Inzerce

Dušan Janovský: Historie a budoucnost internetových vyhledávačů

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Dušan Janovský je bez diskuze největší specialista na internetové vyhledávače, jakého znám. V dnešním rozhovoru jsme spolu tak trochu věštili z křišťálové koule. Chtěli jsme totiž zjistit, jak budou vyhledávače vypadat v budoucnu.

Inzerce

S Dušanem jsem natáčel podruhé. Poprvé to bylo o tom, zda v Seznamu, pro který Dušan také pracuje, už zvládají HTTPS. Dnes to ale nebylo o Seznamu, ale o vyhledávačích obecně. Dokonce jsme se bavili i o sociálních sítích, o médiích a Internetu věcí.

Vždycky mě zajímalo, jak jednotliví odborníci uvažují nad budoucností svých oborů a zda ji dokáží předvídat. Věřím, že Dušan se v mnoha svých odhadech trefil do černého.

Co se dozvíte?

  • Jak se vyhledávače vyvíjí v čase?
  • S jakou myšlenkou vyhledávače vznikly?
  • Jak budou vypadat v budoucnu?
  • Jak ovlivní média a jak je změní?
  • Jakou roli v jejich vývoji budou hrát sociální sítě?
  • Jak dopadne souboj Google vs. Facebook?
  • Jaká vstupní data budou vyhledávače v budoucnu využívat?
  • Jak je ovlivní Internet věcí?

O budoucnosti v dalších videích:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Aktuální vývoj a predikce do budoucna | Adam Neuberger

jan-lastuvka-web

Čínská e-commerce: Co se z ní můžeme naučit? | Jan Laštůvka

Právě vyšlo

Pro předplatitele
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů