Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Marie Chytilová: Jak se vyvíjí Slevomat?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 144 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Slevomat má obrat kolem 1,6 miliardy korun, asi 1,5 milionu zákazníků a pracuje pro něj zhruba 160 zaměstnanců. O tom, jak se firma vyvíjela, proč se od slev přesouvá k inspiraci a v čem tkví její úspěch, mluvila CEO Marie Chytilová.

Příběh Marie je velmi zajímavý. Do Slevomatu se dostala v podstatě náhodou a už ve 27 letech se stala jeho CEO. Sama v rozhovoru přiznává, že začátky byly těžké a setkávala se s pochybami ze strany svého okolí. Řeč proto přišla i na to, jak svou práci zvládá, co všechno to pro ni obnáší a co jí pomohlo funkci CEO získat.

Co se dozvíte dál?

  • Proč se Slevomat posouvá od slev k inspiraci?
  • Jak vyhledává a vyhodnocuje aktuální trendy pro svých asi 200 nových nabídek denně?
  • Proč by jako pouhý katalog slev nikdy neuspěl?
  • V čem dělají jeho partneři největší chyby?
  • Kdo je ideálním partnerem Slevomatu?
  • Jak dnes Češi vnímají slevy a co je pro ně při nákupu důležité?
  • Jak se vyvíjí mobilní nakupování a jak na to reaguje Slevomat?
  • Proč je zrovna Slevomat ze všech slevových portálů nejúspěšnější?
  • Jak vypadá budoucnost Slevomatu?

A mnoho dalšího.

Rozhovor najdete i na iTunes, MP3 je ke stažení zde.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Statistiky Slevomatu:

  • obrat CZ + SK = 1,6mld.
  • 1,5 mio zákazníků
  • 20 000 partnerů
  • 200 nabídek denně
  • 160 zaměstnanců
  • přes 30 % návštěvnosti z mobilních zařízení
  • aplikace Hele má 100 objednávek denně

Co dalšího vás může zajímat?

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-kocenda-web

Trezor. Světově unikátní byznys s kořeny v Česku | Jan Kočenda

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Premium
jiri-pernica-web

Rozjeďte podnikání díky Facebook reklamě. Efektivní strategie | Jiří Pernica

Právě vyšlo

Premium
martin-mates-web

Rozpad managementu firmy a špatný výběr manažerů | Martin Mates (Econea)

jan-kodytek-web

Jak zanalyzovat stav jakékoliv firmy? Zkuste metodu 3S | Jan Kodytek (JPF)

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

Miroslav Hora

Před 7 roky

Koukám, že krizová komunikace Slevomatu je stále zarážející, když to jde smazat, tak neváhej :) (Myslím, že tu něco ohledně mazání sdělovala paní E.Vyhnánková v souvislosti s Facebookem, ta co ráda Star Wars) – No nic, nebylo to o tom, že přesvědčivat je špatné, ale o tom, že přesvědčovat za účelem poškodit zákazníka je špatné, o tom viz zmíněný R.Cialdini https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Cialdini, pár knížek je i v češtině. Není to o tom, kdo koho oškube, ale o vzájemném prospěchu. Ostatně už u někoho opakovaně nakoupil naštvaný zákazník?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Premium
petr-sima-web

Jak investovat do startupů? | Petr Šíma (DEPO ventures)

Inzerce