Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Dušan Janovský: Historie a budoucnost internetových vyhledávačů

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Dušan Janovský je bez diskuze největší specialista na internetové vyhledávače, jakého znám. V dnešním rozhovoru jsme spolu tak trochu věštili z křišťálové koule. Chtěli jsme totiž zjistit, jak budou vyhledávače vypadat v budoucnu.

Inzerce

S Dušanem jsem natáčel podruhé. Poprvé to bylo o tom, zda v Seznamu, pro který Dušan také pracuje, už zvládají HTTPS. Dnes to ale nebylo o Seznamu, ale o vyhledávačích obecně. Dokonce jsme se bavili i o sociálních sítích, o médiích a Internetu věcí.

Vždycky mě zajímalo, jak jednotliví odborníci uvažují nad budoucností svých oborů a zda ji dokáží předvídat. Věřím, že Dušan se v mnoha svých odhadech trefil do černého.

Co se dozvíte?

  • Jak se vyhledávače vyvíjí v čase?
  • S jakou myšlenkou vyhledávače vznikly?
  • Jak budou vypadat v budoucnu?
  • Jak ovlivní média a jak je změní?
  • Jakou roli v jejich vývoji budou hrát sociální sítě?
  • Jak dopadne souboj Google vs. Facebook?
  • Jaká vstupní data budou vyhledávače v budoucnu využívat?
  • Jak je ovlivní Internet věcí?

O budoucnosti v dalších videích:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

huba-babinec-web

Česká e-commerce v roce 2023. Jaká bude? Duel Shoptetu a Skladonu

samuel-huba-web

Česká e-commerce. Kdo v ní má šanci uspět? | Samuel Huba (Shoptet)

marek-becicka-web

Krize: Jak jsou na tom nyní Češi s penězi? | Marek Bečička (Generali)

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Inzerce