Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Karel „Kovy“ Kovář: Jak se stát úspěšným youtuberem?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Karel Kovář je youtuber vystupující pod přezdívkou Kovy. V době natáčení měl více jak 380 000 odběratelů a v rozhovoru odkryl, jak je získal, jak pro ně tvoří nový obsah, co k tomu používá za vybavení a jak na tom všem vydělává peníze.

Lidí, kteří mluví o youtuberech, je hodně. Málokdo s nimi ale má praktické zkušenosti a ještě méně z nich si tvorbu videí vyzkoušelo na vlastní kůži. Karel patří mezi ty úspěšnější české youtubery a jeho tvorba je v mnoha ohledech specifická – např. se do ní snaží začlenit témata, která jsou pro společnost skutečně důležitá.

Na jeho Youtube kanále proto najdete třeba video o vyhlašování slavíků a nenávisti, expedici do Íránu nebo o politice.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se stát úspěšným youtuberem?
  • Jak na Youtube získat co největší publikum?
  • Jak přistupovat ke tvorbě nového obsahu?
  • Jaké vybavení k jeho tvorbě použít?
  • Jak na tom všem vydělat peníze?
  • Jak pracovat s fanoušky a motivovat je k odběru kanálu?
  • Jak fungují spolupráce s youtubery?
  • Jakou Karel předpovídá youtuberům budoucnost?

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Miroslav Hora

Před 7 roky

Tak youtuber konečně uloven :). Drtivá většina trendové dnešní tvorby je těžká neregulovaná komerce cílená na dětského diváka a jeho povrchní potřeby – tahle kosmetika z tebe udělá COOL holku, tento telefon z tebe udělá lepšího člověka,… Chybí tu něco jako Rada pro Rozhlasové a Televizní vysílání, čehož zneužívají agentury, které často i nutí teenagery (nejen, viz standashow – video o reklamě na YT) k nemorálnímu chování (buď vyřčením, že je to normální, nebo financemi, kdo odolá? Pokud najednou dostane tisícové příjmy a je mu kolem 15 let…). Čísla na youtube – odběratelé 100.000+ a milión, stačí si u profilu „velkého“ českého youtubera na facebooku zjistit zemi fanouška a zjistíte (u velkých účtů to facebook ukazuje volně v Insights, plus trocha dotazování na FB databázi), že je tam spousta Rusů, Brazilců,… nebude to na YT obdobně? Tedy čast odběratelů je naprosto nerelevantní nečeské publikum, ne-li až podvodné (robotické) z hlediska inzerentů… Asi je to do určité míry tichá praxe agentur a youtuber s tím nemá nic společného, ale on pak je tváří podvodu na diváky a inzerenty… Český youtube byl dříve regulován malými až žádnými přijmy, točil jen ten, kdo měl co říct. Dnes většina populárních youtuberů netočí pro své publikum, ale pro své peníze, bez ohledu na morální hodnoty. A ono je to znát, problém je v tom, že je to pak vzor pro dětského diváka, který ty vzory teprve hledá a kvalitu nerozlišuje… A pokud Týnuš učí holčičky, bez plastiky to nejde… a video ani neoznačí 18+, aby byla větší sledovanost, něco je špatně. Prošlo by něco takového v dětském televizním pořadu?

Pokud opomenu český edukační obsah (sledovanost 10, 100 až malé tisíce zhlédnutí, ale největší přínos pro diváka), tak populárních youtuberů, kteří za něco stojí a jejich tvorba nestojí jen na laciném žertu, je jen pár. Aleš Bejr a bezdomovci (i přes kontroverzi jak to dělá, je to ukázka lidskosti narozdíl od konzumu), Martin Rota (kritický přistup ke světu, práce s informací, popularizace vědy), Kovy (kritický přistup ke společenskému chování mladé generace), něco málo NejFake a další už bych hledal velmi těžko… Obecně tu chybí originalita.

Další věc, vybírání finančních příspěvků od dětí bez vědomí jejich rodičů se mi nezdá jako úplně morální způsob obživy.

Odpovědět »

Iveta D.

Před 7 roky

Super! První člověk, který změnil můj názor na youtubery. Maximálně souhlasím s tím co bylo řečeno na konci. Řada youtuberů opravdu vystupují jako magoři a nemyslím si, že je vhodný, aby takový lidé byli vzorem mladé generaci (pořad parťáci – what the hell??) Jsem ráda, že existuje i někdo takový jako Karel Kovář, komu očividně není jedno jaký má vliv na svoje followery. Jen tak dál! :-)

Odpovědět »

Hanka Šormová

Před 6 roky

Dík Jirko za tento rozhovor, začla jsem díky tobě Kovyho sledovat. Sama mám začínající YouTube kanál a ráda sleduji ty úspěšnější v oboru. Mrzí mě, jak je u nás Youtubování vnímáno a někdy degradováno, připomíná mi to situaci s copywritingem a vůbec světem služeb v online světě :( Snad se to bude zlepšovat právě díky takovým lidem jako jsi ty, Kovy a další, co nad tvorbou přemýšlí.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)