Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 111 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Samořiditelná auta a drony. Ani jedno není v Zásilkovně pouze fikcí, ale realitou, na kterou si firma připravuje. Jak bude vypadat budoucnost logistiky, jak fungují systémy Zásilkovny a jak její byznys? O tom byl rozhovor se Simonou Kijonkovou.

Zásilkovna má roční obrat kolem 400 miliónů korun, zaměstnává asi 400 lidí a je do ní zapojeno přes 14 tisíc e-shopů a necelých 1200 poboček, na kterých si zákazníci mohou vyzvednout svoje zboží. Je při takových číslech ještě prostor, kam na tuzemském trhu růst?

Řada českých e-shopů navíc postupně rozjíždí vlastní logistiku. Jak tohle ovlivní byznys Zásilkovny a jak se firma připravuje na trendy v podobě samořiditelných vozů nebo doručování drony?

Kromě toho jsme se zakladatelkou a ředitelkou Zásilkovny probrali i obchodní model firmy a proč se vyplatí některá města, do kterých firma doručuje zásilky, dotovat.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Kam může ještě Zásilkovna růst a jaké má plány do budoucna?
  • Jak ji ovlivňují aktuální trendy (vlastní logistika, drony, samořiditelná auta)?
  • Jak Zásilkovna vznikala a co unikátního přinesla na český trh?
  • Jak fungují její logistické systémy a matrix svozů a rozvozů zásilek?
  • Jak funguje byznys model firmy a proč se některé rozvozy dotují?
  • Podle čeho Simona investuje do nových projektů?
  • Co doporučuje začínajícím podnikatelům?

Další videa o české e-commerce:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Právě vyšlo

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

jiri-jemelka-web

Jak budovat management ve firmě? | Jiří Jemelka (JPF)

Nejoblíbenější

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Komentáře

wow

Před 5 roky

Wow

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

Inzerce