Inzerce

Inzerce

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

Je to tak trochu i zlatá klec. Zdědit rodinnou firmu a převzít její vedení s sebou nese obrovskou zodpovědnost, velké oběti a mnohdy i řešení naprosto nečekaných situací. Své o tom ví i Zuzana Ceralová Petrofová, ředitelka největšího výrobce akustických klavírů a pianin v Evropě PETROF.

PETROF obchoduje na 5 kontinentech a dováží do více než 65 zemí světa. V jejím čele stojí představitelka 5. generace rodiny Petrofů Zuzana Ceralová Petrofová. Ta v našem rozhovoru přiznává, že se původně chtěla věnovat farmacii, ale nakonec navázala na rodinnou tradici a převzala vedení firmy.

Nebylo to pro ni vůbec jednoduché. Ačkoliv firma PETROF přežila mnoho světových krizí, války, privatizaci a řadu dalších náročných období, bylo to vlastně nedávno, kdy Zuzana Ceralová Petrofová musela hromadně propouštět zaměstnance a hledat pro firmu nové zdroje příjmu. Dokonce se dostala i do situace, kdy jí někdo vyhrožoval zničením celé firmy.

Její příběh, ale i ohlédnutí do historie společnosti PETROF, si můžete přehrát v rozhovoru výše nebo v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaký byl zakladatel firmy PETROF Antonín Petrof a jak společnost vedl?
  • Jak dnes historie firmy pomáhá Zuzaně Ceralové Petrofové ve vedení firmy?
  • Jak se dokázala vypořádat s velkými krizemi ve firmě a co se při tom naučila?
  • Co doporučuje ostatním podnikatelům pro zvládání náročných krizí?
  • Jaká je firemní kultura firmy PETROF?
  • Jak dnes byznysově funguje a proč se zaměřuje na dlouhodobý úspěch?

Další příběhy českých firem:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

michal-nydrle-web

Michal Nýdrle (KINDRED GROUP): Punk není cesta, jak udržet kvalitní lidi

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

Právě vyšlo

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

Nejoblíbenější

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

jarda-vidim-web

Jarda Vidim (eVisions.cz): Růst digitální agentury, interní procesy, expanze do Německa

pocitac-ruka-prst-web

Příklady řízení online reputace. Jaké ponaučení si z nich odnést?

pavel-pajkrt

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

martin-lonsky-web

Martin Lonský (ApuTime): Jak váš byznys změní 3,5 měsíce s americkými startupy?

Inzerce