Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Budoucnost je v mobilech. To slyšíme ze všech stran. Jenomže, jak ta budoucnost vlastně vypadá a nejsou mobilní aplikace doménou jen největších hráčů na trhu?
Pozvání tentokrát přijal Karel Lyčka. V Česku je málo kvalifikovanějších lidí na téma využití mobilních aplikací v e-commerce, než je právě Karel. Na tuto budoucnost totiž vsází všechno, jelikož rozjel firmu Asymbo, který vyvíjí aplikaci m-shop. Díky ní si každý může vytvořit vlastní mobilní aplikaci pro e-shop.
„Mobil není samostatný informační, komunikační a prodejní kanál. Jde o víc než jen o používání mobilních zařízení. Pro mobilní uživatele znamená životní styl založený na aktivitě, dynamice a nepřetržitém ruchu na pomezí online i offline světa,“ říká Karel už při přípravě na natáčení.
V zápětí také dodává, že mobilní obchodování roste až 3x rychleji než celá e-commerce, ale že spousta e-shopů dnes neví, jak mobilnímu spotřebiteli prodávat, jaké jsou jeho potřeby a jakými cestami se během nakupování ubírá.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Rozhovor jsem se snažil vést tak, aby vám představil možnosti využití mobilních aplikací e-shopy. Také mě zajímalo, zda si uživatelé chtějí do mobilů instalovat aplikace e-shopů, které používají, a zda je třeba nelimituje kapacita mobilních telefonů. Nezmínit jsem ale nemohl ani další zásah do soukromí a veškeré bariéry, které v tomto ohledu přicházejí. Především se ale dozvíte:
Konverzní poměr mobilní aplikace je globálně o 120% vyšší než v mobilním prohlížeči. https://t.co/RCh3erSL2n
— Milan Merglevský (@Merglevsky) 23. července 2016
Navrhněte otázky i vy
Otázky dalším hostům můžete pokládat i vy. Tuto novou možnost máte díky všem, kteří mi ji navrhli prostřednictvím dotazníku. Stačí, když se přidáte do této skupiny na Facebooku, případně nás budete sledovat na Twitteru. Karel je první host, kterému jste pokládali otázky i vy.
Karel disponuje unikátním náhledem do praxe využívání mobilních aplikací e-shopy. Požádal jsem ho proto i o nějaké statistiky a zajímavosti od klientů Asymba i ze světa.
Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 6 měsíců
Před 6 měsíců
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Kazimír
Před 7 roky
Ahoj, bude odkaz na mp3? ta možnost je totiž naprosto geniální. Díky moc!
Odpovědět »
Jiří Rostecký Sledovat @jirirostecky
Před 7 roky
Jasně, MP3 najdeš tady: http://bit.ly/KarelLyckaMP3 :-)
Odpovědět »
Radek Masek
Před 7 roky
nejsem schopen si to prehrat cele… popravde receno… je to des a hruza… hodinu a opravdu o nicem..
Odpovědět »
jarda janicek
Před 7 roky
Já ještě video neviděl a určitě se podívám, ale dívám se z mobilu na webové stránky m-shopu a dost hrůza. Takhle špatně mobilne responzivni web jsem dlouho nevidel, trochu špatná vizitka nemyslíte?
Odpovědět »
Miroslav Hora
Před 7 roky
Myslím, že Google mobilní aplikace potlačuje v SERPu, nemá je jak indexovat, tak bych to viděl na ne zrovna super řešení. Navíc dnes, kdy HTML a Angular aj., umožňují webu se hodně chovat jako aplikace, pokud je to nezbytné a promítat stav do URL tzv. routing, tak mě osobně mít web jako aplikaci přijde hodně zbytné.
Prostě, pokud appku, tak jako funkční doplněk s nějakou přidanou hodnotou, jen jako náhrada webu je to zabité.
Odpovědět »
Jan
Před 7 roky
Pokud to mají dobře udělaný a používají appindexing, tak vyhledávač na mobilu bude výsledky pro apku, kterou máš naistalovanou, spíš upřednostňovat – mrkni na poslední I/O, tam se to hodně řešilo. Google samozřejmě tuší, že apek bude přibývat, tak to nemůže ignorovat, jinak by mu taky mohl ujet vlak (Facebook, Twitter atd. se snaží už nějakou dobu)
Odpovědět »
Zuzka
Před 7 roky
Mě zas tak hrozný ten web nepřijde. Co konkrétně je tak špatně? Responzivní je, na mobilu se mi zobrazuje naprosto v pohodě.. viděla jsem mnohem horší mobilu přizpůsobené weby.
Odpovědět »