Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Martin Molčan: Prodej Feedo.cz, investor pro e-shop, expanze do zahraničí

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopyVideo

Kolují různá čísla o tom, kolik máme v Česku e-shopů. Určitě jich není málo, ale jen ojediněle se setkáte s tím, že by některý e-shop měl vlastního investora. O tom se mluví spíše mezi startupy. Feedo.cz ale takového investora mělo a jeho zakladatel Martin Molčan firmu dovedl až k pozoruhodnému exitu.

Za prodej 100% podílu totiž oba majitelé neinkasovali peníze, ale podíl v jiné společnosti. Prodat celou firmu byla navíc podmínka kupce. V rozhovoru jsme rozebírali, zda byla pro prodej skutečně ta správná chvíle a jak e-shop na takový obchod připravit.

Probrali jsme i toho investora. Získat investici pro svůj e-shop může pro řadu podnikatelů značnou vzpruhou. Kdy se ale investora oslovit a do jakých e-shopů nejspíš bude investovat?

Na závěr jsme si nechali téma zahraniční expanze, kterou si Feedo vyzkoušelo i v několika zemích.

Případová studie: Feedo.cz: Na 50 % nákupů se podílí e-mailový marketing

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč se Feedo rozhodlo získat investora a jak to firmu změnilo?
  • Jak proběhl prodej firmy a jaká byla „prodejní cena“?
  • Jak majitelé Feeda nad budoucností e-shopu přemýšleli?
  • Kdy se jiným e-shopům vyplatí oslovit investora a jak to udělat?
  • Jak zvládnout zahraniční expanzi a jaké trhy Feedo nejvíce potrápily?

Know-how e-shopařů zadarmo:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu