Inzerce

Inzerce

Milan Petr (McPen): Financování nového byznysu, rozjezd firmy, práce s daty

V roce 2009 od svého zaměstnavatele odkoupil 3 papírnictví. Dnes Milan Petr stojí v čele celorepublikové sítě 27 prodejen papírnictví McPen. V rozhovoru mluvil o tom, jak získával peníze od svých přátel, jak nad novými prodejnami přemýšlí a jak mu byznys zefektivňuje práce s daty.

Když vstoupíte do většiny českých papírnictví, vrátíte se o pár desítek let zpátky. Běžně totiž příliš neinovují a nedokázaly se přizpůsobit moderním trendům. To si Milan Petr uvědomil hned na začátku a začal svoje papírnictví stavět tak, aby vás zaujaly už na první pohled.

Jelikož firma vznikla až v roce 2009, může se zdát, že sama na trh přišla poměrně pozdě. Milan Petr měl ale v oboru letité zkušenosti, protože dříve pracoval na manažerské pozici v jedné z firem, která sama papírnictví provozovala. Jeho zkušenosti, ale i známosti a vztahy s dodavateli mu následně pomohly firmu rozjet.

Peníze si půjčoval od přátel. Koncept nových papírnictví si nechal vypracovat od specialistů. Podíl ve firmě prodal reklamní agentuře výměnou za její služby. A i v kamenných prodejnách umí pracovat s daty, které mu velmi zefektivňují práci.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vzniklo papírnictví McPen?
  • Jak Milan Petr získával peníze do začátku firmy a jak si vybudoval svou kredibilitu?
  • V čem se McPen odlišuje od konkurence?
  • Jak přemýšlí nad svými prodejnami a v čem jsou jiné než ostatní?
  • Podle čeho se poměřuje kvalita sortimentu v papírnictví?
  • Jak McPen pracuje s daty a k čemu je využívá?
  • Co by Milan Petr doporučil ostatním podnikatelům, včetně těch začínajících?

Inspirace navíc – poslechni si další rozhovory:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

jan-puncochar-web

Jan Punčochář: Řízení restaurace, otevírání nového podniku, marketing v gastro byznysu

lubos-martinek-web

Luboš Martínek: Kavárny a marketing CrossCafe, EET a pracovní síly na trhu

jakub-krejcik-web

Jakub Krejčík: Jak vznikl nutriční nápoj MANA?

Právě vyšlo

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

ondrej-slama-web

Ondřej Sláma o prodeji INBORN. Kdy prodat vlastní firmu?

michal-nydrle-web

Michal Nýdrle (KINDRED GROUP): Punk není cesta, jak udržet kvalitní lidi

muz-prekvapeni-pocitac-web

Linkbuilding: O jaké zpětné odkazy byste měli mít zájem?

zdenek-dvorak-web

VIDEO: Zdeněk Dvořák: Proč by měl e-shop psát blog?

Inzerce