Inzerce

Milan Petr (McPen): Financování nového byznysu, rozjezd firmy, práce s daty

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

V roce 2009 od svého zaměstnavatele odkoupil 3 papírnictví. Dnes Milan Petr stojí v čele celorepublikové sítě 27 prodejen papírnictví McPen. V rozhovoru mluvil o tom, jak získával peníze od svých přátel, jak nad novými prodejnami přemýšlí a jak mu byznys zefektivňuje práce s daty.

Když vstoupíte do většiny českých papírnictví, vrátíte se o pár desítek let zpátky. Běžně totiž příliš neinovují a nedokázaly se přizpůsobit moderním trendům. To si Milan Petr uvědomil hned na začátku a začal svoje papírnictví stavět tak, aby vás zaujaly už na první pohled.

Jelikož firma vznikla až v roce 2009, může se zdát, že sama na trh přišla poměrně pozdě. Milan Petr měl ale v oboru letité zkušenosti, protože dříve pracoval na manažerské pozici v jedné z firem, která sama papírnictví provozovala. Jeho zkušenosti, ale i známosti a vztahy s dodavateli mu následně pomohly firmu rozjet.

Peníze si půjčoval od přátel. Koncept nových papírnictví si nechal vypracovat od specialistů. Podíl ve firmě prodal reklamní agentuře výměnou za její služby. A i v kamenných prodejnách umí pracovat s daty, které mu velmi zefektivňují práci.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vzniklo papírnictví McPen?
  • Jak Milan Petr získával peníze do začátku firmy a jak si vybudoval svou kredibilitu?
  • V čem se McPen odlišuje od konkurence?
  • Jak přemýšlí nad svými prodejnami a v čem jsou jiné než ostatní?
  • Podle čeho se poměřuje kvalita sortimentu v papírnictví?
  • Jak McPen pracuje s daty a k čemu je využívá?
  • Co by Milan Petr doporučil ostatním podnikatelům, včetně těch začínajících?

Inspirace navíc – poslechni si další rozhovory:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-puncochar-web

Jan Punčochář: Řízení restaurace, otevírání nového podniku, marketing v gastro byznysu

tomas-vala-web

Tomáš Vala: Jak zvládá pandemii SIKO, investice do technologií, krizové plány

richard-galovic-web

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

Právě vyšlo

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Pro předplatitele
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?