Inzerce

Inzerce

Lukáš Záhoř: Jak funguje Stream.cz a jak se připravují nové pořady?

Jsou pořady, které peníze vydělávají, a pořady, které jsou vlajkové lodě. Uživit se tvorbou vlastních pořadů je možné, ale musíte jich tvořit více. Jak funguje internetová televize Stream.cz a jak se i vy můžete stát její hvězdou? O tom mluvil šéfproducent Streamu Lukáš Záhoř.

Kancelář Blaník, Kazmova ONE MAN SHOW, A dost! nebo třeba Jídlo s.r.o. To jsou jen některé pořady populární internetové televize Stream.cz, která vzniká pod záštitou Seznamu. Jejím šéfproducentem je Lukáš Záhoř, který se podílel už na stovkách pořadů, z nichž některé byly úspěšné a některé naprosté faily.

V rozhovoru mne zajímalo třeba to, podle čeho Seznam.cz poměřuje úspěšnost jednotlivých pořadů – zda je to podle peněz, sledovanosti nebo podle něčeho jiného. Dozvěděl jsem se, že ne všechny pořady jsou výdělečné, ale přesto jejich tvorba pokračuje. Největší roční rozpočet má pořad Honzy Tůmy A dost!, což mne překvapilo také, ale po vysvětlení od Lukáše jsem to rychle pochopil.

Bavili jsme se spolu i o monetizaci jednotlivých pořadů (věděli jste, že na Streamu nejsou skoro žádné reklamní bannery?) a hledání nových tvůrců, které se stanou hvězdami televize.

Co všechno se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak probíhá tvorba jednotlivých pořadů a kdo všechno se na ní podílí?
  • Kolik stojí jeden pořad a jak se určují jednotlivé rozpočty?
  • Podle čeho se určuje úspěšnost pořadů? Je to podle sledovanosti?
  • Co na Streamu chybí a jak se tam přemýšlí nad další tvorbou?
  • Jak se i vy můžete stát hvězdou Streamu a proč tam nenajdete více youtuberů?
  • Odkud chodí na Stream nejvíce lidí a jak se nové pořady propagují?
  • Co Streamu vydělává peníze a jak se chystá pořady monetizovat do budoucna?
  • Jak bude Stream vypadat za pár let a na jaké formáty pořadů se můžeme těšit?

Know-how a inspirace zdarma:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

Právě vyšlo

konstantin-margaretis-web

Budování managementu firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

michal-koubek-1-web

Michal Koubek (IdeaSupport.cz): Co podnikatelé nejčastěji podceňují ve finančním řízení?

ondrej-preuss-web

Negativní recenze: Jak s nimi naložit a kdo zodpovídá za jejich obsah?

jiri-jemelka-web

Jiří Jemelka: Jak úspěšně předat vedení firmy svému nástupci?

marek-walder-web

VIDEO: Marek Walder: Jakých chyb v SEO se e-shopaři dopouštějí nejčastěji?

Inzerce