Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Milan Petr (McPen): Financování nového byznysu, rozjezd firmy, práce s daty

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

V roce 2009 od svého zaměstnavatele odkoupil 3 papírnictví. Dnes Milan Petr stojí v čele celorepublikové sítě 27 prodejen papírnictví McPen. V rozhovoru mluvil o tom, jak získával peníze od svých přátel, jak nad novými prodejnami přemýšlí a jak mu byznys zefektivňuje práce s daty.

Když vstoupíte do většiny českých papírnictví, vrátíte se o pár desítek let zpátky. Běžně totiž příliš neinovují a nedokázaly se přizpůsobit moderním trendům. To si Milan Petr uvědomil hned na začátku a začal svoje papírnictví stavět tak, aby vás zaujaly už na první pohled.

Jelikož firma vznikla až v roce 2009, může se zdát, že sama na trh přišla poměrně pozdě. Milan Petr měl ale v oboru letité zkušenosti, protože dříve pracoval na manažerské pozici v jedné z firem, která sama papírnictví provozovala. Jeho zkušenosti, ale i známosti a vztahy s dodavateli mu následně pomohly firmu rozjet.

Peníze si půjčoval od přátel. Koncept nových papírnictví si nechal vypracovat od specialistů. Podíl ve firmě prodal reklamní agentuře výměnou za její služby. A i v kamenných prodejnách umí pracovat s daty, které mu velmi zefektivňují práci.

Inzerce

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vzniklo papírnictví McPen?
  • Jak Milan Petr získával peníze do začátku firmy a jak si vybudoval svou kredibilitu?
  • V čem se McPen odlišuje od konkurence?
  • Jak přemýšlí nad svými prodejnami a v čem jsou jiné než ostatní?
  • Podle čeho se poměřuje kvalita sortimentu v papírnictví?
  • Jak McPen pracuje s daty a k čemu je využívá?
  • Co by Milan Petr doporučil ostatním podnikatelům, včetně těch začínajících?

Inspirace navíc – poslechni si další rozhovory:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký