Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Expert na sociální sítě a zakladatel social media agentury Socialsharks Petr Andrýsek pro vás rozebral trendy na sociálních sítích v roce 2016 a přidal tipy do roku 2017.

Social media marketing patří mezi nejrychleji rozrůstající se obory v marketingu obecně. Loňský rok přinesl mnoho nových trendů, událostí a příležitostí, které zdaleka nemohou využít jen ty největší firmy s astronomickými rozpočty.

S Petrem jsme největší trendy rozebrali a přidali několik tipů, jak v roce 2017 dělat marketing na sociálních sítích efektivněji.

Co v rozhovoru uslyšíte?

  • Stíhají české firmy rychlosti vývoje trendů na sociálních sítích?
  • Zvládají už customer care na sociálních sítích?
  • Jak pracují s videem a jak s ním pracovat efektivněji?
  • Jak social media marketing ovlivnili youtubeři a jaká je jejich budoucnost?
  • S jakým obsahem můžete uspět na Youtube i vy?
  • Jak do svého marketingu zapojit livestreaming a od koho se inspirovat?
  • Mohou vám sociální sítě pomoci i v rámci HR (a ne, nebudeme se bavit o LinkedIn)?
  • Jaké největší trendy v social media marketingu uvidíme v roce 2017?

petr-andrysek-jiri-rostecky

Inzerce

Co dál?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 7 roky

Jo, jo, jo, tohle povídání mělo šťávu, smysl, hodně mě poučilo a navíc i bavilo. Díky za něj!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Premium
juraj-slesar-web

Knihkupectví Martinus: Nic jako lovebrand neexistuje | Juraj Šlesar

Premium
marek-dobry-web

Jak se buduje značka e-shopu? Takhle to dělají Vasky, Heureka a další | Marek Dobrý

jan-kocenda-web

Trezor. Světově unikátní byznys s kořeny v Česku | Jan Kočenda