Inzerce

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017

Expert na sociální sítě a zakladatel social media agentury Socialsharks Petr Andrýsek pro vás rozebral trendy na sociálních sítích v roce 2016 a přidal tipy do roku 2017.

Inzerce

Social media marketing patří mezi nejrychleji rozrůstající se obory v marketingu obecně. Loňský rok přinesl mnoho nových trendů, událostí a příležitostí, které zdaleka nemohou využít jen ty největší firmy s astronomickými rozpočty.

S Petrem jsme největší trendy rozebrali a přidali několik tipů, jak v roce 2017 dělat marketing na sociálních sítích efektivněji.

Co v rozhovoru uslyšíte?

  • Stíhají české firmy rychlosti vývoje trendů na sociálních sítích?
  • Zvládají už customer care na sociálních sítích?
  • Jak pracují s videem a jak s ním pracovat efektivněji?
  • Jak social media marketing ovlivnili youtubeři a jaká je jejich budoucnost?
  • S jakým obsahem můžete uspět na Youtube i vy?
  • Jak do svého marketingu zapojit livestreaming a od koho se inspirovat?
  • Mohou vám sociální sítě pomoci i v rámci HR (a ne, nebudeme se bavit o LinkedIn)?
  • Jaké největší trendy v social media marketingu uvidíme v roce 2017?

petr-andrysek-jiri-rostecky

Co dál?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

barbora-balasova-web

Clubhouse: Co o něm zatím víme? | Barbora Balášová

batrla-fiserova-web

Jak chrání české firmy data svých uživatelů? | Josef Bátrla a Kateřina Fišerová

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

Právě vyšlo

kafka-pelanek-web

Předání firmy nástupci | Daniel Kafka & Radim Pelánek (Fragile)

adam-soukal-web

Pohledávky e-shopů, financování a budoucnost e-commerce | Adam Šoukal (Roger)

michal-macourek-web

Vstup retailové firmy do on-linu | Michal Macourek (BENU)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 4 roky

Jo, jo, jo, tohle povídání mělo šťávu, smysl, hodně mě poučilo a navíc i bavilo. Díky za něj!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?