Inzerce

Inzerce

Petr Vodák (About Fun): Jak funguje byznys s mobilními hrami?

WarFriends, Mega Dead Pixel, Tiny Miners nebo třeba LETZ Match! To jsou hry, které vyvinulo pražské vývojářské studio About Fun. Jeho zakladatel a ředitel Petr Vodák byl hostem rozhovoru pro Mladého podnikatele.

Denně vychází na světlo světa zhruba 500 mobilních her. Některé hry se hrají i celé roky a hráči jsou schopni v nich utratit i milióny korun. Prorazit s vlastní hrou je nesmírně těžké a velkou roli v tom hraje i náhoda. Nikdo třeba neví, co udělat pro to, aby vaši hru propagoval sám Apple nebo Google, u kterých hráči hry nakupují.

Když About Fun novou hru vydá, aktualizuje si Petr Vodák App Store snad každých 5 vteřin. Vývoj hry může trvat i dlouhé roky a náklady na její provoz v čase rostou – zdaleka to není tak, že vytvoříte hru, vydáte ji a máte vystaráno. Ta skutečná práce – práce analytiků a dalších lidí – teprve začíná.

V našem dnešním rozhovoru zjistíte, co se skrývá za hrami, jako jsou Angry Birds, a jak se už dnešní herní svět přizpůsobuje individuálním potřebám hráčů v reálném čase, když zrovna sedí třeba na záchodě a hrají (ano, i to, kdy hráči hru hrají, je důležité). Co je základem úspěchu mobilní hry a jak se na ní dají vydělávat peníze? Poslechněte si náš rozhovor s Petrem Vodákem.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak probíhá vývoj mobilních her v About Fun?
  • Z čeho se tento vývoj financuje a jak rostou náklady v čase?
  • Co tvoří byznys model jednotlivých her a které hry vydělávají nejvíce?
  • Co je základem úspěchu hry na mobil a co Petr považuje za kvalitní hru?
  • Co spojuje nejúspěšnější hry na světě a co se skrývá za nimi?
  • Jak se ve světě mobilních her pracuje s analytikou a jak ovlivňuje samotné hry?
  • Co se stane, když About Fun vydá novou hru?

Další inspirativní rozhovory:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

Právě vyšlo

pavel-jaros-web

Finanční řízení a strategie v e-shopu Korálky.cz| Pavel Jaroš

jiri-diblik-web

Jak získat investora a jak naložit s jeho penězi? | Jiří Diblík

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

bohumil-pokstefl-web

Bohumil Pokštefl (Kontentino): Vyplatí se zakládat nový Buffer?

vladimir-dedek-web

Vladimír Dědek: Vývoj e-shopu a hledání vývojářů (nejen) v Alze

marek-walder-web

VIDEO: Marek Walder: Jakých chyb v SEO se e-shopaři dopouštějí nejčastěji?

eshop-klub-pilulka-web

E-shop Klub #4: Michal Hanáček (Pilulka.cz) o firemní kultuře, trade marketingu a expanzi do zahraničí

Inzerce