Inzerce

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

Je to tak trochu i zlatá klec. Zdědit rodinnou firmu a převzít její vedení s sebou nese obrovskou zodpovědnost, velké oběti a mnohdy i řešení naprosto nečekaných situací. Své o tom ví i Zuzana Ceralová Petrofová, ředitelka největšího výrobce akustických klavírů a pianin v Evropě PETROF.

PETROF obchoduje na 5 kontinentech a dováží do více než 65 zemí světa. V jejím čele stojí představitelka 5. generace rodiny Petrofů Zuzana Ceralová Petrofová. Ta v našem rozhovoru přiznává, že se původně chtěla věnovat farmacii, ale nakonec navázala na rodinnou tradici a převzala vedení firmy.

Nebylo to pro ni vůbec jednoduché. Ačkoliv firma PETROF přežila mnoho světových krizí, války, privatizaci a řadu dalších náročných období, bylo to vlastně nedávno, kdy Zuzana Ceralová Petrofová musela hromadně propouštět zaměstnance a hledat pro firmu nové zdroje příjmu. Dokonce se dostala i do situace, kdy jí někdo vyhrožoval zničením celé firmy.

Její příběh, ale i ohlédnutí do historie společnosti PETROF, si můžete přehrát v rozhovoru výše nebo v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaký byl zakladatel firmy PETROF Antonín Petrof a jak společnost vedl?
  • Jak dnes historie firmy pomáhá Zuzaně Ceralové Petrofové ve vedení firmy?
  • Jak se dokázala vypořádat s velkými krizemi ve firmě a co se při tom naučila?
  • Co doporučuje ostatním podnikatelům pro zvládání náročných krizí?
  • Jaká je firemní kultura firmy PETROF?
  • Jak dnes byznysově funguje a proč se zaměřuje na dlouhodobý úspěch?

Další příběhy českých firem:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

michal-nydrle-web

Michal Nýdrle (KINDRED GROUP): Punk není cesta, jak udržet kvalitní lidi

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)