Inzerce

Inzerce

Petr Litoš (Crew.cz): Firma jako koníček, prodej komiksů a jednička na trhu

Když se zaměříte jenom na komiksy, jsou největší na českém trhu. Přesto je to neživí a firmu mají spíše jako koníček. V dnešním rozhovoru se dozvíte něco o podnikání v komiksovém světě, budování komunity, ale i o komiksech a jejich skutečném kouzlu.

Petr Litoš je spolumajitelem komiksového vydavatelství Crew.cz. Pokud si myslíte, že už komiksy nikdo nečte, šeredně se mýlíte. Podle Petra jejich prodej neustále stoupá a momentálně se nacházíme v nejlepší době, jakou kdy komiksy zažily. Český komiksový trh se podle něj pohybuje kolem 100 miliónů korun ročně.

Crew.cz, kterému sami říkají spíše „Krev“, vydalo například pecky na Garfield, Simpsonovi, Batman, Deadpool, World of Warcraft a mnoho dalších. Prodávají dokonce několik typů komiksů, které se liší v různých částech světa.

Co jim vydělává nejvíce peněz? Jak získávají nové zákazníky? A proč z firmy nikdy neudělali byznys, kterému by se věnovali naplno? Přesně o tom je tento rozhovor.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak trh s komiksy funguje?
  • Jaké komiksy se prodávají nejvíce a kolik se na nich dá vydělat peněz?
  • Podle čeho Crew.cz vybírá nové tituly a jak probíhá jejich distribuce?
  • Jak Crew.cz řeší marketingu komiksů?
  • Co přispívá k budování komunity a jak ji nejlépe využít?
  • Jaké existují na světě komiksy, čím se liší a v čem jsou krásné?
  • Proč se Petr nevěnuje vydavatelství naplno a jaké s ním má plány?
  • Jak budou vypadat komiksy za pár let a jak je ovlivnila digitalizace?

Další zajímavé rozhovory:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

Právě vyšlo

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Roman

Před 3 roky

Pěkný rozhovor, díky za něj. Firma jako koníček – a cokoli jiného – to tak musí být, pak je možné předpokládat úspěch – když se skloubí ještě talent, dobré obchodní příležitosti a trocha toho štěstí. partner.teletrade-dj.cz

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

ondrej-preuss-soukromi-web

Fotíte na veřejnosti? Sdílíte fotky na sociálních sítích? Dejte si pozor na tyto problémy…

Michaela Kurtaničová

Content marketing u e-shopu s neatraktivním zbožím. Jak na něj?

Instant Articles

Jak ovlivní Instant Articles Facebooku značky médií?

Inzerce