Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Marie Chytilová: Jak se vyvíjí Slevomat?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Slevomat má obrat kolem 1,6 miliardy korun, asi 1,5 milionu zákazníků a pracuje pro něj zhruba 160 zaměstnanců. O tom, jak se firma vyvíjela, proč se od slev přesouvá k inspiraci a v čem tkví její úspěch, mluvila CEO Marie Chytilová.

Příběh Marie je velmi zajímavý. Do Slevomatu se dostala v podstatě náhodou a už ve 27 letech se stala jeho CEO. Sama v rozhovoru přiznává, že začátky byly těžké a setkávala se s pochybami ze strany svého okolí. Řeč proto přišla i na to, jak svou práci zvládá, co všechno to pro ni obnáší a co jí pomohlo funkci CEO získat.

Co se dozvíte dál?

  • Proč se Slevomat posouvá od slev k inspiraci?
  • Jak vyhledává a vyhodnocuje aktuální trendy pro svých asi 200 nových nabídek denně?
  • Proč by jako pouhý katalog slev nikdy neuspěl?
  • V čem dělají jeho partneři největší chyby?
  • Kdo je ideálním partnerem Slevomatu?
  • Jak dnes Češi vnímají slevy a co je pro ně při nákupu důležité?
  • Jak se vyvíjí mobilní nakupování a jak na to reaguje Slevomat?
  • Proč je zrovna Slevomat ze všech slevových portálů nejúspěšnější?
  • Jak vypadá budoucnost Slevomatu?

A mnoho dalšího.

Statistiky Slevomatu:

  • obrat CZ + SK = 1,6mld.
  • 1,5 mio zákazníků
  • 20 000 partnerů
  • 200 nabídek denně
  • 160 zaměstnanců
  • přes 30 % návštěvnosti z mobilních zařízení
  • aplikace Hele má 100 objednávek denně

Co dalšího vás může zajímat?

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Miroslav Hora

Před 8 roky

Koukám, že krizová komunikace Slevomatu je stále zarážející, když to jde smazat, tak neváhej :) (Myslím, že tu něco ohledně mazání sdělovala paní E.Vyhnánková v souvislosti s Facebookem, ta co ráda Star Wars) – No nic, nebylo to o tom, že přesvědčivat je špatné, ale o tom, že přesvědčovat za účelem poškodit zákazníka je špatné, o tom viz zmíněný R.Cialdini https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Cialdini, pár knížek je i v češtině. Není to o tom, kdo koho oškube, ale o vzájemném prospěchu. Ostatně už u někoho opakovaně nakoupil naštvaný zákazník?

Odpovědět »

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
zdenek-vlcek-web

3 roky neinvestují do reklamy. Jak rostou JablečnéDíly.cz? | Zdeněk Vlček

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák