Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Samořiditelná auta a drony. Ani jedno není v Zásilkovně pouze fikcí, ale realitou, na kterou si firma připravuje. Jak bude vypadat budoucnost logistiky, jak fungují systémy Zásilkovny a jak její byznys? O tom byl rozhovor se Simonou Kijonkovou.

Zásilkovna má roční obrat kolem 400 miliónů korun, zaměstnává asi 400 lidí a je do ní zapojeno přes 14 tisíc e-shopů a necelých 1200 poboček, na kterých si zákazníci mohou vyzvednout svoje zboží. Je při takových číslech ještě prostor, kam na tuzemském trhu růst?

Řada českých e-shopů navíc postupně rozjíždí vlastní logistiku. Jak tohle ovlivní byznys Zásilkovny a jak se firma připravuje na trendy v podobě samořiditelných vozů nebo doručování drony?

Kromě toho jsme se zakladatelkou a ředitelkou Zásilkovny probrali i obchodní model firmy a proč se vyplatí některá města, do kterých firma doručuje zásilky, dotovat.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Kam může ještě Zásilkovna růst a jaké má plány do budoucna?
  • Jak ji ovlivňují aktuální trendy (vlastní logistika, drony, samořiditelná auta)?
  • Jak Zásilkovna vznikala a co unikátního přinesla na český trh?
  • Jak fungují její logistické systémy a matrix svozů a rozvozů zásilek?
  • Jak funguje byznys model firmy a proč se některé rozvozy dotují?
  • Podle čeho Simona investuje do nových projektů?
  • Co doporučuje začínajícím podnikatelům?

Další videa o české e-commerce:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

wow

Před 6 roky

Wow

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)

max-kovar-web

Vlastní sklad není legrace. Kde mají firmy největší nedostatky? | Max Kovář (Skladon)

maly-kovar-web

Jak ušetřit v logistice? Duel dvou zkušených profesionálů | Rudolf Malý a Max Kovář

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)