„Téměř všechny firmy jsou teprve na začátku digitální transformace,“ říká hned na začátku expert na digitální inovace Filip Dřímalka. Podle něj mohou inovovat i malé firmy, přičemž právě inovace je mohou udělat těmi úspěšnými. Co to ale znamená v praxi?
Neustále se na nás valí články o doručování zboží drony, komunikování se zákazníky prostřednictvím chatbotů, zavedení umělé inteligence do firem, samořiditelných vozech a o mnoha dalších pro mnohé ještě nepředstavitelných, přesto už v praxi často fungujících inovacích.
Co z toho ale jsou jen pohádky pro dospělé a co skutečně čeká internetové obchodníky? Kdy se běžnému českému e-shopaři vyplatí investovat do inovací a podle čeho by se měl rozhodovat, co začne inovovat jako první?
Filip Dřímalka přesně na tyto otázky odpověděl v našem rozhovoru, ve kterém přiznal i to, že by se měli bát nejen malí hráči, ale i ti největší, a že jednou přijde doba, kdy budeme všichni prodávat na jedné konkrétní platformě, která bude mít obdobu sociální sítě. Taková je budoucnost. Přežijí jen ti, co jí nebudou vzdorovat, pochopí ji a dokáží se přizpůsobit. Tento rozhovor jim v tom může pomoci.
Filip Dřímalka:
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 5 měsíců
Před 5 měsíců
Před 9 měsíců
Před 9 měsíců