radek-majer-web

Jak přemýšlí a pracuje Radek Majer z TTC Teleport?

jan-moudrik-web

Jak přemýšlí a pracuje Jan Moudřík z Alza.cz

Právě vyšlo

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Pavel T

Před 6 roky

Jirko, jen takový poznatek, v článku, pod videem linkujete např. na Reportéra (web časáku) – já si pustil video, mezi tím čtu, co píšete, chci se kouknout na web – a ejhle, neskočilo mi to do nového okna (což sem tak trošku čekal) a tedy se mi video vyplo a musel jsem znovu zpět a hledat, kde jsem vlastně skončil.

Dole např. hážete linky do nového okna, tak to zkuste dělat i výše :-)
Děkuju.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce