Inzerce

Inzerce

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Expert na sociální sítě a zakladatel social media agentury Socialsharks Petr Andrýsek pro vás rozebral trendy na sociálních sítích v roce 2016 a přidal tipy do roku 2017.

Inzerce

Social media marketing patří mezi nejrychleji rozrůstající se obory v marketingu obecně. Loňský rok přinesl mnoho nových trendů, událostí a příležitostí, které zdaleka nemohou využít jen ty největší firmy s astronomickými rozpočty.

S Petrem jsme největší trendy rozebrali a přidali několik tipů, jak v roce 2017 dělat marketing na sociálních sítích efektivněji.

Co v rozhovoru uslyšíte?

  • Stíhají české firmy rychlosti vývoje trendů na sociálních sítích?
  • Zvládají už customer care na sociálních sítích?
  • Jak pracují s videem a jak s ním pracovat efektivněji?
  • Jak social media marketing ovlivnili youtubeři a jaká je jejich budoucnost?
  • S jakým obsahem můžete uspět na Youtube i vy?
  • Jak do svého marketingu zapojit livestreaming a od koho se inspirovat?
  • Mohou vám sociální sítě pomoci i v rámci HR (a ne, nebudeme se bavit o LinkedIn)?
  • Jaké největší trendy v social media marketingu uvidíme v roce 2017?

petr-andrysek-jiri-rostecky

Co dál?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

barbora-balasova-web

Clubhouse: Co o něm zatím víme? | Barbora Balášová

batrla-fiserova-web

Jak chrání české firmy data svých uživatelů? | Josef Bátrla a Kateřina Fišerová

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

Právě vyšlo

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 5 roky

Jo, jo, jo, tohle povídání mělo šťávu, smysl, hodně mě poučilo a navíc i bavilo. Díky za něj!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová