Inzerce

Inzerce

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Samořiditelná auta a drony. Ani jedno není v Zásilkovně pouze fikcí, ale realitou, na kterou si firma připravuje. Jak bude vypadat budoucnost logistiky, jak fungují systémy Zásilkovny a jak její byznys? O tom byl rozhovor se Simonou Kijonkovou.

Zásilkovna má roční obrat kolem 400 miliónů korun, zaměstnává asi 400 lidí a je do ní zapojeno přes 14 tisíc e-shopů a necelých 1200 poboček, na kterých si zákazníci mohou vyzvednout svoje zboží. Je při takových číslech ještě prostor, kam na tuzemském trhu růst?

Řada českých e-shopů navíc postupně rozjíždí vlastní logistiku. Jak tohle ovlivní byznys Zásilkovny a jak se firma připravuje na trendy v podobě samořiditelných vozů nebo doručování drony?

Kromě toho jsme se zakladatelkou a ředitelkou Zásilkovny probrali i obchodní model firmy a proč se vyplatí některá města, do kterých firma doručuje zásilky, dotovat.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Kam může ještě Zásilkovna růst a jaké má plány do budoucna?
  • Jak ji ovlivňují aktuální trendy (vlastní logistika, drony, samořiditelná auta)?
  • Jak Zásilkovna vznikala a co unikátního přinesla na český trh?
  • Jak fungují její logistické systémy a matrix svozů a rozvozů zásilek?
  • Jak funguje byznys model firmy a proč se některé rozvozy dotují?
  • Podle čeho Simona investuje do nových projektů?
  • Co doporučuje začínajícím podnikatelům?

Další videa o české e-commerce:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

wow

Před 3 roky

Wow

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

vit-endler-web

Vít Endler: Zlatá klec v korporátu, budování finGOODu, investování do malých firem

nejlepsi-2015-web

12 nejlepších článků a videí MladýPodnikatel.cz za rok 2015

daniel-gamrot-img

VIDEO: Daniel Gamrot: Podnikatelé se nechávají neustále rozptylovat

stohy-papiru-web

14 „jak“ obsahového marketingu

Inzerce