Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Karel „Kovy“ Kovář: Jak se stát úspěšným youtuberem?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Karel Kovář je youtuber vystupující pod přezdívkou Kovy. V době natáčení měl více jak 380 000 odběratelů a v rozhovoru odkryl, jak je získal, jak pro ně tvoří nový obsah, co k tomu používá za vybavení a jak na tom všem vydělává peníze.

Inzerce

Lidí, kteří mluví o youtuberech, je hodně. Málokdo s nimi ale má praktické zkušenosti a ještě méně z nich si tvorbu videí vyzkoušelo na vlastní kůži. Karel patří mezi ty úspěšnější české youtubery a jeho tvorba je v mnoha ohledech specifická – např. se do ní snaží začlenit témata, která jsou pro společnost skutečně důležitá.

Na jeho Youtube kanále proto najdete třeba video o vyhlašování slavíků a nenávisti, expedici do Íránu nebo o politice.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se stát úspěšným youtuberem?
  • Jak na Youtube získat co největší publikum?
  • Jak přistupovat ke tvorbě nového obsahu?
  • Jaké vybavení k jeho tvorbě použít?
  • Jak na tom všem vydělat peníze?
  • Jak pracovat s fanoušky a motivovat je k odběru kanálu?
  • Jak fungují spolupráce s youtubery?
  • Jakou Karel předpovídá youtuberům budoucnost?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Miroslav Hora

Před 6 roky

Tak youtuber konečně uloven :). Drtivá většina trendové dnešní tvorby je těžká neregulovaná komerce cílená na dětského diváka a jeho povrchní potřeby – tahle kosmetika z tebe udělá COOL holku, tento telefon z tebe udělá lepšího člověka,… Chybí tu něco jako Rada pro Rozhlasové a Televizní vysílání, čehož zneužívají agentury, které často i nutí teenagery (nejen, viz standashow – video o reklamě na YT) k nemorálnímu chování (buď vyřčením, že je to normální, nebo financemi, kdo odolá? Pokud najednou dostane tisícové příjmy a je mu kolem 15 let…). Čísla na youtube – odběratelé 100.000+ a milión, stačí si u profilu „velkého“ českého youtubera na facebooku zjistit zemi fanouška a zjistíte (u velkých účtů to facebook ukazuje volně v Insights, plus trocha dotazování na FB databázi), že je tam spousta Rusů, Brazilců,… nebude to na YT obdobně? Tedy čast odběratelů je naprosto nerelevantní nečeské publikum, ne-li až podvodné (robotické) z hlediska inzerentů… Asi je to do určité míry tichá praxe agentur a youtuber s tím nemá nic společného, ale on pak je tváří podvodu na diváky a inzerenty… Český youtube byl dříve regulován malými až žádnými přijmy, točil jen ten, kdo měl co říct. Dnes většina populárních youtuberů netočí pro své publikum, ale pro své peníze, bez ohledu na morální hodnoty. A ono je to znát, problém je v tom, že je to pak vzor pro dětského diváka, který ty vzory teprve hledá a kvalitu nerozlišuje… A pokud Týnuš učí holčičky, bez plastiky to nejde… a video ani neoznačí 18+, aby byla větší sledovanost, něco je špatně. Prošlo by něco takového v dětském televizním pořadu?

Pokud opomenu český edukační obsah (sledovanost 10, 100 až malé tisíce zhlédnutí, ale největší přínos pro diváka), tak populárních youtuberů, kteří za něco stojí a jejich tvorba nestojí jen na laciném žertu, je jen pár. Aleš Bejr a bezdomovci (i přes kontroverzi jak to dělá, je to ukázka lidskosti narozdíl od konzumu), Martin Rota (kritický přistup ke světu, práce s informací, popularizace vědy), Kovy (kritický přistup ke společenskému chování mladé generace), něco málo NejFake a další už bych hledal velmi těžko… Obecně tu chybí originalita.

Další věc, vybírání finančních příspěvků od dětí bez vědomí jejich rodičů se mi nezdá jako úplně morální způsob obživy.

Odpovědět »

Iveta D.

Před 6 roky

Super! První člověk, který změnil můj názor na youtubery. Maximálně souhlasím s tím co bylo řečeno na konci. Řada youtuberů opravdu vystupují jako magoři a nemyslím si, že je vhodný, aby takový lidé byli vzorem mladé generaci (pořad parťáci – what the hell??) Jsem ráda, že existuje i někdo takový jako Karel Kovář, komu očividně není jedno jaký má vliv na svoje followery. Jen tak dál! :-)

Odpovědět »

Hanka Šormová

Před 5 roky

Dík Jirko za tento rozhovor, začla jsem díky tobě Kovyho sledovat. Sama mám začínající YouTube kanál a ráda sleduji ty úspěšnější v oboru. Mrzí mě, jak je u nás Youtubování vnímáno a někdy degradováno, připomíná mi to situaci s copywritingem a vůbec světem služeb v online světě :( Snad se to bude zlepšovat právě díky takovým lidem jako jsi ty, Kovy a další, co nad tvorbou přemýšlí.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Inzerce