Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Lukáš Záhoř: Jak funguje Stream.cz a jak se připravují nové pořady?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

RozhovorVideo

Jsou pořady, které peníze vydělávají, a pořady, které jsou vlajkové lodě. Uživit se tvorbou vlastních pořadů je možné, ale musíte jich tvořit více. Jak funguje internetová televize Stream.cz a jak se i vy můžete stát její hvězdou? O tom mluvil šéfproducent Streamu Lukáš Záhoř.

Kancelář Blaník, Kazmova ONE MAN SHOW, A dost! nebo třeba Jídlo s.r.o. To jsou jen některé pořady populární internetové televize Stream.cz, která vzniká pod záštitou Seznamu. Jejím šéfproducentem je Lukáš Záhoř, který se podílel už na stovkách pořadů, z nichž některé byly úspěšné a některé naprosté faily.

V rozhovoru mne zajímalo třeba to, podle čeho Seznam.cz poměřuje úspěšnost jednotlivých pořadů – zda je to podle peněz, sledovanosti nebo podle něčeho jiného. Dozvěděl jsem se, že ne všechny pořady jsou výdělečné, ale přesto jejich tvorba pokračuje. Největší roční rozpočet má pořad Honzy Tůmy A dost!, což mne překvapilo také, ale po vysvětlení od Lukáše jsem to rychle pochopil.

Bavili jsme se spolu i o monetizaci jednotlivých pořadů (věděli jste, že na Streamu nejsou skoro žádné reklamní bannery?) a hledání nových tvůrců, které se stanou hvězdami televize.

Co všechno se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak probíhá tvorba jednotlivých pořadů a kdo všechno se na ní podílí?
  • Kolik stojí jeden pořad a jak se určují jednotlivé rozpočty?
  • Podle čeho se určuje úspěšnost pořadů? Je to podle sledovanosti?
  • Co na Streamu chybí a jak se tam přemýšlí nad další tvorbou?
  • Jak se i vy můžete stát hvězdou Streamu a proč tam nenajdete více youtuberů?
  • Odkud chodí na Stream nejvíce lidí a jak se nové pořady propagují?
  • Co Streamu vydělává peníze a jak se chystá pořady monetizovat do budoucna?
  • Jak bude Stream vypadat za pár let a na jaké formáty pořadů se můžeme těšit?

Know-how a inspirace zdarma:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu