WarFriends, Mega Dead Pixel, Tiny Miners nebo třeba LETZ Match! To jsou hry, které vyvinulo pražské vývojářské studio About Fun. Jeho zakladatel a ředitel Petr Vodák byl hostem rozhovoru pro Mladého podnikatele.
Denně vychází na světlo světa zhruba 500 mobilních her. Některé hry se hrají i celé roky a hráči jsou schopni v nich utratit i milióny korun. Prorazit s vlastní hrou je nesmírně těžké a velkou roli v tom hraje i náhoda. Nikdo třeba neví, co udělat pro to, aby vaši hru propagoval sám Apple nebo Google, u kterých hráči hry nakupují.
Když About Fun novou hru vydá, aktualizuje si Petr Vodák App Store snad každých 5 vteřin. Vývoj hry může trvat i dlouhé roky a náklady na její provoz v čase rostou – zdaleka to není tak, že vytvoříte hru, vydáte ji a máte vystaráno. Ta skutečná práce – práce analytiků a dalších lidí – teprve začíná.
V našem dnešním rozhovoru zjistíte, co se skrývá za hrami, jako jsou Angry Birds, a jak se už dnešní herní svět přizpůsobuje individuálním potřebám hráčů v reálném čase, když zrovna sedí třeba na záchodě a hrají (ano, i to, kdy hráči hru hrají, je důležité). Co je základem úspěchu mobilní hry a jak se na ní dají vydělávat peníze? Poslechněte si náš rozhovor s Petrem Vodákem.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 5 dny
Před 5 dny