Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Lukáš Záhoř: Jak funguje Stream.cz a jak se připravují nové pořady?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Jsou pořady, které peníze vydělávají, a pořady, které jsou vlajkové lodě. Uživit se tvorbou vlastních pořadů je možné, ale musíte jich tvořit více. Jak funguje internetová televize Stream.cz a jak se i vy můžete stát její hvězdou? O tom mluvil šéfproducent Streamu Lukáš Záhoř.

Kancelář Blaník, Kazmova ONE MAN SHOW, A dost! nebo třeba Jídlo s.r.o. To jsou jen některé pořady populární internetové televize Stream.cz, která vzniká pod záštitou Seznamu. Jejím šéfproducentem je Lukáš Záhoř, který se podílel už na stovkách pořadů, z nichž některé byly úspěšné a některé naprosté faily.

V rozhovoru mne zajímalo třeba to, podle čeho Seznam.cz poměřuje úspěšnost jednotlivých pořadů – zda je to podle peněz, sledovanosti nebo podle něčeho jiného. Dozvěděl jsem se, že ne všechny pořady jsou výdělečné, ale přesto jejich tvorba pokračuje. Největší roční rozpočet má pořad Honzy Tůmy A dost!, což mne překvapilo také, ale po vysvětlení od Lukáše jsem to rychle pochopil.

Bavili jsme se spolu i o monetizaci jednotlivých pořadů (věděli jste, že na Streamu nejsou skoro žádné reklamní bannery?) a hledání nových tvůrců, které se stanou hvězdami televize.

Inzerce

Co všechno se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak probíhá tvorba jednotlivých pořadů a kdo všechno se na ní podílí?
  • Kolik stojí jeden pořad a jak se určují jednotlivé rozpočty?
  • Podle čeho se určuje úspěšnost pořadů? Je to podle sledovanosti?
  • Co na Streamu chybí a jak se tam přemýšlí nad další tvorbou?
  • Jak se i vy můžete stát hvězdou Streamu a proč tam nenajdete více youtuberů?
  • Odkud chodí na Stream nejvíce lidí a jak se nové pořady propagují?
  • Co Streamu vydělává peníze a jak se chystá pořady monetizovat do budoucna?
  • Jak bude Stream vypadat za pár let a na jaké formáty pořadů se můžeme těšit?

Know-how a inspirace zdarma:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký

daniel-musil-web

Revenue operations: Co to je a proč by to vaše firma měla řešit? | Daniel Musil (AITOM)

jiri-jemelka-web

Roste vám konkurence? Jak to na to reagovat? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
jiri-rostecky-topline3

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

Premium Nyní zdarma
jirkovi-klienti-3

Jirkovi klienti #3: Úspěšné podnikání neexistuje

Premium
jiri-navratil-web

Dr. Max roste. Co ho odlišuje ve velmi konkurenčním prostředí? | Jiří Navrátil

jaroslav-pokorny-web

Růst malé firmy na miliardu. Co je potřeba změnit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)