Inzerce

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

Je to tak trochu i zlatá klec. Zdědit rodinnou firmu a převzít její vedení s sebou nese obrovskou zodpovědnost, velké oběti a mnohdy i řešení naprosto nečekaných situací. Své o tom ví i Zuzana Ceralová Petrofová, ředitelka největšího výrobce akustických klavírů a pianin v Evropě PETROF.

Inzerce

PETROF obchoduje na 5 kontinentech a dováží do více než 65 zemí světa. V jejím čele stojí představitelka 5. generace rodiny Petrofů Zuzana Ceralová Petrofová. Ta v našem rozhovoru přiznává, že se původně chtěla věnovat farmacii, ale nakonec navázala na rodinnou tradici a převzala vedení firmy.

Nebylo to pro ni vůbec jednoduché. Ačkoliv firma PETROF přežila mnoho světových krizí, války, privatizaci a řadu dalších náročných období, bylo to vlastně nedávno, kdy Zuzana Ceralová Petrofová musela hromadně propouštět zaměstnance a hledat pro firmu nové zdroje příjmu. Dokonce se dostala i do situace, kdy jí někdo vyhrožoval zničením celé firmy.

Její příběh, ale i ohlédnutí do historie společnosti PETROF, si můžete přehrát v rozhovoru výše nebo v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaký byl zakladatel firmy PETROF Antonín Petrof a jak společnost vedl?
  • Jak dnes historie firmy pomáhá Zuzaně Ceralové Petrofové ve vedení firmy?
  • Jak se dokázala vypořádat s velkými krizemi ve firmě a co se při tom naučila?
  • Co doporučuje ostatním podnikatelům pro zvládání náročných krizí?
  • Jaká je firemní kultura firmy PETROF?
  • Jak dnes byznysově funguje a proč se zaměřuje na dlouhodobý úspěch?

Další příběhy českých firem:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

michal-nydrle-web

Michal Nýdrle (KINDRED GROUP): Punk není cesta, jak udržet kvalitní lidi

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

Právě vyšlo

lukas-kovac-web

Rozjezd Qerka, B2B prodej, získávání investorů | Lukáš Kovač

martin-stanovsky-web

Řízení cashflow digitální agentury | Martin Stanovský

katerina-hanusova-web

Tragédie v rodině a rozjezd prosperujícího e-shopu | Kateřina Hanušová (NaSvačinu.cz)

Nejoblíbenější

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding