Inzerce

Filip Dřímalka: Digitální inovace a budoucnost e-commerce

„Téměř všechny firmy jsou teprve na začátku digitální transformace,“ říká hned na začátku expert na digitální inovace Filip Dřímalka. Podle něj mohou inovovat i malé firmy, přičemž právě inovace je mohou udělat těmi úspěšnými. Co to ale znamená v praxi?

Neustále se na nás valí články o doručování zboží drony, komunikování se zákazníky prostřednictvím chatbotů, zavedení umělé inteligence do firem, samořiditelných vozech a o mnoha dalších pro mnohé ještě nepředstavitelných, přesto už v praxi často fungujících inovacích.

Co z toho ale jsou jen pohádky pro dospělé a co skutečně čeká internetové obchodníky? Kdy se běžnému českému e-shopaři vyplatí investovat do inovací a podle čeho by se měl rozhodovat, co začne inovovat jako první?

Filip Dřímalka přesně na tyto otázky odpověděl v našem rozhovoru, ve kterém přiznal i to, že by se měli bát nejen malí hráči, ale i ti největší, a že jednou přijde doba, kdy budeme všichni prodávat na jedné konkrétní platformě, která bude mít obdobu sociální sítě. Taková je budoucnost. Přežijí jen ti, co jí nebudou vzdorovat, pochopí ji a dokáží se přizpůsobit. Tento rozhovor jim v tom může pomoci.

Co se ve videu dozvíte?

  • Kterým digitálním inovacím bychom měli přikládat váhu a nad kterými se jen pousmát?
  • Podle jakého klíče si uvědomit, co musíme zinovovat ve vlastní firmě?
  • Které inovace nejvíce ovlivní svět e-commerce a čeho se skutečně bát?
  • Proč inovace nejsou dostupné jen pro velké firmy, ale i pro ty malé a střední?
  • Jak se vypořádat s nedostatkem vývojářů, kteří nám v inovování brání?
  • Jak si v rámci inovací určit priority a nenechat se ovlivnit tím, co zní sexy?
  • Kde se už dnes inspirovat a kde je k vidění budoucnost prodeje na internetu?
  • Jak budou e-shopy vypadat za 10 let a které firmy přežijí a které ne?
  • Jak na rychlý vývoj technologií reagují státy po celém světě?
  • A jak inovace brzdí věci typu EET?

Doporučujeme:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-fara

On-line kurzy v Česku: Co spojuje ty nejlepší? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

lubos-volkov-web

Luboš Volkov: Lepšího designéra od horšího odlišuje schopnost nabídnout řešení problému

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize