Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Milan Petr (McPen): Financování nového byznysu, rozjezd firmy, práce s daty

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 191 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

V roce 2009 od svého zaměstnavatele odkoupil 3 papírnictví. Dnes Milan Petr stojí v čele celorepublikové sítě 27 prodejen papírnictví McPen. V rozhovoru mluvil o tom, jak získával peníze od svých přátel, jak nad novými prodejnami přemýšlí a jak mu byznys zefektivňuje práce s daty.

Inzerce

Když vstoupíte do většiny českých papírnictví, vrátíte se o pár desítek let zpátky. Běžně totiž příliš neinovují a nedokázaly se přizpůsobit moderním trendům. To si Milan Petr uvědomil hned na začátku a začal svoje papírnictví stavět tak, aby vás zaujaly už na první pohled.

Jelikož firma vznikla až v roce 2009, může se zdát, že sama na trh přišla poměrně pozdě. Milan Petr měl ale v oboru letité zkušenosti, protože dříve pracoval na manažerské pozici v jedné z firem, která sama papírnictví provozovala. Jeho zkušenosti, ale i známosti a vztahy s dodavateli mu následně pomohly firmu rozjet.

Peníze si půjčoval od přátel. Koncept nových papírnictví si nechal vypracovat od specialistů. Podíl ve firmě prodal reklamní agentuře výměnou za její služby. A i v kamenných prodejnách umí pracovat s daty, které mu velmi zefektivňují práci.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vzniklo papírnictví McPen?
  • Jak Milan Petr získával peníze do začátku firmy a jak si vybudoval svou kredibilitu?
  • V čem se McPen odlišuje od konkurence?
  • Jak přemýšlí nad svými prodejnami a v čem jsou jiné než ostatní?
  • Podle čeho se poměřuje kvalita sortimentu v papírnictví?
  • Jak McPen pracuje s daty a k čemu je využívá?
  • Co by Milan Petr doporučil ostatním podnikatelům, včetně těch začínajících?

Inspirace navíc – poslechni si další rozhovory:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

radek-klein-web

Trdelníky. Jak funguje byznys, do kterého se může zapojit každý? | Radek Klein (Trdlokafé)

zuzana-fryaufova-web

Jak se vyrábí bloky, zápisníky a další produkty young_block? | Zuzana Fryaufová

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

Právě vyšlo

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

Nejoblíbenější

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Inzerce