Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Filip Dřímalka: Digitální inovace a budoucnost e-commerce

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

„Téměř všechny firmy jsou teprve na začátku digitální transformace,“ říká hned na začátku expert na digitální inovace Filip Dřímalka. Podle něj mohou inovovat i malé firmy, přičemž právě inovace je mohou udělat těmi úspěšnými. Co to ale znamená v praxi?

Neustále se na nás valí články o doručování zboží drony, komunikování se zákazníky prostřednictvím chatbotů, zavedení umělé inteligence do firem, samořiditelných vozech a o mnoha dalších pro mnohé ještě nepředstavitelných, přesto už v praxi často fungujících inovacích.

Co z toho ale jsou jen pohádky pro dospělé a co skutečně čeká internetové obchodníky? Kdy se běžnému českému e-shopaři vyplatí investovat do inovací a podle čeho by se měl rozhodovat, co začne inovovat jako první?

Filip Dřímalka přesně na tyto otázky odpověděl v našem rozhovoru, ve kterém přiznal i to, že by se měli bát nejen malí hráči, ale i ti největší, a že jednou přijde doba, kdy budeme všichni prodávat na jedné konkrétní platformě, která bude mít obdobu sociální sítě. Taková je budoucnost. Přežijí jen ti, co jí nebudou vzdorovat, pochopí ji a dokáží se přizpůsobit. Tento rozhovor jim v tom může pomoci.

Co se ve videu dozvíte?

  • Kterým digitálním inovacím bychom měli přikládat váhu a nad kterými se jen pousmát?
  • Podle jakého klíče si uvědomit, co musíme zinovovat ve vlastní firmě?
  • Které inovace nejvíce ovlivní svět e-commerce a čeho se skutečně bát?
  • Proč inovace nejsou dostupné jen pro velké firmy, ale i pro ty malé a střední?
  • Jak se vypořádat s nedostatkem vývojářů, kteří nám v inovování brání?
  • Jak si v rámci inovací určit priority a nenechat se ovlivnit tím, co zní sexy?
  • Kde se už dnes inspirovat a kde je k vidění budoucnost prodeje na internetu?
  • Jak budou e-shopy vypadat za 10 let a které firmy přežijí a které ne?
  • Jak na rychlý vývoj technologií reagují státy po celém světě?
  • A jak inovace brzdí věci typu EET?

Doporučujeme:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jaroslav-pokorny-web

Moderní technologie a účetnictví. Jak ho mění umělá inteligence? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

Premium
petr-pouchly-web

Podnikat je stále těžší, lídři firem jsou vyčerpaní. Jak v náročné době řídit firmu? | Petr Pouchlý

petr-macek-web

Umělá inteligence v malých firmách. Jak ji využít? | Petr Macek (Caflou)

dan-nytra-web

Umělá inteligence a tvorba textů. Jak může pomoci i vaší firmě? | Dan Nytra

Premium
senta-cermakova-web

Umělá inteligence v byznysu. 2,5 hodiny s jednou z TOP manažerek Česka | Senta Čermáková (Deloitte, Hewlett-Packard)

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

Premium
otto-bohus-web

Otto Bohuš: Umělá inteligence copywritery nenahradí

Premium
tomas-mikolov-web

Tomáš Mikolov: Jak AI změní byznys a řízení firem?