Inzerce

Marie Chytilová: Jak se vyvíjí Slevomat?

Slevomat má obrat kolem 1,6 miliardy korun, asi 1,5 milionu zákazníků a pracuje pro něj zhruba 160 zaměstnanců. O tom, jak se firma vyvíjela, proč se od slev přesouvá k inspiraci a v čem tkví její úspěch, mluvila CEO Marie Chytilová.

Příběh Marie je velmi zajímavý. Do Slevomatu se dostala v podstatě náhodou a už ve 27 letech se stala jeho CEO. Sama v rozhovoru přiznává, že začátky byly těžké a setkávala se s pochybami ze strany svého okolí. Řeč proto přišla i na to, jak svou práci zvládá, co všechno to pro ni obnáší a co jí pomohlo funkci CEO získat.

Co se dozvíte dál?

  • Proč se Slevomat posouvá od slev k inspiraci?
  • Jak vyhledává a vyhodnocuje aktuální trendy pro svých asi 200 nových nabídek denně?
  • Proč by jako pouhý katalog slev nikdy neuspěl?
  • V čem dělají jeho partneři největší chyby?
  • Kdo je ideálním partnerem Slevomatu?
  • Jak dnes Češi vnímají slevy a co je pro ně při nákupu důležité?
  • Jak se vyvíjí mobilní nakupování a jak na to reaguje Slevomat?
  • Proč je zrovna Slevomat ze všech slevových portálů nejúspěšnější?
  • Jak vypadá budoucnost Slevomatu?

A mnoho dalšího.

Rozhovor najdete i na iTunes, MP3 je ke stažení zde.

Statistiky Slevomatu:

  • obrat CZ + SK = 1,6mld.
  • 1,5 mio zákazníků
  • 20 000 partnerů
  • 200 nabídek denně
  • 160 zaměstnanců
  • přes 30 % návštěvnosti z mobilních zařízení
  • aplikace Hele má 100 objednávek denně

Co dalšího vás může zajímat?

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

barbora-balasova-web

Clubhouse: Co o něm zatím víme? | Barbora Balášová

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

Právě vyšlo

proficio-web

Jak řídit e-shop skutečně efektivně a na základě dat?

marek-odehnal-web

Investice do nemovitostí: Jak začít a kdy se vyplatí? | Marek Odehnal

pavel-schiller-web

Procesní řízení v malé firmě | Pavel Schiller (ASN Plus)

Nejoblíbenější

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Komentáře

Miroslav Hora

Před 5 roky

Koukám, že krizová komunikace Slevomatu je stále zarážející, když to jde smazat, tak neváhej :) (Myslím, že tu něco ohledně mazání sdělovala paní E.Vyhnánková v souvislosti s Facebookem, ta co ráda Star Wars) – No nic, nebylo to o tom, že přesvědčivat je špatné, ale o tom, že přesvědčovat za účelem poškodit zákazníka je špatné, o tom viz zmíněný R.Cialdini https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Cialdini, pár knížek je i v češtině. Není to o tom, kdo koho oškube, ale o vzájemném prospěchu. Ostatně už u někoho opakovaně nakoupil naštvaný zákazník?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání