Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Radek Hrachovec je odborník na retenční marketing. V posledních dvou letech přichází největší zájem o jeho obor z e-commerce. Většina e-shopů ale nechápe, co si pod pojmy jako „retence“ nebo „věrnostní program“ představit. V tomto videu jim to vysvětlíme.
„Po letech ztrát už bylo nutné začít generovat zisky, a ty se nedají generovat tak, že člověk neustále kupuje nové zákazníky,“ říká Radek, který se retenčnímu marketingu věnuje od roku 1998 a řadí se mezi největší experty na vytváření věrnostních strategií ve střední Evropě.
Už ve svých 23 letech byl zodpovědný za start věrnostního programu Baťa klub a následujících 11 let se o něj osobně staral. Od roku 2010 jako nezávislý konzultant nasbíral zkušenosti na dvou desítkách projektů jako Blažek klub, Karta Ambiente, Medusacard nebo GOPASS.
„My hrozně podceňujeme hospitality. Tu péči a starost. Jako bychom se tím nechtěli zabývat. Jiné národy to v sobě mají mnohem víc. My budujeme, řešíme… Jsme tak trochu národ techniků. V retenci to ale není jenom o zlepšování produktů, ale o schopnosti dát vědět zákazníkům, že nám na nich záleží,“ vysvětluje v rozhovoru, jak funguje retenční marketing, a dodává: „Nebudovat věrnostní program znamená kašlat na svoje zákazníky.“
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Jeho hlavní poselství celého rozhovoru je jednoduché: „Polovinu času věnujte lidem, kterým jste už prodali.“ Sami ale určitě víte, jak málo firem se jím řídí, ačkoliv by jim to mohlo přinést překvapivé výsledky.
Radek Hrachovec:
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 dny
Před 2 dny
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Jakub Mikoláš
Před 6 roky
Skvelý rozhovor Jirko!
Musím povedať, že mi to úplne zmenilo pohľad na to, ako vnímať zákazníka.. Zbytočne sa budem snažiť o výkonnostný marketing a pchať do neho peniaze, keď ten človek na mňa neskôr zabudne a už nenakúpi – potom sú všetky peniaze vyhodené za marketing zbytočné. Pozrel som si aj štatistiky, u mňa tvorí 12% zákazníkov 30% celkového obratu. Po tomto rozhovore som si uvedomil, že je čas sa zamerať na retenciu a vzťah so zákazníkom, a udržať si zákazníka dlhodobo.
Ešte raz ďakujem!
Odpovědět »
Michal Husák Sledovat @husakmichal1
Před 6 roky
Výborné. Přesně s tím pro-zákaznickým přístupem souhlasím, a také se to v naší republice opravdu musíme ještě hodně učit. Důvěryhodnost, zákaznická podpora, kvalita jsou základem prosperující firmy.
Odpovědět »
V.F.
Před 6 roky
Ahoj Jirko!
Super pokec o retenčnom marketingu……..
Mohol by si niekedy urobiť aj rozhovor s uspešným MLM marketerom a trochu rozobrať tento druh biznisu……
Odpovědět »
Michal Horák Sledovat @horakm
Před 6 roky
Zrovna téma věrnostního programu řešíme pro náš e-shop, takže tenhle výborný rozhovor přichází jako na zavolanou. Velmi inspirativní, děkuji!
Odpovědět »
Adam Kysel
Před 5 roky
doufám že bude pokračování, thx:)
Odpovědět »