Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 111 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Expert na sociální sítě a zakladatel social media agentury Socialsharks Petr Andrýsek pro vás rozebral trendy na sociálních sítích v roce 2016 a přidal tipy do roku 2017.

Social media marketing patří mezi nejrychleji rozrůstající se obory v marketingu obecně. Loňský rok přinesl mnoho nových trendů, událostí a příležitostí, které zdaleka nemohou využít jen ty největší firmy s astronomickými rozpočty.

S Petrem jsme největší trendy rozebrali a přidali několik tipů, jak v roce 2017 dělat marketing na sociálních sítích efektivněji.

Co v rozhovoru uslyšíte?

  • Stíhají české firmy rychlosti vývoje trendů na sociálních sítích?
  • Zvládají už customer care na sociálních sítích?
  • Jak pracují s videem a jak s ním pracovat efektivněji?
  • Jak social media marketing ovlivnili youtubeři a jaká je jejich budoucnost?
  • S jakým obsahem můžete uspět na Youtube i vy?
  • Jak do svého marketingu zapojit livestreaming a od koho se inspirovat?
  • Mohou vám sociální sítě pomoci i v rámci HR (a ne, nebudeme se bavit o LinkedIn)?
  • Jaké největší trendy v social media marketingu uvidíme v roce 2017?

petr-andrysek-jiri-rostecky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co dál?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

barbora-balasova-web

Clubhouse: Co o něm zatím víme? | Barbora Balášová

batrla-fiserova-web

Jak chrání české firmy data svých uživatelů? | Josef Bátrla a Kateřina Fišerová

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

Právě vyšlo

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 6 roky

Jo, jo, jo, tohle povídání mělo šťávu, smysl, hodně mě poučilo a navíc i bavilo. Díky za něj!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
lukas-pitra-web

Lukáš Pítra: Jak si uklidit ve firmě?

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Inzerce