Inzerce

Petr Vodák (About Fun): Jak funguje byznys s mobilními hrami?

WarFriends, Mega Dead Pixel, Tiny Miners nebo třeba LETZ Match! To jsou hry, které vyvinulo pražské vývojářské studio About Fun. Jeho zakladatel a ředitel Petr Vodák byl hostem rozhovoru pro Mladého podnikatele.

Inzerce

Denně vychází na světlo světa zhruba 500 mobilních her. Některé hry se hrají i celé roky a hráči jsou schopni v nich utratit i milióny korun. Prorazit s vlastní hrou je nesmírně těžké a velkou roli v tom hraje i náhoda. Nikdo třeba neví, co udělat pro to, aby vaši hru propagoval sám Apple nebo Google, u kterých hráči hry nakupují.

Když About Fun novou hru vydá, aktualizuje si Petr Vodák App Store snad každých 5 vteřin. Vývoj hry může trvat i dlouhé roky a náklady na její provoz v čase rostou – zdaleka to není tak, že vytvoříte hru, vydáte ji a máte vystaráno. Ta skutečná práce – práce analytiků a dalších lidí – teprve začíná.

V našem dnešním rozhovoru zjistíte, co se skrývá za hrami, jako jsou Angry Birds, a jak se už dnešní herní svět přizpůsobuje individuálním potřebám hráčů v reálném čase, když zrovna sedí třeba na záchodě a hrají (ano, i to, kdy hráči hru hrají, je důležité). Co je základem úspěchu mobilní hry a jak se na ní dají vydělávat peníze? Poslechněte si náš rozhovor s Petrem Vodákem.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak probíhá vývoj mobilních her v About Fun?
  • Z čeho se tento vývoj financuje a jak rostou náklady v čase?
  • Co tvoří byznys model jednotlivých her a které hry vydělávají nejvíce?
  • Co je základem úspěchu hry na mobil a co Petr považuje za kvalitní hru?
  • Co spojuje nejúspěšnější hry na světě a co se skrývá za nimi?
  • Jak se ve světě mobilních her pracuje s analytikou a jak ovlivňuje samotné hry?
  • Co se stane, když About Fun vydá novou hru?

Další inspirativní rozhovory:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz