Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Dušan Janovský: Historie a budoucnost internetových vyhledávačů

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Dušan Janovský je bez diskuze největší specialista na internetové vyhledávače, jakého znám. V dnešním rozhovoru jsme spolu tak trochu věštili z křišťálové koule. Chtěli jsme totiž zjistit, jak budou vyhledávače vypadat v budoucnu.

S Dušanem jsem natáčel podruhé. Poprvé to bylo o tom, zda v Seznamu, pro který Dušan také pracuje, už zvládají HTTPS. Dnes to ale nebylo o Seznamu, ale o vyhledávačích obecně. Dokonce jsme se bavili i o sociálních sítích, o médiích a Internetu věcí.

Vždycky mě zajímalo, jak jednotliví odborníci uvažují nad budoucností svých oborů a zda ji dokáží předvídat. Věřím, že Dušan se v mnoha svých odhadech trefil do černého.

Co se dozvíte?

  • Jak se vyhledávače vyvíjí v čase?
  • S jakou myšlenkou vyhledávače vznikly?
  • Jak budou vypadat v budoucnu?
  • Jak ovlivní média a jak je změní?
  • Jakou roli v jejich vývoji budou hrát sociální sítě?
  • Jak dopadne souboj Google vs. Facebook?
  • Jaká vstupní data budou vyhledávače v budoucnu využívat?
  • Jak je ovlivní Internet věcí?

O budoucnosti v dalších videích:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)