Inzerce

Inzerce

Martin Molčan: Prodej Feedo.cz, investor pro e-shop, expanze do zahraničí

Kolují různá čísla o tom, kolik máme v Česku e-shopů. Určitě jich není málo, ale jen ojediněle se setkáte s tím, že by některý e-shop měl vlastního investora. O tom se mluví spíše mezi startupy. Feedo.cz ale takového investora mělo a jeho zakladatel Martin Molčan firmu dovedl až k pozoruhodnému exitu.

Za prodej 100% podílu totiž oba majitelé neinkasovali peníze, ale podíl v jiné společnosti. Prodat celou firmu byla navíc podmínka kupce. V rozhovoru jsme rozebírali, zda byla pro prodej skutečně ta správná chvíle a jak e-shop na takový obchod připravit.

Probrali jsme i toho investora. Získat investici pro svůj e-shop může pro řadu podnikatelů značnou vzpruhou. Kdy se ale investora oslovit a do jakých e-shopů nejspíš bude investovat?

Na závěr jsme si nechali téma zahraniční expanze, kterou si Feedo vyzkoušelo i v několika zemích.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč se Feedo rozhodlo získat investora a jak to firmu změnilo?
  • Jak proběhl prodej firmy a jaká byla „prodejní cena“?
  • Jak majitelé Feeda nad budoucností e-shopu přemýšleli?
  • Kdy se jiným e-shopům vyplatí oslovit investora a jak to udělat?
  • Jak zvládnout zahraniční expanzi a jaké trhy Feedo nejvíce potrápily?

Know-how e-shopařů zadarmo:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Nejoblíbenější

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

Webová analytika

10 mýtů webové analytiky, kterým nevěřte

Master mind skupiny

Michal Hantl: Jak využít mastermind skupiny pro svoje podnikání?

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jan-pils-web

Jan Pils: Budování Kytary.cz, komunitní marketing, spolupráce s vendory

Inzerce