Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Karel „Kovy“ Kovář: Jak se stát úspěšným youtuberem?

Má více než 400 000 odběratelů. Jeho úspěch na Youtube ale nevznikl ze dne na den. Jak ho dosáhl?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingVideo

Karel Kovář je youtuber vystupující pod přezdívkou Kovy. V době natáčení měl více jak 380 000 odběratelů a v rozhovoru odkryl, jak je získal, jak pro ně tvoří nový obsah, co k tomu používá za vybavení a jak na tom všem vydělává peníze.

Lidí, kteří mluví o youtuberech, je hodně. Málokdo s nimi ale má praktické zkušenosti a ještě méně z nich si tvorbu videí vyzkoušelo na vlastní kůži. Karel patří mezi ty úspěšnější české youtubery a jeho tvorba je v mnoha ohledech specifická – např. se do ní snaží začlenit témata, která jsou pro společnost skutečně důležitá.

Na jeho Youtube kanále proto najdete třeba video o vyhlašování slavíků a nenávisti, expedici do Íránu nebo o politice.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se stát úspěšným youtuberem?
  • Jak na Youtube získat co největší publikum?
  • Jak přistupovat ke tvorbě nového obsahu?
  • Jaké vybavení k jeho tvorbě použít?
  • Jak na tom všem vydělat peníze?
  • Jak pracovat s fanoušky a motivovat je k odběru kanálu?
  • Jak fungují spolupráce s youtubery?
  • Jakou Karel předpovídá youtuberům budoucnost?

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 2

  1. Miroslav Hora

    -

    Tak youtuber konečně uloven :). Drtivá většina trendové dnešní tvorby je těžká neregulovaná komerce cílená na dětského diváka a jeho povrchní potřeby – tahle kosmetika z tebe udělá COOL holku, tento telefon z tebe udělá lepšího člověka,… Chybí tu něco jako Rada pro Rozhlasové a Televizní vysílání, čehož zneužívají agentury, které často i nutí teenagery (nejen, viz standashow – video o reklamě na YT) k nemorálnímu chování (buď vyřčením, že je to normální, nebo financemi, kdo odolá? Pokud najednou dostane tisícové příjmy a je mu kolem 15 let…). Čísla na youtube – odběratelé 100.000+ a milión, stačí si u profilu „velkého“ českého youtubera na facebooku zjistit zemi fanouška a zjistíte (u velkých účtů to facebook ukazuje volně v Insights, plus trocha dotazování na FB databázi), že je tam spousta Rusů, Brazilců,… nebude to na YT obdobně? Tedy čast odběratelů je naprosto nerelevantní nečeské publikum, ne-li až podvodné (robotické) z hlediska inzerentů… Asi je to do určité míry tichá praxe agentur a youtuber s tím nemá nic společného, ale on pak je tváří podvodu na diváky a inzerenty… Český youtube byl dříve regulován malými až žádnými přijmy, točil jen ten, kdo měl co říct. Dnes většina populárních youtuberů netočí pro své publikum, ale pro své peníze, bez ohledu na morální hodnoty. A ono je to znát, problém je v tom, že je to pak vzor pro dětského diváka, který ty vzory teprve hledá a kvalitu nerozlišuje… A pokud Týnuš učí holčičky, bez plastiky to nejde… a video ani neoznačí 18+, aby byla větší sledovanost, něco je špatně. Prošlo by něco takového v dětském televizním pořadu?

    Pokud opomenu český edukační obsah (sledovanost 10, 100 až malé tisíce zhlédnutí, ale největší přínos pro diváka), tak populárních youtuberů, kteří za něco stojí a jejich tvorba nestojí jen na laciném žertu, je jen pár. Aleš Bejr a bezdomovci (i přes kontroverzi jak to dělá, je to ukázka lidskosti narozdíl od konzumu), Martin Rota (kritický přistup ke světu, práce s informací, popularizace vědy), Kovy (kritický přistup ke společenskému chování mladé generace), něco málo NejFake a další už bych hledal velmi těžko… Obecně tu chybí originalita.

    Další věc, vybírání finančních příspěvků od dětí bez vědomí jejich rodičů se mi nezdá jako úplně morální způsob obživy.

    Odpovědět
  2. Iveta D.

    -

    Super! První člověk, který změnil můj názor na youtubery. Maximálně souhlasím s tím co bylo řečeno na konci. Řada youtuberů opravdu vystupují jako magoři a nemyslím si, že je vhodný, aby takový lidé byli vzorem mladé generaci (pořad parťáci – what the hell??) Jsem ráda, že existuje i někdo takový jako Karel Kovář, komu očividně není jedno jaký má vliv na svoje followery. Jen tak dál! :-)

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář

Křišťálová Lupa 2017

Skrýt reklamu