Robert Čásenský patří mezi novináře, kterých si vážím ze všech nejvíce. Novinařině se začal věnovat v roce 1993, psal do Českého deníku, Denního Telegrafu a Lidových novin. Poté nastoupil do MF DNES, kterou od roku 2006 vedl jako šéfredaktor.
Z MF DNES odešel poté, co ji v roce 2013 koupil Andrej Babiš, a založil úplně nový projekt, který pojmenoval Reportér. Ten vychází jako tištěný magazín, ale je dostupný i ve své webové a elektronické verzi. Věnuje se společenským, politickým a byznysovým tématům a přináší exkluzivní reportáže, rozhovory a odborné analýzy. Najdete na něm ale i originální povídky a eseje.
První číslo Reportéra vyšlo 15. září 2014 a už obsahovalo reklamu prvních inzerentů. Robert v rozhovoru vysvětluje, co pomohlo začátky časopisu zafinancovat, jak získal první inzerenty a co mu dnes po čtenářské, ale i byznysové stránce funguje nejvíce.
Robert Čásenský:
Magazín Reportér:
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Pavel T
Před 8 roky
Jirko, jen takový poznatek, v článku, pod videem linkujete např. na Reportéra (web časáku) – já si pustil video, mezi tím čtu, co píšete, chci se kouknout na web – a ejhle, neskočilo mi to do nového okna (což sem tak trošku čekal) a tedy se mi video vyplo a musel jsem znovu zpět a hledat, kde jsem vlastně skončil.
Dole např. hážete linky do nového okna, tak to zkuste dělat i výše :-)
Děkuju.
Odpovědět »