Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Filip Dřímalka: Digitální inovace a budoucnost e-commerce

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

„Téměř všechny firmy jsou teprve na začátku digitální transformace,“ říká hned na začátku expert na digitální inovace Filip Dřímalka. Podle něj mohou inovovat i malé firmy, přičemž právě inovace je mohou udělat těmi úspěšnými. Co to ale znamená v praxi?

Neustále se na nás valí články o doručování zboží drony, komunikování se zákazníky prostřednictvím chatbotů, zavedení umělé inteligence do firem, samořiditelných vozech a o mnoha dalších pro mnohé ještě nepředstavitelných, přesto už v praxi často fungujících inovacích.

Co z toho ale jsou jen pohádky pro dospělé a co skutečně čeká internetové obchodníky? Kdy se běžnému českému e-shopaři vyplatí investovat do inovací a podle čeho by se měl rozhodovat, co začne inovovat jako první?

Filip Dřímalka přesně na tyto otázky odpověděl v našem rozhovoru, ve kterém přiznal i to, že by se měli bát nejen malí hráči, ale i ti největší, a že jednou přijde doba, kdy budeme všichni prodávat na jedné konkrétní platformě, která bude mít obdobu sociální sítě. Taková je budoucnost. Přežijí jen ti, co jí nebudou vzdorovat, pochopí ji a dokáží se přizpůsobit. Tento rozhovor jim v tom může pomoci.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se ve videu dozvíte?

  • Kterým digitálním inovacím bychom měli přikládat váhu a nad kterými se jen pousmát?
  • Podle jakého klíče si uvědomit, co musíme zinovovat ve vlastní firmě?
  • Které inovace nejvíce ovlivní svět e-commerce a čeho se skutečně bát?
  • Proč inovace nejsou dostupné jen pro velké firmy, ale i pro ty malé a střední?
  • Jak se vypořádat s nedostatkem vývojářů, kteří nám v inovování brání?
  • Jak si v rámci inovací určit priority a nenechat se ovlivnit tím, co zní sexy?
  • Kde se už dnes inspirovat a kde je k vidění budoucnost prodeje na internetu?
  • Jak budou e-shopy vypadat za 10 let a které firmy přežijí a které ne?
  • Jak na rychlý vývoj technologií reagují státy po celém světě?
  • A jak inovace brzdí věci typu EET?

Doporučujeme:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

pavel-fara

On-line kurzy v Česku: Co spojuje ty nejlepší? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

marek-ander-web

Obchodní procesy ve firmě a prodej aplikace | Marek Ander (Jobka.cz)

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

Právě vyšlo

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Inzerce