Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Marie Chytilová: Jak se vyvíjí Slevomat?

V 27 letech se stala CEO Slevomatu. Její začátky byly velmi těžké...

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingVideo

Slevomat má obrat kolem 1,6 miliardy korun, asi 1,5 milionu zákazníků a pracuje pro něj zhruba 160 zaměstnanců. O tom, jak se firma vyvíjela, proč se od slev přesouvá k inspiraci a v čem tkví její úspěch, mluvila CEO Marie Chytilová.

Příběh Marie je velmi zajímavý. Do Slevomatu se dostala v podstatě náhodou a už ve 27 letech se stala jeho CEO. Sama v rozhovoru přiznává, že začátky byly těžké a setkávala se s pochybami ze strany svého okolí. Řeč proto přišla i na to, jak svou práci zvládá, co všechno to pro ni obnáší a co jí pomohlo funkci CEO získat.

Co se dozvíte dál?

  • Proč se Slevomat posouvá od slev k inspiraci?
  • Jak vyhledává a vyhodnocuje aktuální trendy pro svých asi 200 nových nabídek denně?
  • Proč by jako pouhý katalog slev nikdy neuspěl?
  • V čem dělají jeho partneři největší chyby?
  • Kdo je ideálním partnerem Slevomatu?
  • Jak dnes Češi vnímají slevy a co je pro ně při nákupu důležité?
  • Jak se vyvíjí mobilní nakupování a jak na to reaguje Slevomat?
  • Proč je zrovna Slevomat ze všech slevových portálů nejúspěšnější?
  • Jak vypadá budoucnost Slevomatu?

A mnoho dalšího.

Rozhovor najdete i na iTunes, MP3 je ke stažení zde.

Statistiky Slevomatu:

  • obrat CZ + SK = 1,6mld.
  • 1,5 mio zákazníků
  • 20 000 partnerů
  • 200 nabídek denně
  • 160 zaměstnanců
  • přes 30 % návštěvnosti z mobilních zařízení
  • aplikace Hele má 100 objednávek denně

Co dalšího vás může zajímat?

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 1

  1. Miroslav Hora

    -

    Koukám, že krizová komunikace Slevomatu je stále zarážející, když to jde smazat, tak neváhej :) (Myslím, že tu něco ohledně mazání sdělovala paní E.Vyhnánková v souvislosti s Facebookem, ta co ráda Star Wars) – No nic, nebylo to o tom, že přesvědčivat je špatné, ale o tom, že přesvědčovat za účelem poškodit zákazníka je špatné, o tom viz zmíněný R.Cialdini https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Cialdini, pár knížek je i v češtině. Není to o tom, kdo koho oškube, ale o vzájemném prospěchu. Ostatně už u někoho opakovaně nakoupil naštvaný zákazník?

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář

Křišťálová Lupa 2017

Skrýt reklamu