Inzerce

Inzerce

Dan Přibáň: Co vás naučí výpravy v trabantech napříč světem?

Kdo je dnes v Česku více spojený s trabanty než Dan Přibáň? Jeho cestovatelský projekt Transtrabant zahrnuje už 4 expedice napříč světem a získal si obrovskou popularitu u diváků. Co se Dan díky tomu naučil o médiích, marketingu, byznyse i o lidech?

Dan Přibáň je profesí původně novinář. Pracoval jako redaktor portálu iDnes.cz, časopisu ABC a vedl časopis VTM Science, po jehož zrušení se vydal na volnou nohu. V roce 2007 uspořádal v trabantu první expedici z Evropy do Asie a započal tak zatím 4dílnou řadu expedic, které si získaly miliony diváků.

Pro diváky Mladého podnikatele je na celém Danově příběhu zajímavých několik věcí. Třeba to, jak expedice financuje, jak získává nové sponzory, na co si dát pozor při crowdfundingu nebo jak dělat marketing a tvořit atraktivní obsah. O to a o mnoho více se Dan podělil v našem rozhovoru.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak projekt Transtrabant vznikl?
  • Co všechno jeho tvorba obnáší?
  • Proč si získal takovou popularitu a co si z toho Dan odnesl za ponaučení?
  • Jak se dělá marketing podobných expedic?
  • Jak funguje byznys Trabantů? Dá se na tom všem vydělat peníze?
  • Jak získat sponzory pro váš projekt?
  • Jak se dělá úspěšný crowdfunding a co při něm nepodcenit?
  • Jak Trabanti změnili samotného Dana?

Trailer:


Další zajímavosti:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

filip-drimalka-web

Filip Dřímalka: Digitální inovace a budoucnost e-commerce

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

lubos-volkov-web

Luboš Volkov: Lepšího designéra od horšího odlišuje schopnost nabídnout řešení problému

Právě vyšlo

konstantin-margaretis-web

Budování managementu firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Petr Hložek Sledovat @ok2cqr

Před 4 roky

Skvělý rozhovor, občas jsem se smál až mi slzy tekly. Díky!

Odpovědět »

Vláďa Macek

Před 4 roky

Děkuju za rozhovor s fajn člověkem! V.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

vetyska-velky

VIDEO: Jan Vetyška: Málokdo si uvědomuje, jaká dřina je provozovat e-shop

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

matej-krejci-web

Matěj Krejčí: Závislost dospělých na technologiích, duševní hygiena, chytré triky sociálních sítí

peter-hajducek-web

Peter Hajduček (Footshop): Rozšiřování sortimentu, financování e-shopu, zvládání krize

Inzerce