Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Petr Litoš (Crew.cz): Firma jako koníček, prodej komiksů a jednička na trhu

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Když se zaměříte jenom na komiksy, jsou největší na českém trhu. Přesto je to neživí a firmu mají spíše jako koníček. V dnešním rozhovoru se dozvíte něco o podnikání v komiksovém světě, budování komunity, ale i o komiksech a jejich skutečném kouzlu.

Inzerce

Petr Litoš je spolumajitelem komiksového vydavatelství Crew.cz. Pokud si myslíte, že už komiksy nikdo nečte, šeredně se mýlíte. Podle Petra jejich prodej neustále stoupá a momentálně se nacházíme v nejlepší době, jakou kdy komiksy zažily. Český komiksový trh se podle něj pohybuje kolem 100 miliónů korun ročně.

Crew.cz, kterému sami říkají spíše „Krev“, vydalo například pecky na Garfield, Simpsonovi, Batman, Deadpool, World of Warcraft a mnoho dalších. Prodávají dokonce několik typů komiksů, které se liší v různých částech světa.

Co jim vydělává nejvíce peněz? Jak získávají nové zákazníky? A proč z firmy nikdy neudělali byznys, kterému by se věnovali naplno? Přesně o tom je tento rozhovor.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak trh s komiksy funguje?
  • Jaké komiksy se prodávají nejvíce a kolik se na nich dá vydělat peněz?
  • Podle čeho Crew.cz vybírá nové tituly a jak probíhá jejich distribuce?
  • Jak Crew.cz řeší marketingu komiksů?
  • Co přispívá k budování komunity a jak ji nejlépe využít?
  • Jaké existují na světě komiksy, čím se liší a v čem jsou krásné?
  • Proč se Petr nevěnuje vydavatelství naplno a jaké s ním má plány?
  • Jak budou vypadat komiksy za pár let a jak je ovlivnila digitalizace?

Další zajímavé rozhovory:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Roman

Před 6 roky

Pěkný rozhovor, díky za něj. Firma jako koníček – a cokoli jiného – to tak musí být, pak je možné předpokládat úspěch – když se skloubí ještě talent, dobré obchodní příležitosti a trocha toho štěstí. partner.teletrade-dj.cz

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Inzerce